Ga naar inhoud

CP275 : 23 mei 2014 : Dr. Vanoorbeek : Sint Augustinus Wilrijk


Aanbevolen berichten

Heej iedereen,

ik word 23 mei 2014 geopereerd.

ik heb nu een 75A (bijna niks dus) en ik wil naar een C-cup.

ik heb samen met de chirurg besloten om 275CC prothese te steken, zo ga ik een mooie C bekomen.

Ik had graag druppelvormige prothese gehad maar mijn chirurg doet dat liever niet omdat er teveel nadelen aan zijn verbonen (ze kunnen bijvoorbeeld omdraaien e.d.)

daarom stelde hij voor om ronde prothese te gebruiken

hij zei me dat als het achter de spier word geplaatst (dual plane) dat de druppelvorm automatisch gevormd zou worden want de prothese word dan "platgedrukt" langs boven.

toch ben ik bang dat ze te rond gaan zijn door deze ronde prothese..

hebben jullie ronde prothese met de dual plane methode?

kunnen jullie me geruststellen of een fototje achterlaten ?

zou fijn zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Cleo

Ik word pas 20 mei geopereerd en krijg ook ronde protheses Mentor achter de spier.

Ik weet dus nog niet hoe het er gaat uitzien, kan je geen raad geven.

De protheses die ik krijg zijn 250 cc maar ik heb dan weer schrik dat dit niet genoeg gaat zijn.

Ik heb een kleine B. Welke borstomtrek heb jij nu? Krijg jij high profile of moderate?

Normaal krijg ik moderate en volgens PC zou ik dan ook bij een C uitkomen.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej ingetje,

mijn borstomtrek weet ik eigelijk niet, maar laten we zeggen dat ik net niet helemaal plat ben :103:

en ik krijg high profile, zou temaken hebben met de breedte van je borst zei men pc.

krijg je ze volledig achter de spier of ook dual plane ?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cleo,

Heb 2 keer ´n bv gehad met ronde protheses, keer onder en keer boven de borstspier.

Beide keren mooi resultaat! Vorige week gaf pc me nog een compliment voor mijn natuurlijke borsten :D

Moet binnenkort voor een wissel, en krijg weer ronde, omdat volgens pc druppelvorm voor mij niet nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik had een 70AA en ik heb inmiddels een 70F, middels ronde protheses dual plane geplaatst ;) en ze zijn echt niet heel erg rond... bij mij wordt ook de bovenkant plat gedrukt door de spier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anaarC1990 , heb een kijkje genomen en je hebt echt mooie borsten, maar bij mij hangt ook echt niks dus ik ben bang dat de ronde prothese ook niks gaat laten hangen, maarja, de chirurg zal wel weten wat goed is zeker :S ?

@Cindytje1985 , Kan ik jou fotos bekijken ? ik kan niets zien van je album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ginny welke cupmaat ben je mee begonnen en waar ben je nu geeindigd dan ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

@anaarC1990 , heb een kijkje genomen en je hebt echt mooie borsten, maar bij mij hangt ook echt niks dus ik ben bang dat de ronde prothese ook niks gaat laten hangen, maarja, de chirurg zal wel weten wat goed is zeker :S ?

@Cindytje1985 , Kan ik jou fotos bekijken ? ik kan niets zien van je album :)

Ik zal een foto bijvoegen... vergeet alleen ff de grootte he, want ik heb 500cc ;)

- foto heb ik weer weg gehaald ivm dat iedereen het kan zien -

Dit is trouwens dat ik 12 weken po was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal een foto bijvoegen... vergeet alleen ff de grootte he, want ik heb 500cc ;)

Dit is trouwens dat ik 12 weken po was

wauw prahtig, maar ben je ineens van A naar een F gegaan of in stapjes? , en kan je striemen krijgen van een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zal een foto bijvoegen... vergeet alleen ff de grootte he, want ik heb 500cc ;)

Dit is trouwens dat ik 12 weken po was

wauw prahtig, maar ben je ineens van A naar een F gegaan of in stapjes? , en kan je striemen krijgen van een borstvergroting?

Ben in 1 keer van een AA naar een F gegaan.. het is mogelijk dat je striemen krijgt en sommige meiden hebben ze ook.. ik heb er gelukkig geen striemen meer aan over gehouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb ronde prothesen hp dual plane en ziet er ook echt niet rond uit, kijk maar bij mijn foto's.

Ik heb 425 cc gekregen en ban van een 75 AA naar een 70F/ 75E gegaan.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yara fijn dat stelt me weer gerust, maar natuurlijk hoe groter de prothese hoe meer dat ie gaat hangen denk ik dan, nouja 275 cc is ook nie niks, ik zou heel graag jou fotos bekijken maar ik kan niets zien in je gallerij :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van niks naar een c :)

Kan je een foto posten, zou ik heel fijn vinden aangezien ik in hetzelfde schuitje zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ronde protheses, 265cc en 280cc, dual plane, extra high profile :) kijk maar eens bij mijn foto's. Laatste foto is van 15 dagen PO. Ben ondertussen bijna 4 weken PO (donderdag). Ga proberen om dan nieuwe foto's te maken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ronde protheses, 265cc en 280cc, dual plane, extra high profile :) kijk maar eens bij mijn foto's. Laatste foto is van 15 dagen PO. Ben ondertussen bijna 4 weken PO (donderdag). Ga proberen om dan nieuwe foto's te maken.

Xx

ik wil ook borsten ! :D

ze zien er goed uit, ben benieuwd naar de nieuwe fotos ;)

pff dat aftellen is echt zwaar :P vooral de laatste loodjes nog 16,5 dagen wachten PF :P

van welk cupje kom je? en wat heb je nu ? ^^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast snoopy85

Hoi, ik heb daar ook bang van... maar mijn pc zei ook dat door ronde achter de spier te plaatsen je nooit echt ronde ballen kan verkrijgen tenzij je echt grote volumes zou plaatsen...

Succes en ik kijk uit naar jouw resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook borsten ! :D

ze zien er goed uit, ben benieuwd naar de nieuwe fotos ;)

pff dat aftellen is echt zwaar :P vooral de laatste loodjes nog 16,5 dagen wachten PF :P

van welk cupje kom je? en wat heb je nu ? ^^ x

Dank je! :)

Ik had een 70AA. Wat ik nu heb weet ik nog niet juist. Ga dit weekend bh's shoppen, woehoe! :) denk een C. Ik had vroeger ook een paar bh's maat B die ik dan opvulde. En die bh' maat B zijn nu te klein.

Ja dat wachten valt lang he. En als je ze dan eindelijk hebt is het weer wachten om te weten welke maat, haha :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii ik had niet eens een A cup en nu een kleine C met 280cc

geopereerd door verdonck, onder de spier. Extra high profile.

ik vind het resultaat mooi! je kan al mijn foto's bekijken :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@snoopy85 ik hou jullie zeker op de hoogte ;)

@lucia veel plezier met het bh's shoppen :D en jah dat w88 pff :P maar geduld is een mooie zaak "zeggen ze toch" en wachten om te zien welke maat is minder erg dan w88 op je boobies zelf ^^ en leuk dat er een borstenforum bestaat wel :) ben al helemaal verslaafd ^^ sebiet ga ik eens slapen se, dan zijn we morgen weer een stapje dichter :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii ik had niet eens een A cup en nu een kleine C met 280cc

geopereerd door verdonck, onder de spier. Extra high profile.

ik vind het resultaat mooi! je kan al mijn foto's bekijken :) x

mijn ""borsten"" zijn even groot als die van jou waren :) op mijn bh's van de h&m staat wel A maar ik heb ook AA hoor. en jij hebt 280 cc en ik krijg 275cc we zijn bijna hetzelfde :D en ik hoop ook zo een prachtig resultaat te krijgen als jou ! je borsten zijn magnifiek, en dan heb ik nog een vraagje voor je :) voel je het erg hard dat ze nep zijn ? daar ben ik nog wel een beetje bang voor (niet dat het zoveel zou uitmaken, als ik er maar al goed uitzie ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde achter de spier, maar ziet er heel natuurlijk uit!! Dr Visser liet het ook aan mij zien door een prothese aan de bovenkant vast te houden, dan zie je al dat hij vanzelf naar beneden zakt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.