Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hihi dankjewel lieverd !! Tijd vliegt he?

Hihi ja soms kan ik echt mutsen maar net wat je zegt het is ook goed om ergens achteraan te gaan want ik weet nu dat er iets is nu alleen nog wat :rolleyes:

Hij vond het meevallen en zeker geen erge kapselvorming maar toen hij zei kan ook beginnend zijn kaboem ging mn hartje haha :blush: Op de echo zouden ze kunnen zien of de prohese goed zit, heb zelf het idee dat hij te strak zit? Dat de pocket net iets te klein is? Goh nu ga ik weer gokken :P

O fijn om te horen dat ze het heel mooi kunnen! De huisarts zei dat als je er teveel in rommelt het er niet mooier op word... Maar jou verhaal doet me goed!

Op naar 10 augustus, laat me nu dus niet afschepen met : er zit minder weefsel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Pfff tijd vliegt zeker hoor, althans hier dan weer in 1x.

Hahaha lekker samen mutsen, maar goed als je niet tevreden bent gewoon op je strepen staan en zo zie je maar dat het goed is ook. Je weet alleen nog niet wat het is, maar dat weet je gelukkig 10 aug. Wordt aug misschien onze maand meid, de maand van ‘duidelijkheid’!

Kan me voorstellen dat je hartje kaboem ging, maar kapselvorming hebben we allemaal. Alleen heb je natuurlijk gradaties, maar daar weet je 10 aug meer over. Ben erg benieuwt en hou je topic in de gaten wijfie :D Of inderdaad de pocket te klein, dat kan ook nog natuurlijk. Even afwachten, pffff wel lastig he……

Ja je huisarts is huisarts en geen chirurg hihihi maar echt heb foto’s gezien dat ze het prachtig kunnen herstellen!!! Komt zeker goed dan hoor, don’t worry :D

Precies, we laten ons niet afschepen, lekker op je strepen blijven staan schat!!!

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he alleen nu baal ik dat het niet voorbij vliegt wil dat het augustus is :blush:

Augustus word onze maand weten we allebei eindelijk wat er nou aan de hand is! Ik hoop ook voor jou meer duidelijkheid meid, nio gaf je ook niet veel info... :unsure:

Hihi ja dat klopt we hebben het allemaal! Ik zou het aan mn linker iets meer hebben maar nog niet ''ernstig'' dat kan ook al een deel zijn waarom ie wat harder en pijnlijker is... ik heb er nu op dit moment ook last van terwijl hij lichtjes heeft gevoelt heel gek. Is pas sinds de laatste weken :unsure:

Had gister gewoon een droom was mij alphen en hij bood 2 oplossingen:

- kapsel verwijderen aan linker borst

- prothese bij beide boven de spier

Haha moeilijk dat ik het had kon echt niet kiezen :P Oke nu stoppen en afwachten :blush:

Echt lief van je stelt me echt gerust! Komt dus helemaal goed

Hihi nee al moeten we ons als bitches gedragen wij komen op voor onze boobie rechten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wel herkenbaar, ik wilde gister al bellen of er niet iemand was uitgevallen :11: Maar je zal zien uiteindelijk gaat het best hard die tijd, ook al lijkt het nu niet zo.

Ja iedere borst hersteld anders en iedere borst heeft andere kapselvorming. Dat kunnen ze 10 augustus goed zien, dan weet je ook of het in die mate is dat het verwijderd moet/kan worden. Die pijntjes na zo’n tijd po blijf ik toch wel vaag vinden hoor, hier begon het ook pas na meer als 3mnd po….. Gewoon vaag die boobies :11:

Hahaha jij begint ook alweer met dromen, wat herkenbaar :11: Ik droom ook veel van dat soort dromen, zeker wel een paar keer per week. Is toch dat je onderbewuste er erg mee bezig is…. Komt goed, sleep je wel door het wachten heen hoor. Lukt ons samen wel! :D

Heb heel internet doorgespit toen vlak voor mijn eindcontrole zoals je weet, dus mocht je zo’n operatie moeten ondergaan komt het zeker goed :D

Nou en zo is dat, wij komen op voor onze boobie rechten!! Dat ze dat maar even weten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha femmy toch! Soms ga je de meeste gekke dingen bedenken he :P Die van mij gaat op vakantie... haha ja met zon salaris zou ik het ook doen :P

Ja zeker ik ben zo benieuwd wat alphen gaat zeggen want soms praat hij alsof ie niet weet waar ie het over heeft... Na 6 dagen po mocht ik al gewone bh's aan. Klopt niet als arts vind ik :22:

Vlinder heeft ook pijntjes gehad tot 1,5 jaar maar blijft het net als jou vaag vinden want dit had ik van te voren nergens gelezen..

Ze kunnen veel tegenwoordig dus ga er vanuit dat het helemaal goed komt! Blijf het eng vinden want ga liever niet weer onder het mes :66:

Hahah wij worden straks nog gevreest :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi maris, wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je boobies!

Maar wel vervelend dat je zolang moet wachten voor die echo! Ik heb 15 aug mijn eerst consult dus ben benieuwd! Zou ik misschien je ww mogen je berichtjes hebben me nieuwsschierig gemaakt!

Gr. Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wat lief meisje! Ja het gaat echt zo veel beter super gepraat en komt helemaal goed :136:

I'm a happy girl with boobies hihi :wub: Je bent een schatje!

@erika,

Zal je mijn ww geven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig maar, ik ben blij voor je.

Praten is zoooooooooooo belangrijk in een relatie.

Mijn kinderen hadden het toevallig ook allebei met hun relatie, maar gelukkig is dat ook weer allemaal goedgekomen.

Pfff, kan er niet tegen hoor, al dat verdriet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nee ik ook niet, ben al zon emotionele muts :rolleyes:

Gelukkig is het goed gekomen!! :136:

Nog een kleine update!

De laatste tijd deden allebei mn borsten toch wel wat pijn ook rechts, maar gek genoeg lijken ze nu zachter? Rechts is net echt voelt heerlijk! Links blijf ik toch wat steken houden en hij blijft at strakker maar persoonlijk denk ik echt dat ie iets te strak in de pocket zit? Het is niet meer zo storend als een paar weken terug maar ben erg benieuwd hihi nog 15 dagen en ik weet het :136:

Toch ben ik wel heel blij en ze mogen echt niet meer weg :blush:

Heb stiekem nog wat bh's erbij hihi een mooie zwarte maat 70F biggg hihi en een leuke bikini, plus nog een roze setje van vlinder nou het kan niet beter :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wat lief meid!! Komt goed ben zo benieuwd wat het bij jou gaat worden :136:

Volgende week woensdag is de afspraak bij Alphen. Ik merk dat ik steeds zenuwachtiger word :unsure:

Mn borst doet eigenlijk dagelijk pijn (vooral branderig en lichte steken) en ben bang dat het kapsel is, ook buikliggen doet me sinds kort pijn en dit kon ik eerst wel :( Het is echt alleen links recht lijkt alleen maar zachter te worden i love this one :56:

Wanneer ik in mn linkerborst knijp kom ik niet ver terwijl ik rechts helemaal kan in knijpen ik kom steeds meer gekke dingen tegen :39:

Ik hoop dat ik niet af gewimpelt word met ''er zit minder weefsel'' weet echt zeker dat het aan de prothese zelf zit! Het voelt zo anders en heb het idee dat het erger word :(

nog 8 daagjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieverd, heb je je naam veranderd?

Ik loop vanaf het begin al met het idee dat links niet goed zit, en werd terug gestuurd met links zit minder weefsel. Maar nu stoor ik me er aan wil nou wel eens duidelijkheid :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja past bij je hihi aarbeitjes zijn ook lekker (sorry moest even hihi :blush:)

Ja zeker hoor! Ben er alleen zo slecht in daar op mn strepen te staan maar het word nu storend!! Ik wilde boobies om zelf verzekerd te zijn maar nu denk ik elke dag oef wat is er nou? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je onzekerheden snel weg zijn lieverd!!! Dit is ook een drama zo en dan nog niet te spreken over de pijn.

Logisch dat je daar allemaal erg onzeker van wordt en precies we nemen wel boobies om weer wat zekerder te worden van onszelf en beter in ons velletje te zitten. Als dit soort dingen dan gebeuren en je moet dan ook lang wachten, is dat gewoon killing.

Nog even volhouden lieverd, dikke knuff!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn lieverds :55:

Ik ben meer een stille muts die 1 jaar wacht maar had er mischien meer achter aan moet zitten? :blush:

Ik baal vooral dat ik nu niet eens op mn buik kan liggen, ik voel links echt een druk die ik eerst niet had heel naar voelt het :( Mn vriend kan ook niet op mn linkerborst liggen voelt echt niet fijn!

Morgen nog maar een weekje maar die laatste 7 dagen lijken nu eeuwen..

Heb een brief gemaakt als steuntje voor mezelf als ik daar eenmaal zit klap ik helemaal dicht :blush:

Gelukkig gaat mn vriend mee al is het maar tot in de wachtkamer, voelt fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje, oo wat lief dankje :54: Ja nog een klein weekje..

@ Vlinder, hihi ja maar hij snapt er maar weinig van (behalve wat ik voel) vind het ook maar eng om meete gaan ook al wilde hij graag eens zo prothese voelen haha :P

Ben al blij dat ik zelf aanbood om mee te gaan hihi mischien sleur ik hem op dat moment wel mee :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha vlinder :P

Gister avond even een mega dip.. heb een mail gestuurd naar dokter Selms in het ziekenhuis Slaz (van femmy) ze vertelde me dat hij ook mail contact deed. Dus ik huppa mailtje gestuurd ondanks hij volgende week terug is hoop ik eerder reactie te krijgen als consult kan ik eventueel zijn antwoord meenemen maar is even afwachten ^_^ Heb alles uitgelegd plus foto's ^_^

Na heel wat foto's bekijken voor en na en toen foto's die minder waren zat ik er helemaal door heen grr wat heb i allemaal gedaan dacht ik?

Vriendjelief heeft me opgevrolijkt en staat achter me en alles komt goed (wat lief he :blush:) Hij vind het ook niet leuk voor me maar blijft me elke keer vertellen hoe goed deze keuze voor me is geweest dus daar mag/kan ik niet meer over twijfelen!

Nog maar 6 dagen en hopelijk kan ik dan mijn twijfels voorgoed bye bye zeggen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh goed van je dat je een mail hebt gedaan?

ja die Bruno schijnt ook op vakantie te zijn volgens mij,ik had hem stiekem ook een mailtje gedaan om te vragen of een wissel mogelijk is na dual plane en dan meer ccs en dan vd spier..

gewoon meer om me man gerust te stellen haha,die denkt namelijk dat dat niet kan na dual plane.

ik weet beter ,maar oke.

hihi

niet dat ik een wissel wil meteen maar gewoon ff informeren he lol.

ja die mega dipjes ken ik wel hoor,heb ik ook hoor,denk dat iedereen dat wel heeft.pff

super dat je friendje zo positief is zeg,dat is toch een hele steun dan voor jou! 101.gif

nou ik ga even aan de koffie en dan even hondje uitlaten en es wat doen in huis.

moet echt aan de schoonmaak vandaag 62.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.