Ga naar inhoud

CP275 : 23 mei 2014 : Dr. Vanoorbeek : Sint Augustinus Wilrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobies!!!

Ik mag toch wel hopen dat je ze ondertussen heb ;)

Ik voeg je "voorsteltopic"hier even toe om het overzichtelijk te houden.

Fijn herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze maar het doet zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeel pijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de Boobiesss!!

Even volhouden...de pijn wordt echt minder...over weekje voel je je een stuk beter.

elke 4 uur 2 paracetamol 500 mg slikken ookal heb je even geen pijn...zo bouw je een spiegel in je lichaam van pijnstillers.

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb 2 verschillende pijnstillers en spierverslappers maar de pijn verdwijnt toch niet helemaal. Spieren zijn zo stijf als stijf maar kan zijn, maarja, vandenacht heb ik voor het eerst aan 1 stuk door kunnen slapen jeej

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, het doet ook heel veel pijn de eerste dagen, die druk op je borst he... pfftt maargoed, na een dag of drie is dat heftige echt over, en dan kan je volop gaan genieten van de zomer. Zijn dat trouwens jouw foto's in de galerij? Daar zit idd die sportbh wel te los denk ik hoor, zou ik ff bij de hema eentje bijhalen die wel strakker zit op de borst zelf.

Groetjes van Ingrid, en fijn dat je lekker doorslaapt snachts, dat scheelt alweer een heel stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucia Van de operatie zelf heb ik niks gemerkt ;) maar alles is goed verlopen, lieve verpleegsters overal :)

@ingrid k Vandaag ben ik net aan dag 4 begonnen, kan al ietsje beter bewegen maar het trekkende gevoel is nog goed aanwezig. En ja dat zijn mijn fotos, maar ik vind dat de sportbh wel strak zit , er zitten wel "rimpels" in de bh precies maar hij sluit wel mooi aan voor de rest hoor, vind hem zelfs precies wat te strak zitten (in de omtrek dan toch) vraag me ook af waarom het zoo belangrijk is dat ze heel strak zitten, ze moeten uiteindelijk toch kunnen dalen ook?

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dan zou je beter een bh nemen met een wat bredere omtrek en dan de cup 1 maatje kleiner. Natuurlijk moeten ze kunnen zakken maar het is de bedoeling dat je hele borst steun heeft aan de bh, de protheses die zakken toch wel door de zwaartekracht ;) En je hebt ook een band he. Ik hoefde toendertijd geen band te dragen, en heb ze ook achter de spier, raar he. (misschien omdat ik al een heel slechte (lees elastische) huid had, zodat ze zowiezo zakken).

Beter dat je al weer wat kunt bewegen nu, ja dat trekkerige gevoel zul je nog wel ff houden, maar de zware pijn moet toch wel veel minderen. Heb je ze al naakt gezien zelf? Wordt je er blij van?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cleo,

Ik heb je foto's gezien, mooi !!!

Het is wel belangrijk dat je bh aan je borstgen ook genoeg spant. Ik ben gisteren op controle geweest en had toen een gewone sportbh van Triumph aan. Thuis doe ik nog altijd die Z Bra met band aan. Die band is volgens de verpleegster ook wel nodig om te voorkomen dat de implantaten naar boven komen (met kleine implantaten zoals de onze kwam dat wel bijn niet voor, zei ze).

En Vanoorbeek zelf heeft mij vorige keer ookgezegd dat een sportbh heel erg meerekt, dus dat je beter een maat kleiner dan te groot kan nemen. Ik heb nog altijd 75B aan en m'n borsten zijn nu 75C, hij spant idd wel.

Hoe is het nu met de pijn?

De verpleegster verschoot er gisteren van dat ik zelf al zoveel kon maar ik moest toch maar oppassen om niet te overmoedig te worden.

En dat probeer ik ook. Voorral 's avonds doen m'n borsten aan de zijkant nog pijn.

Grtjs

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingrid k jazeker, kom net uit de douche :) ik ben heel tevreden, ze zijn nog niet wat ze moeten zijn maar daar moet ik nog ff geduld voor hebben :) heb net nieuwe foto's geupload ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingetje heb mijn bandjes op mijn schouders al wat harder aangespannen, en ik heb zo goed als geen pijn meer, enkel dat stijve/trekkende gevoel is er nog, en gisterenavond kreeg ik steken in mijn rug, waarschijnlijk omdat ik er gespannen bij zit en een beetje naar voren gekromd. maar het gaat toch al een heel stuk beter dan 4 dagen geleden, altijd maar beter :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid! Goed om te horen dat het bij jou ook vlot gaat :)

Ik ben nu een week PO en het gaat steeds beter. Die pijn in je rug is heel herkenbaar, daar heb ik ook nog last van maar al een stuk minder dan enkele dagen geleden. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan :)

Gefeliciteerd en geniet van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo. Het ergstge heb je gehad. En het is het zeker waard !!!!

Een paar daagjes pijn om mooie boobies te hebben !!!

Hoe krijgen jullie die grijze tekst in jullie profiel : de tekst met de soort prothesen en de grotte enz. bedoel ik zoals onderaan aan jullie berichtjes hierboven.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik vanboven op Mijn profiel , dan zie je rechtsbovenaan "Bewerk Profiel" als je dan naar onder gaat zie je "interests" dat zie je verschijnen onder je profielfoto hier en in het keuzemenutje links zie je "handtekening" dat staat altijd onderaan je posts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6ffa18b0-cf85-4f05-848a-e7096dc116ca_zps

Ben zeker heel blij met het resultaat :D zeker als je ziet waar ik van kom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.