Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 Juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb dit bericht eerder gepost maar dan in voorstel topic en volgens mijn hoort het hier! :/ Weet niet zo goed hoe dit werkt maar ik hoop dat ik het nu wel goed doe. >.<

Mijn naam is Leigh-Ann en ik ben 27 jaar.Ik ben alleenstaande moeder van een lieve dochter van 11. Zoals jullie kunnen merken ben ik heel jong zwanger geraakt. Sinds na de geboorte van mijn dochter droom ik over een borstvergroting. Vóór mijn zwangerschap had ik een volle B, tijdens mijn zwangerschap een grote D en nu een slappe C. Ben er totaal niet trots op!!

Nu heb ik eindelijk de knoop door gehakt. Ik ben vandaag op consult geweest in Kliniek Amstelveen: 28 juli ga ik onder de mes. :) Ik wordt door D. Schiettecatte (via Diana Gabriels) geopereerd en krijg 425CC mentor, high profile , rond en voor de borstspier. 425CC is het maximaal dat ik kan krijgen, ik hoop zo tenminste op een E te komen. Schiettecatte zei wel dat als ik voor het maximale gaat kiezen dat de randen van de prothese gevoeld kan worden en als ik dit niet wil dat ik dan voor minder moet gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? En voel je de randen dan echt of geeft het toch een normaal gevoel? Ik ben toch voor het maximale gegaan, maar vraag me wel af hoe dit dan aanvoelt?

PS. Niet op mijn schrijf foutjes letten. Ik ben geen Nederlander en het schrijven gaat niet zo makkelijk als het spreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou zoals een paar van jullie weten had ik net mijn 2de consult bij Schiettecatte in Amstelveen.

Ik ben vooral gegaan omdat me opgevallen is dat mijn linker borst groter is dan mijn rechter. Ik kwam daar aan en kwam al na 5 minuten aan de beurt (vorige keer moest ik ander half uur wachten). Toen ik binnen kwam zei ik aan Schiettecatte dat ik gemerkt heb dat mijn borsten ongelijk zijn en of er hier wat aan te doen was. Ik moest me uitkleden en hij nam 3 stapjes achteruit om zo het verschil beter te kunnen zien. Hij trok een gezicht van "zo erg is het niet" en zei met een glimlach dat het een verschil van 25cc is. Dus we zijn uitgekomen op 375cc links en 400cc rechts :)

Eerst was het 400cc of 425cc beide borsten. Maar tijdens het eerste consult (vorige maand) had hij mij verteld dat als ik het maximale gaat nemen de kans groter is dat ik de rand van de prothese kan zien/voelen. Dus heb ik vandaag besloten dat ik niet het maximale wil. Hoop dat het zo wel goed komt . :106:

Ook wil hij tijdens de operatie gaan kijken of hij ze voor de spier gaat plaatsen of toch achter (dual plane). Hij denkt toch dat dual plane mijn wensen vervullen maar hij is bang voor dubble bubble, dus gaat hij tijdens de operatie kijken welke ik beter kan hebben. :18:

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet nog niet of je voor de spier kan? Heb je niet genoeg weefsel?

Hoe ging het consult verder ? Wel tijd om vragen te stellen of had je die niet echt? Hoelang duurt het consult ongeveer?

Hoezo double bubble dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb genoeg weefsel. Het was ook de bedoeling dat ik gewoon voor de spier ging. Maar ik wil dat me borsten een beetje gelift wordt en volgens Schiettecatte krijg ik meer een lift effect met dual plane, maar dan is hij bang dat ik double bubble krijg. Double bubble is een complicatie die je kan krijgen met dual plane. Ik weet niet precies hoe dit ontstaat.

Hij was heel rustig en nam dit keer wel de tijd. Het was vandaag ook heel rustig in het kliniek, ik was de enige toen ik aankwam. Vorige keer ging alles snel snel maar toen was het ook heel druk en liep het ander half uur uit. Normaal gesproken duurt een consult iets van 20 min denk volgens mij (hoe meer vragen je hebt hoe langer het duurt natuurlijk). Maar ik had al een consult bij hem vorige maand dus het was alleen maar kwestie van 2 vragen stellen en een paar dingen aanpassen. Dus ik was na 10 minuten al buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus je hebt al 2 x met hem gepraat , is ie wel een beetje open/grappig, ik ben nl stront zenuwachtig dat ik bloot moet voor hem....Pff

En zit er ook nog een consulente bij het gesprek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik lees even mee. Ik heb het zelfde probleem als Leigh-Ann alleen nog een cup groter :unsure: . Laatst ben ik bij Nio op consult geweest en deze adviseerde 550 a 600 CC dual plane, nu wilde ik zelf op de spier geplaatst maar daar heb ik te weinig weefsel voor volgens de pc. Het zou dan dual plane worden met een hoog aantal cc's om het goed te vullen anders had ik kans op een double bubble.

Ik heb nog 2 consulten te gaan (bij Karim en Schiettecatte) en ben erg benieuwd wat ze zullen adviseren. Ik blijf je even volgen Leigh-Ann ben erg benieuwd wat ze gaan doen bij jouw!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus je hebt al 2 x met hem gepraat , is ie wel een beetje open/grappig, ik ben nl stront zenuwachtig dat ik bloot moet voor hem....Pff

En zit er ook nog een consulente bij het gesprek?

Komt goed meis. Ja hij is open en ook aardig hoor. En het is normaal hoor dat je het eng vind om bloot voor hem te staan. Maar het kan niet anderes hè? Hihihihi Er zat niemand meer erbij. Alleen Schiettecatte en ik, maar dit geldt voor Amstelveen hè, misschien is het anders waar jij heen moet. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik lees even mee. Ik heb het zelfde probleem als Leigh-Ann alleen nog een cup groter :unsure: . Laatst ben ik bij Nio op consult geweest en deze adviseerde 550 a 600 CC dual plane, nu wilde ik zelf op de spier geplaatst maar daar heb ik te weinig weefsel voor volgens de pc. Het zou dan dual plane worden met een hoog aantal cc's om het goed te vullen anders had ik kans op een double bubble.

Ik heb nog 2 consulten te gaan (bij Karim en Schiettecatte) en ben erg benieuwd wat ze zullen adviseren. Ik blijf je even volgen Leigh-Ann ben erg benieuwd wat ze gaan doen bij jouw!

Groetjes

Hi Jetje,

Heb jij dan ook lege borsten die een beetje hangen? Dus als ik het goed begrijp krijg je doubble bubble als je voor dualplane gaat en je borst niet voldoende gevuld wordt? Ow vandaar dat Schiettecatte het had over: dat ik veel vel heb en dat ik dan doubble bubble kan krijgen. Nou ik weet ook niet wat het gaat worden. Ik dacht dat ik na deze consult wat rustiger kon zijn maar nu ben ik nog erger aan het stressen >.<

Laat je weten wat Schiettecatte en Karin jouw gaan adviseren? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Ja dat zei Nio, maar nu lees ik ook weer dat je dan ook weer kans op rimpels krijgt. Klopt trouwens ik heb ook lege borsten die iets hangen :-(

Ik laat het je weten wat Karim en schiettecatte adviseren. Ik hoop dat ik straks nog durf.. had er zo naar uitgekeken maar vind het steeds moeilijker worden. Jij heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik moest het even een nachtje laten bezinken. Gisteravond mijn consult bij Schiettecatte gehad.

Ik was er op tijd en het was DRUK! Alsof je een broodje bij de bakker haalt echt ongelooflijk. We zaten met 7 dames. Ik moest wat formulieren invullen en werd eigenlijk al snel geholpen. Daarna ging het heel snel en ik zeg jullie nu al dat ik blij ben dat ik me overal zo in verdiept heb. Hij is een aardige man maar zoals velen zeggen erg kort van stof haha. Hij stelde wat vragen en toen ging hij mijn borsten opmeten, maakte een foto en zei dat er niet meer in paste dan 325 of echt MAX 350 cc. Bij Bergman kwamen we op 360 cc met Natrelle en dat was hetzelfde zei hij. Het wordt dual plane, cohesive 1 high profile omdat ik zachte borsten wil. Ik had een vragenlijst, die heb ik afgewerkt. Daarna passen omdat ik Diana heb overgeslagen maar ze hebben daar dus geen pas bh. Gelukkig had ik bij Bergman al gepast dus ik weet wat het wordt. Iets kleiner dan ik hoopte maarja ik wil geen risico lopen. Ik wilde cup D, wordt nu een volle C.

Ik ben nu alleen erg geschrokken van Nies haar borsten en twijfel of ik nog een keer op consult ga. Misschien toch cohesive 2? Hij zei dat dat niet nodig was.

Ahhhhhh

De operatie staat vast op 28 juli 2014.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha alsof je een broodje bij de bakker haalt. :154:

Ik ben benieuwd de 30e, mijn consult in Veldhoven was heel rustig en heel persoonlijk... zal dus wel een verschil zijn haha.

Heb je het verschil tussen Coh 1 en 2 gevoeld? Ik heb het in Veldhoven gevoeld en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna geen verschil voelde (maar dat zal wel aan mij liggen hoor haha).

Ik ga voor Coh2 omdat ik liever iets steverige borsten heb dan plooivorming/rimpels uiteindelijk :/ Als je echt blijft twijfelen kun je altijd nog een consult inplannen!

Ik weet niet of het bij Dual Plane ook nodig is om Coh 2 te nemen?

Wat is je voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vandaag als het lukt wel even een foto plaatsen. Ik heb het verschil niet gevoeld. Hij zei dat cohesive 2 bij dual plane niet nodig is bij mij..

Wat ik wel apart vond is dat ik geen borstband krijgt, dat doet hij nooit zei hij. Hij laat de zwaartekracht het werk doen. Is dat tegen jullie ook gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké. Was het wel wat je gehoopt / verwacht had van het consult? Al jr vragen kunnen stellen en beantwoorden?

Ik hoop,ook dat het in Veldhoven rustiger is, diana is toch een beetje 'massa productie' ;)

Waarom dual plane dan? Als hij dat bij mij adviseert , ga ik denk ik toch voor straten , want die maakt hele mooie dp borsten ;)

Succes met je beslissing , en bij twijfel gewoon nog een consult hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met jullie datum.. dezelfde dag zie ik? hoop voor jullie dezelfde tijd ongeveer dat is gezellig op de uitslaapkamer :D :D

Stellie ik lees dat je bang bent geworden van mijn tieten en dat snap ik.. word je ook niet vrolijk van...

meid maak je niet te druk ik ben gewoon zo'n enorme pechvogel die dit krijgt... ik heb een hele slappe huid en daar is gewoon de fout gemaakt denk ik... ze hadden bij mij NOOIT op de spier moeten plaatsen!!

ik vraag me eigen af dat als ik coh 2 had genomen ik ook geen rimpels had gekregen op de spier met die dunne huid die ik heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Nies, hartstikke lief dat je reageert! Ik wens je het allerbeste!!

We hebben inderdaad allemaal dezelfde dag :D Echt spannend nu hoor! Ik was gister helemaal ontdaan thuis, moest heel erg huilen. Ik vind het zo spannend dat het nu echt gaat gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel mijn mening, meeste dp hier zijn door straten super mooi gedaan! Als hij mij dp adviseert ga ik ook naar hem, ik ben toch van mening dat hoevaker ze zo'n ok doen hoe meer handigheid en kundigheid ze er in hebben,

Maar ik wil ze graag voor...

Hoe weet je of je een slappe huis hebt nies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kijk ik lees nu dat jij ook 1.80 en 68 kilo :blink::blink::blink: dan hebben we toch als het goed is dezelfde postuur??? en jij krijgt wel dual plane :blink::blink: wat is je voorsituatie? heb je borstvoeding gegeven? zijn ze slap? sorry voor de vragen maar wil echt zeker weten of hij een inschattingfout heeft gemaakt bij mij...

ik moest ook huilen lachen en weet ik het wat toen ik thuiskwam hahaha eindelijk ging het gebeuren!! helemaal gestrest enzo :P

Zoals jullie denk ik wel weten waren pearl en ik ook dezelfde dag geopereerd.. toen ik een beetje bij was gekomen kwam zij uit de verkoever gereden.. is toch wel leuk als iemand op het forum dezelfde dag geopereerd word.. heb je een beetje het idee dat je er niet helemaal alleen voor staat :154: uiteindelijk lig je toch echt alleen op de operatietafel maar goed :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom was ik ook verbaasd. Mijn borsten zijn wel echt plat/plat/plát! Jij had nog een beetje vorm. Ik heb wel borstvoeding gegeven maar mijn huid is heel stevig. Ik snap het ook niet dan, het valt natuurlijk nooit echt goed te vergelijken. Echt balen hoor!

En wbt het forum, echt fijn hoor! Kunnen we daarna ook onze ervaringen en pijntjes en onzekerheden delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is heeel fijn als er iemand tegelijk met je geopereerd word, dan kan je je ergens mee vergelijken enzo en wat nies zegt het geeft je toch een beetje het idee dat je er niet alleen voor staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik moest het even een nachtje laten bezinken. Gisteravond mijn consult bij Schiettecatte gehad.

Ik was er op tijd en het was DRUK! Alsof je een broodje bij de bakker haalt echt ongelooflijk. We zaten met 7 dames. Ik moest wat formulieren invullen en werd eigenlijk al snel geholpen. Daarna ging het heel snel en ik zeg jullie nu al dat ik blij ben dat ik me overal zo in verdiept heb. Hij is een aardige man maar zoals velen zeggen erg kort van stof haha. Hij stelde wat vragen en toen ging hij mijn borsten opmeten, maakte een foto en zei dat er niet meer in paste dan 325 of echt MAX 350 cc. Bij Bergman kwamen we op 360 cc met Natrelle en dat was hetzelfde zei hij. Het wordt dual plane, cohesive 1 high profile omdat ik zachte borsten wil. Ik had een vragenlijst, die heb ik afgewerkt. Daarna passen omdat ik Diana heb overgeslagen maar ze hebben daar dus geen pas bh. Gelukkig had ik bij Bergman al gepast dus ik weet wat het wordt. Iets kleiner dan ik hoopte maarja ik wil geen risico lopen. Ik wilde cup D, wordt nu een volle C.

Ik ben nu alleen erg geschrokken van Nies haar borsten en twijfel of ik nog een keer op consult ga. Misschien toch cohesive 2? Hij zei dat dat niet nodig was.

Ahhhhhh

De operatie staat vast op 28 juli 2014.

Wat leuk Stellie.

Je kan altijd voor de 2de keer op consult, heb ik ook gedaan,. Ik was heel nerveus, ik dacht hij gaat zeker denken "oh daar hebben we die weer" hahaha maar hij was aardig en had de tijd genomen. Ik ben blij dat ik voor de 2de keer ben gegaan. En ik kan me voorstellen dat je uit blijdschap moest huilen hahaha. Mijn moeder woont in het buitenland dus ik belde haar toen meteen op om haar alles te vertellen en ik wou gewoon niet ophouden met kletsen. Totdat ze zelf zei als je door blijft kletsen kan je straks je borsten niet betalen omdat je dan een hoge telefoonrekening moet betalen hahahah. Echt spannend!! Ik hoop dat je bij Schiettecatte blijft, dan heb Iris en ik nog iemand om samen mee af te tellen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd, beter na z'n vakantie ;) heeft ie ook een vrouw en kinderen enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

uuhmm toen hij mij af ging tekenen werd hij gebeld en zag ik een foto van een kind op zijn telefoon geloof ik :154: stiekeme gluurder dat ik er ben.. haha nee ik keek perongeluk... hij is wel frans in ieder geval... dacht dat die achternaam duits was :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.