Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 Juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben ook heel benieuwd wat jij te horen krijgt Leonie :) Let me know ;)

ff over de bh: please trust me haal de lipoelastic.. hij zit zo lekker dat zelfs nu dat ik een normale bh mag dragen ik heb nog steeds dag en nacht aanheb :blink::blink::blink:

of heeft er iemand interesse in een witte fila 80D of zwarte fila 85D? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou m'n consult gehad vandaag, vond het een hele aardige man, zelfs nog zitten lachen, heel open en eerlijk

Hij adviseert mij dual 330- tot Max 375 cc coh 2

Ik had zo gehoopt voor de spier, maar omdat ik zeer duidelijk benadrukt heb dat ik geen rimpels en randen wil adviseert hij dit, maar voor de spier kon ook, maar neem dan toch het zekere voor t onzekere .

Hij kan sowieso geen garantie geven op dat iemand dit niet krijgt ..

Max was 375 maar ik heb ook gezegd dat ik geen geprop enz wil, dan maar iets minder en meer weefsel over om de prothese te bedekken

Heeft iemand maten voor mij van mentor? Mijn borst was 12 cm onder en tepel naar beneden 5cm had ie het over.... Wat ie daar mee bedoelt ben ik ff vergeten te vragen ...

Ook zoveel info, heb gewoon koppijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een uur binnen gezeten, en ook nog dingen vergeten te vragen, ik weet dus niet welk profiel hij wil voor mij, maar denk zelf high of medium,

En of buikslapen nog kan met implantaten...

Vergeten foto's te maken met de implantaten aan...(kut!)

En de projectie's vergeten te vragen van de maten ..grrr word weer mailen, maar ja, dan krijg ik zo'n consulente en niet schiettecatte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Stella en Leigh-Ann,

Even een vraagje want jullie zijn ook op consult bij Schiettecatte geweest.. Diana Gabriels zei dat ik voor het consult een sport bh aan moet schaffen? Hebben jullie dat ook gedaan? Ik bedoel je weet toch niet op welke maat je uitkomt? Ze adviseerde een fila bh maat 75E (dacht aan protheses 500cc) advies van Nio was 550 a 600 cc dan zit je toch alweer op een andere maat? Vaag hoor :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je consult goed is gegaan en dat je een fijn gevoel bij hem had en wat jammer dat je geen foto's heb gemaakt. Ja ik herken dat, ik wil ook geen geprop enz. en ik wil ook dat er genoeg weefsel is om de prothese te bedekken dus heb ik het verlaagd van 425 naar 400. Hoop dat het zo goed komt.

Hier heb je een link: http://www.mentorwwllc.de/products/Brust/4/81

Staat alleen in het uhmmmm Duits (?) Maar ik had er wel wat aan.

Ga je nog op meerdere consulten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Stella en Leigh-Ann,

Even een vraagje want jullie zijn ook op consult bij Schiettecatte geweest.. Diana Gabriels zei dat ik voor het consult een sport bh aan moet schaffen? Hebben jullie dat ook gedaan? Ik bedoel je weet toch niet op welke maat je uitkomt? Ze adviseerde een fila bh maat 75E (dacht aan protheses 500cc) advies van Nio was 550 a 600 cc dan zit je toch alweer op een andere maat? Vaag hoor :21:

Hey Jetje,

Ja ik heb een sport bh gekocht, Diana adviseerde 75D terwijl en Schiettecatte 80D. Ik heb nu een C cup en krijg 400CC. Mijn gevoel zegt dat de sport bh te klein gaat worden, maar ja ik zou de PC moeten vertrouwen :\ dus heb ik maar een 80D aangeschaft. We zien wel of ie gaat passen. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx L-ann, dan denk ik 325cc is 11,5 cm en 4 nog wat projectie..

Ik weet het niet, ik twijfel nog over straten ivm d.p,....

Tis elke keer zover reizen, zijn vandaag dik 3 uur heen en 3 uur terug aant rijden geweest... Dus ja.. Ook weer gelijk 100,- lichter aan benzine, Maarja het gaat natuurlijk wel om iets belangrijks... Maar ik vind schiettecatte gewoon een goede pc voor voor de spier en achter moet ik dus nog ff onderzoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan me voorstellen. Ik had ook meteen een fijn gevoel bij hem en heb daarom bewust voor gekozen om NIET op meerdere consulten te gaan. Ik ken mezelf en weet dat ik dan nog meer gaat twijfelen en stressen als ik 3 verschillende adviezen krijg.

Samantha1989 op het forum heeft dual plane van Schiettecatte gekregen en ik vind haar borsten super mooi. Misschien kan je gluren! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jetje,

Ja ik heb een sport bh gekocht, Diana adviseerde 75D terwijl en Schiettecatte 80D. Ik heb nu een C cup en krijg 400CC. Mijn gevoel zegt dat de sport bh te klein gaat worden, maar ja ik zou de PC moeten vertrouwen :\ dus heb ik maar een 80D aangeschaft. We zien wel of ie gaat passen. :wacko:

Maar ik heb mijn sport bh NA mijn consult met Schietecatte gekocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leigh-Ann,

Maar je hebt hem toch pas na consult gekocht en niet van te voren?

Groetjes en fijne avond!

Juist na consult. Ik had al bij Diana gepast daarom. En ik heb het na mijn consult bij Schiettecatte gekocht omdat ik van hem wilde horen welke maat ik moest bestellen en niet van Diana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist na consult. Ik had al bij Diana gepast daarom. En ik heb het na mijn consult bij Schiettecatte gekocht omdat ik van hem wilde horen welke maat ik moest bestellen en niet van Diana.

Wanneer heb je consult en bij wie als ik vragen mag? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog ff geduld!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal.

Ik werd net door de kliniek gebeld en ik moet maandag om 12:15 aanwezig zijn :) Ik had stiekem gehoopd dat ik rond 10uur aan de beurt zou zijn maar 12u is ook een mooie tijd (ik heb tog geen andere keus). Nu begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden. Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover :D \o/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het dus zo ver. :3: EINDELIJK!!!! :64:

Zoals ik al zei moet ik morgen om kwart over 12 aanwezig zijn, Ik ga ervan uit dat ik dan rond 13 uur geopereerd word. Ik heb nog steeds geen last van zenuwen (dit is niks voor mij :wacko:), misschien komt het morgen wel. Ik besef me nog steeds niet dat het na 11 jaartjes eindelijk gaat gebeuren :blush:. Ik ben niet bang voor de narcose oid, maar wel voor het resultaat. Hoop echt dat ik niet teleurgesteld word. Maar goed laten we positief blijven :59: Zo verder met de was en poetsen, daarna boodschappen halen, koken voor vandaag en voor morgen en voordat ik naar bed ga mijn spullen allemaal klaar leggen. :D #spannenddddddd HET GAAT NU ECHT GEBEUREN! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa! Finally!! Ik ben best zenuwachtig aan het worden en ben bang dat ik iets vergeet haha. Straks nog 2 bananenbroden bakken en dan ben ik er klaar voor. Ik ben ook meer zenuwachtig voor het resultaat dan voor de narcose. En ook wel een beetje voor de pijn. Ik leg ook voordat ik aar bed ga alles klaar en ga me vandaag voor het eerst in me leven met ontharingscreme ontharen haha! Ben benieuwd! Ik moet alleen echt niet vergeten dat ik morgen niet mag eten voor de operatie en 3 uur ervoor niet meer drinken. Ik zie je morgen denk ik wel Leigh-Ann en Iris hopelijk niet hahaha. Succes ladies!!!

Ennuh Nies, dankjewel!! Verslagje volgt asap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.