Ga naar inhoud

CP275 : 23 mei 2014 : Dr. Vanoorbeek : Sint Augustinus Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hey Cleo!

Heb er net een nieuwe foto opgezet.

En alweer een dagje korter bij je bv! Whoehoe :)

Xx

hej hej :)

ik heb je nieuwe foto net even bekeken :) ng even en je mag bh-shoppen ! jij staat al heel wat verder :D tegen dat jij bh's draagt word ik bijna geopereerd ;) wat gaan de dagen traag voor me :3 ben sinds vanmiddag ook gestopt met roken voor de wondgenezing binnekort, het is zeker een goede drijfveer om te stoppen, maar toch na mijn avondeten wauw ik had zin in een cigaretje maja :) alles voor de boobies he :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Geen probleem toch? neem je Anatomisch en heb je ook nog minder CCs nodig.

En die lopen zeker natuurlijk af bij een goed profiel, kijk maar eens bij KAVO (die heeft wel meer CCs maar een duidelijk verschil om te kijken wat je wel/niet wilt).

Veel succes :119:

Ik ben ondertussen al helemaal gerust gesteld door de leden die ronde prothese hebben en ik heb hun fotos bekeken en vind ze allemaal prachtig, dusik zal maar naar mijn chirurg luisteren hij weet wat het beste is :) en mijn prothese zijn wss al besteld ondertussen :) en bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej hej :)

ik heb je nieuwe foto net even bekeken :) ng even en je mag bh-shoppen ! jij staat al heel wat verder :D tegen dat jij bh's draagt word ik bijna geopereerd ;) wat gaan de dagen traag voor me :3 ben sinds vanmiddag ook gestopt met roken voor de wondgenezing binnekort, het is zeker een goede drijfveer om te stoppen, maar toch na mijn avondeten wauw ik had zin in een cigaretje maja :) alles voor de boobies he :14:

Ik ken dat gevoel, vreselijk zo wachten. Heel de dag aan borsten denken :) ik kon er ook niet aan doen maar ik keek automatisch naar de borsten van elke vrouw die ik zag haha :) en dan dacht ik: 'hmm zouden die echt zijn?' :)

Ik rookte niet maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is om te stoppen. Zeker als je binnenkort ook zenuwen gaat krijgen. Veel succes ermee!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat gevoel, vreselijk zo wachten. Heel de dag aan borsten denken :) ik kon er ook niet aan doen maar ik keek automatisch naar de borsten van elke vrouw die ik zag haha :) en dan dacht ik: 'hmm zouden die echt zijn?' :)

Ik rookte niet maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is om te stoppen. Zeker als je binnenkort ook zenuwen gaat krijgen. Veel succes ermee!

Xx

jah op men werk heb ik het ook over bna niks anders meer :106:

en merci :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een CC's :) en lijkt wel of de meeste vrouwen ronde prothese nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu anatomisch en wou dat ik ze rond had gedaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky, omdat de eerste keer mijn borstspieren te strak bleven en ik daardoor pijn bleef houden, ik was ook niet tevreden met de maat, die ik zelf had gekozen omdat ik bang was dat het te groot zou worden. Dus toen ik toch geopereerd werd heb ik gelijk gekozen voor een grotere maat. De tweede keer kreeg ik nieuwe protheses omdat mijn protheses draaiden en dan soms achterstevoren zaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel meiden denk in eerste instantie dat ronde prothese ronde borsten betekenen, maar niets is minder waar.

Ik heb ook rond en voor de spier. Geen spier dus die ze plat drukt en heb zeker geen ronde borsten ;)

Zou zeggen meid ga er voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat meiden bang zijn om van die opgeplakte ballen te krijgen als ze ronde protheses nemen.

Ik houd ook wel van een beetje bolling :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag de bv en heb nu een 75a cup. Ik krijg 275cc rond van mentor dual plane bij frans straten.

Ik zal wel fotos eroo zetten als ik ze heb!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag de bv en heb nu een 75a cup. Ik krijg 275cc rond van mentor dual plane bij frans straten.

Ik zal wel fotos eroo zetten als ik ze heb!

Xxx

yaay hou me op de hoogte :D ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb daarnet m'n borsten even bekeken, ziet er goed uit, vind ik zelf. De maat die ik wou. Hopelijk worden ze niet meer kleiner.

Over enkele dagen zal ik proberen om een paar fotootjes erop te zetten. Eindelijk borsten !!!!!

Ik heb even een vraagje over de sportbh, ik moet die 2 weken dag en nacht en dan nog 4 weken overdag aanhouden.

Maar je ziet die banden zo erg en vooraan komt hij ook zo hoog, ik kan daar geen gewone kleding over aandoen maar moet wel over 2 weken gaan werken. Ik heb ook een steunband boven m'n borsten. Hoe lang moet die eraan blijven?

Grtjs

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je geen andere sport-bh kopen die je minder ziet ?

en dat van die band weet ik eigenlijk zelf niet, gewoon even mailtje sturen naar de chirurg.

Dokter@kliniplast.be stuur ik naar. mischien heeft hij voor da Vinci wel een ander mailadres dat weet ik niet :)

ben zeer benieuwd naar de fotos! was je helemaal ingepakt na de operatie of gewoon 2 plakkers en de sportbh?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

IK ben wakker geworden en had de sportbh al aan. Ze hebben m'n man om half 1 laten terugkomen en dat was eigenlijk te vroeg. We zijn pas om, kw na 4 daar doorgereden. Als ik het geweten had, dan had ik hem gewoon zelf opgebeld later, zodat ,hij daar zolang niet moest ,wachten. Ik sliep maar voor hrem was het natuurlijk wel saai.

Heb jij je sportbh gekocht van die folders die je van Van Oorbeek had gekregen? Als ik op borstenforum lees, hebben die max. 50 euro ofzo betaald. De mijne kostte 90 euro. Hij zit wel goed en is met zo'n band bovenaan aan. Ik moet maandag op controle. Wel bij de verpleegester want Jo Van Oorbeek is dan met vakantie. Ik zal een lijstje maken met alle vragen die ik heb.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej, heb niets gekocht van dat foldertje, veel te duur.

ik heb een sportbh in de decathlon winkel gekocht (12 euro)

en een borstband op het internet, was binne de 2 dagen geleverd.

www.biodermis.nl

(20 euro + 9 euro verzendingskosten)

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij word het dual plane geplaatst :) ben echt benieuwd x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

Vandaag is het dan eindelijk zover !! :43:

De dag waar ik al 9 jaar van droom.

om 12 uur moet ik in de dagkliniek zijn en om 13 uur word ik geopereerd.

Ik mag naar huis rond 18 of 19uur. Mijn papa gaat mee als chauffeur en mijn beste vriendin als mentale steun.

Ik word geopereerd door Jo Vanoorbeek te Sint Augustinus in wilrijk.

Ik heb mijn eerste consult/gesprek gehad op 17 Februari en het tweede consult op 5 mei,

hier hebben we besloten dat het 275CC high profile word met ronde prothese. Ze worden dual plane geplaatst.

Nu heb ik cup AA en hoop een mooie C uit te komen :131:

Voor-fotos kan je al wel vinden in mijn gallerij, De Na-foto's komen zo snel als het kan :)

Het is een droom die uitkomt :33:

Ik hou jullie hier verder op de hoogte

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.