Ga naar inhoud

Barbielena : 26 juni 2014 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Zara,

ik heb ook voor mijn borst wissel 750 euro bij betaald ?

Terwijl ik had gebeld met de kliniek van Diana , voor een borst wissel , 2600 euro was de prijs .

Maar goed ik kreeg ook te horen tijdens de intake met Frans Straten dat een borstwissel en ook ik zou kapselvorming hebben dat er dan een meer prijs bij komt van 750 euro .

Voor een standaard borst operatie staat een uur gepland , dit was bij mij ook het geval ( wissel ), maar waarvan dan de kosten voor extra werk ? ik had helemaal geen kapselvorming ? ik heb hem gevraagd of ik mijn oude implantaten mocht zien na de operatie .

Nee , dat mocht niet ivm hygiënische overwegingen ? hij had er wel een foto van gemaakt , en mijn oude implantaten

zagen er als nieuw uit ,zoals hij ook aan gaf , kapselvorming ??

Veel vragen dan , waarom dan een meer prijs ? ik denk gewoon standaard( lekker ) door berekenen ... maar in mijn geval niet terecht ... :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

ik heb hem gevraagd of ik mijn oude implantaten mocht zien na de operatie .

Nee , dat mocht niet ivm hygiënische overwegingen ? hij had er wel een foto van gemaakt , en mijn oude implantaten

zagen er als nieuw uit ,zoals hij ook aan gaf , kapselvorming ??

Oh wat jammer ,ik zou ze toch echt graag mee willen hebben,heb er immers voor betaald ooit,en ze nog nooit gezien voor ze erin kwamen,kan ik ze zelf altyd nog weggooien toch mochten ze er verlept uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd vreemd , hoezo hygiënische , ze gaan toch nooit meer gebruik worden? Ff ontsmetten en klaar ..

Je hebt er idd voor betaald ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk voor bewijzen dat ik dan kan aan tonen dat er geen kapsel vorming was ....

Ik vroeg ook nog om de fotos door te sturen naar mijn mobiel , maar dat deed hij ook niet ik mocht

ze alleen even zien op zijn mobiel ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging ik niet mee akkoord caro, jij hebt het betaald het is van jou..

Ik weet niet of je kan zien aan een prothese of er kapselvorming is opgetreden , maar anders als dat wel zo was heb je er helemaal recht op.. Kreeg je anders een vergoeding als er kapselcontractie was?

Ja of hergebruik vlinder ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met de dames hier, betaalt is betaalt dan mag je ze ook hebben. Dat ga ik iig heel duidelijk stellen voor de operatie :P

anyway, Frans wil niet groter bij me gaan, dus die valt af

Plovier kan pas in september, daar ben ik minder blij mee, plus vraagt 3500€ voor een wissel

Demeyere neemt niet op..

13e consult bij dr Nelissen globalcareclinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nelissen zou ik nog maar eens goed opzoeken hier op t forum, bij margriet heeft hij haar borsten helemaal verziekt, dr demeyere heeft ze weer mooi gemaakt maar zij heb veel ellende met deze man en kliniek gehad.

bezint eer ge begint.....wel een goede nemen meid, Nio zou je consul kunnen doen in parkkliniek en je afspraak in slaz maken als hij je bevalt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging ik niet mee akkoord caro, jij hebt het betaald het is van jou..

Ik weet niet of je kan zien aan een prothese of er kapselvorming is opgetreden , maar anders als dat wel zo was heb je er helemaal recht op.. Kreeg je anders een vergoeding als er kapselcontractie was?

Ja of hergebruik vlinder ? :)

Ja je hebt gelijk , ik ben gewoon overrompeld door hem , ik lag net op de operatie tafel en het schoot mij te binnen.

Ik had dit al tijdens het consult moeten aangeven dat ik ze mee wilde nemen na de operatie , stom :93: !

Dat hij er nog een foto van wilde maken valt mij dan nog mee , maar ja daar heb je dan ook niet veel aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbielena wat leuk dat je samantha heb gesproke! Vind haar boobiez super maar zelf uit praktische overwegingen zou ik ze niet zo groot wille, ik heb nu350cc hp ronde mentor coh2, zou ik weer mentor wille en kijk ik naar de maattabel moet ik

naar coh 1 590cc uph

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbielena wat leuk dat je samantha heb gesproke! Vind haar boobiez super maar zelf uit praktische overwegingen zou ik ze niet zo groot wille, ik heb nu350cc hp ronde mentor coh2, zou ik weer mentor wille en kijk ik naar de maattabel moet ik

naar coh 1 590cc uph

Lijkt me ook een heel mooi formaat hoor! Ik wil ze vooral in projectie meer, dus demeyere dacht aan eurosiliconen, die geven meer projectie bij dezelfde breedte enzo wat ik nu heb. Dus t worden niet opeens ook nog eens 2x zn grote strandballen.

Maar zal hem vanavond (gesprek is om 20u) vragen of ik de oude mag hebben..

Moet nu naar de uni voor les, hoop dat me dat een beetje afleid, want ik ben m toch enthousiast enzo.. De kriebels, maar wel goeie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn oude protheses ook mee gekregen van dr Demeyere.

Was nog lachen, ik vraag dus; "mag ik de oude hebben, ik wil ze graag verkopen op marktplaats" Hij zo heel serieus: ge moogt ze hebben, maar u mag ze niet verkopen hoor!

Die zijn niet meer steriel! " Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten te zeggen. Morgen (nja inmiddels vandaag, woensdag) om 20 uur heb ik gesprek met Nelissen in Gent :D :D

En mochten we er uit komen kan ik de 26e door hem geholpen worden

Ja ,ik las het net in je blog,wat spannend zo snel al ,wooooow ...jij laat dr geen gras over groeien zeg .

Ben benieuwd wat hij je gaat aanraden,en niet genoegen nemen met te weinig CC tjes,he!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh sorry, mn blog had ik al bijgewerkt maar mn topic vergeten! Was ook zooo moe!!

Maare t is geregeld, krijg of 725 of 825 motiva, afhankelijk van wat er past, en krijg de oude mee!

De 26e om 12.30 is mijn beurt, heb n lijstje meegekregen voor de apotheek en moet nu nog keihard gaan knallen voor mn tentamens, woensdag laatste en donderdag onder het mes. En moet keihard sparen, dus n hoop spullen verkopen en niks extra's meer enzo voor mij :(

blog: zie handtekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh super meid!!

Ik ga je volgen...en hoe!

Hier ook een wissel en wel van het winter.

De silimed blijft mij ook tegen staan,

qua postuur komen wij overeen dus ben super benieuwd wat het bij jou gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat snel en goed zeg ! En fijn dat je je oude boobies mee krijgt . Ik baal er nog van dat ik ze van Frans niet mee kreeg :-(

Succes met je tentamens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat snel en goed zeg ! En fijn dat je je oude boobies mee krijgt . Ik baal er nog van dat ik ze van Frans niet mee kreeg :-(

Succes met je tentamens!

Zou hij ze misschien nog hebben?? dan kun je ze misschien alsnog opvragen,ze zijn van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.