Ga naar inhoud

straaltjes vocht uit litteken


Gast happij

Aanbevolen berichten

Happij,toch maar goed dat je gegaa bent joh.zo zie je maar

ja logisch,dat smeren houd de boel vochtig en week,waardoor er van alles naar binnen sluipt.

fijn dat je iets gekregen hebt,hopenlijk slaat het gauw aan en ben je ervan af.

beterschap en hopenlijk gauw met een goed bericht terug.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, en inderdaad maar goed dat ik even ben langs gegaan..

Ahhh,zit nu weer met een lekkent litteken :wacko: ,heb alleen even mijn bh met gaasje afgedaan..

Gisteren ging het wel de hele dag goed, misschien toch maar geen gaasje opdoen?? Had ik gisteren niet..

Naja, ik ben blij dat ik antibiotica nu heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gaasje goed idee hoor,

maar als je voelt dat het gaasje doorweekt raakt,dan wel gelijk verwisselen,anders word door de vocht je litteken weer week,waardoor het weer blijft lekken,of opnieuw.

voor je het weet,ben je weer op en top en genezen.

antibiotica doet vaak goed.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha moontje..

Nou gisteren is ie de hele dag dicht gebleven.. Maar ik heb het eerder gehad dat ie 1 dag dicht bleef. Dus het is elke dag weer hopen dat het niet gebeurd. Ik ben weer benieuwd vanavond, gaat meestal na het douchen lekken..

Ik probeer al zo kort mogelijk te douchen, valt niet mee, vind het altijd zo lekker..

Laat t weten,als ie dicht blijft...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zou zeker fijn wezen,als het gedonder nu is klaar is met litteken.

ja kan goed kloppen dat het na het douchen vaak gaat lekken ,dan word het litteken en huid eromheen iets week,anders kan je ook nog proberen,om het liteken en huid eromheen even op dat moment af te dekken,ik deed dat met mijn enkel toen,die mocht ook niet nat worden,deed dan een extra groot pendaalemmer zakje eromheen,afbinden met tape,en zo bleef de boel droog.is wel ff een heel gedoe,maar als het helt...is het de moeite waard natuurlijk.

Jij ook nog een goed en spoedig herstel toegewenst,hopenlijk is nu je litteken is meer dan een dag dicht,dat zou goed nieuws wezen.wees wel iets allert,niet elke antibiotica slaat aan hoor,ligt er echt aan hoe je lichaam erop reageerd,is het na 4a5 dagen nog niet dicht,even terug,krijg je ene andere antibiotica,die dan wel aanslaat,beter voorkomend an genezen,want je litteken word er niet mooier van,hoe langer het open ligt.

ik wacht je berichie af........

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gisteren mijn laatste antibiotica gehad, en het is nu 4 dagen dicht!!!! :101:

Net bij de dokter geweest, en hij vond het er ook goed uitzien..

Goed nieuws! Voorlopig nog even niet mijn littekens smeren, en ik durf eigenlijk ook nog niet mijn borsten te masseren, toen ging het ook open, maar even niet doen denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

brr happy, wacht dan nog maar even met masseren (en ik zal dat bij mezelf ook nog even doen)

ik had het er gister nog met mn moeder over dat mijn hele herstel prima is gegaan, vond het zowiezo ff pittig, laat staan dat je er ook nog een complicatie bijkrijgt.... daar moet ik echt niet aan denken

goed om te lezen dat het bij jou inmiddels de goede kant op gaat! ik hoop dat alles mooi gaat genezen bij jou

veel groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.