Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 Juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Frans?! Ik dacht een Belg haha.

Heb ff op Facebook gecheckt , ja 2 kids haha,man vrouw kan ik niet vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooow haha iris moet ook 28 juli!!! :D

ik heb begrepen dat hij die dag net terug is van vakantie.. dus is hij lekker uitgerust en krijgen jullie mooie tieten haha

Hopelijk zit ie dan niet met zijn hoofd op Mallorca of weet ik veel waar hij naar toe gaat! :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk zit ie dan niet met zijn hoofd op Mallorca of weet ik veel waar hij naar toe gaat! :93:

Hahaha! Als ie maar aan grote kokosnoten denkt dan!

Ik heb hem ook even gefacebookt hoor, volgens mij is het een franstalige belg! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahah nee voor mij been meloenen hoor..

Ja zeker ik check iedereen op fb haha erg he ?!;)

Been =geen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha nee ik pas in okt of nov, ivm planning werk.. Kan niet zomaar vrij krijgen en weet niet of de ziektewet mag/kan ?

Haha heb b van der lei en Laura mooien ook ff gevonden die hebben hele Fam. Pics erop staan

Wat ik dan mijnafvraag , zouden ze hun eigen dochters (ooit) ook gaan implanteren ?

Of Laura zelf prothesen nemen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee eigenlijk of je voor een borstvergroting de ziektewat in mag/kan. Ik heb gewoon vakantie aangevraagd!

Hahaha volgens mij doen ze ook niet allemaal alleen maar borstvergrotingen, Schiettecatte iig niet... Misschien krijgt z'n dochter ook nog wel een facelift :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een mommy Make over ;) haha

Geen idee , daarom ga ik het ook overleggen met m'n leiding gevende,

M'n vakantie dagen zijn op, dan wordt het anders onbetaald verlof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt om 14u in Veldhoven , zal mij idd benieuwen , ik durf echt geen voor foto te plaatsen , schaam me dood :(

Ja eerste consult, dus weet niet wat ik kan verwachten... En we moeten ervoor ook nog 3u rijden.... De k dat we gelijk naar Roy donders z'n winkel gaan, is toch vlakbij volgens mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ff kijken toch( en kopen hahah)

Ik heb nu maximizer 70c of 75b, weet t eigenlijk niet nu, net 5mnd geleden bevallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Stellie.

Ik heb hem wel gekocht. Ik dacht ik kan hem later altijd nog verkopen of gewoon aan doen ( na 6 weken po of tijdens het sporten). Ik ga volgende maand nog de Carfix Anna bestellen en ik neem ze de 28ste allebei mee en kijk wel welke beter zit.

De LipoElastic en Truimph Tri-action worden ook door vele besteld. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.