Ga naar inhoud

Kaaii : 23 mei 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Na een heel lange tijd stil hier te hebben meegevolgd op het forum heb ik eindelijk ook de beslissing genomen.

Morgen ga ik dr Plovier bellen en hoop ik zo snel mogelijk bij hem langs te kunnen voor een consult.

Ik heb wel nog enkele vraagjes en hoopte dat jullie me zouden kunnen helpen..

Ik ben studente en mijn blokweek start 26 mei en daarna ook men examens. Ik dacht eraan me te laten opereren ergens de week ervoor zodat ik 6weken echt kon rusten, maar ik moet natuurlijk wel studeren. Denken jullie dat ik na een dag of 4 al van uit men bed zal kunnen studeren? Of zal ik teveel afgeleid worden door de pijn :P?

Ook ben ik op zoek naar meiden die bij hem zijn geopereerd, liefst met ongeveer dezelfde situatie. Ik heb momenteel een kleine B en zou graag naar een mooie C gaan. Het is vooral de vorm die ik graag zou verbeteren, echt groot hoeft het niet voor mij. Iemand die dit ongeveer heeft gehad en wie z'n fotootjes ik zou mogen zien?

Liefs en heel erg bedankt! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi !

welkom op het forum !! je zal hier genoeg dames vinden die door dr Plovier geholpen zijn.

je zou eens kunnen zoeken op de naam van je pc dan kom je vast en zeker meiden tegen.

ik zelf kon eigelijk na de operatie zo goed als alles weer alleen de verplichte 6 weken rust.. niet zwaar tillen etc.

denk dus dat je wel na 4 dagen van uit bed kunt studeren.

maar moet er ook bij zeggen iedereen hersteld anders de ene heeft veel pijn de ander nauwelijks.

groetjes Mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook wel meevalt met de horrorverhalen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en ik denk dat het hem siert dat hij zo snel een heroperatie doet, want hoeveel verhalen lees je niet over andere plastisch chirurgen die hun patiënten met een kluitje het riet in sturen en die altijd met een ontevreden gevoel rond blijven lopen omdat ze dus niet geholpen worden.

Afijn, ik ben dus ook een klant van Plovier en zeker geen reclamemaker ;) ik ben zelf erg tevreden ondanks dat ik 2 hersteloperaties heb ondergaan waar hij zelf niks aan kon doen, maar wel netjes heeft opgelost. Hij maakt niet perse alleen maar grote borsten, maar is hier wel erg goed in! Er zijn ook dames die weinig cc's hebben gekregen bij hem. Dr. Plovier werkt niet met passessies. Het beste zoek je foto's van wat je mooi vind en aan de hand daarvan maakt hij je borsten mooi. Hij zegt ook van tevoren niet precies welke prothesemaat hij plaats. Je bespreekt natuurlijk wel een ongeveer aantal cc's, maar hij meet tijdens de operatie je borsten helemaal op en kijkt dan wat er het beste en mooiste bij je staat.

Ik denk dat je na 4 dagen zeker je bed uit kan om te studeren, maar het kan wel dat je last hebt van concentratiestoornissen door de narcose en eventueel nog pijn.

Als je mij toevoegt als vriend mag je mijn foto's bekijken. Mijn situatie is niet hetzelfde als die van jou, ik had een lege C en na mijn eerste operatie had ik een D met 400cc medium profile. Ik was zelf niet tevreden over de grootte en heb toen nieuwe laten plaatsen 600cc high profile. Van tevoren wilde ik perse niet te grote borsten en had met Plovier afgesproken dat hij echt niet meer dan 400 cc mocht plaatsen en daar heeft hij zich toen netjes aan gehouden, alleen was ik toen zelf dus niet tevreden uiteindelijk.

Succes met je keuze!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Dr Plovier is een goede pc en heeft ook heel wat meiden gelukkig gemaakt. Bij iedere pc gaat er wel eens wat fout en of dit nou komt door de pc zelf of omdat de prothese niet mee wil werken dat maakt niet zo veel uit. Het is vaak meer hoe reageert de pc en wat gaat hij er aan doen. De nazorg is dus ook belangrijk en denk dat dat wel in orde is.

Natuurlijk is het altijd aan te raden meerdere pc's te spreken om meer je opties te bekijken. Iedere arts heeft zijn eigen voorkeuren en ideeen, maar ook bij Plovier kun je gewoon terecht voor natuurlijke borsten.

Meid succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat ben ik blij!

Mijn laptop gaf hele tijd aan dat er geen reacties waren, dus ik teleurgesteld.. nu blijkt dit toch niet meteen te kloppen :D.

Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak, maar het eerste consult bij dr Plovier kan pas 26mei, dit is dus al na dat ik eigenlijk geopereerd wou worden .. Nu, voor dat ik bij Plovier terecht kwam ging mijn voorkeur naar dr Verdonck, dus even gebeld en daar kan ik volgende week terecht voor een afspraak. Ik word al helemaal zenuwachtig als ik eraan denk!

Nu twijfel ik wel sterk.. Na al wat ik gelezen heb denk ik wel dat hij me zeker even goed een mooi stel borsten kan bezorgen, maar je hoort toch ook wat dat de nazorg niet echt optimaal is, daar heb ik wel een beetje bang voor.

Wat denken jullie? Alles kwam zo dichtbij, voor dr. Plovier zou ik men droom nog een jaartje moeten uitstellen.. Dat wil ik zo hard nieeeeet :D !!

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zou kunnen doen als je echt door Plovier geopereerd wilt worden is een datum voor operatie vastleggen en dan consult op de dag van de operatie doen. Mijn eigen voorkeur zou hier niet naar uitgaan, maar er zijn zat meiden hier op het forum die het zo hebben gedaan.

Het lijkt trouwens alsof je geen reacties krijgt omdat de site niet optimaal werkt vandaag :-) dat komt weer goed ;)

Dr. Verdonck heb ik zelf geen ervaring mee dus daar kan ik geen mening over geven. Ieder geval veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

Dinsdag heb ik men consult bij Dr. Verdonck, spannend! Ik weet nog niet goed wat ik wil, maar aangezien ik niet echt grote borsten wil dacht ik aan 265 of 280cc.

Zijn er hier meiden die dat ook hebben gekregen? Ik zou graaaaaag eens wat foto's zien zodat ik me er iets bij kan voorstellen :D. Ik heb echt bang dat het meer/minder is dan ik denk!

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi daar,

Hangt heel erg af van jezelf en van je protheses. ik heb 275cc en 295cc zie foto's ….

hydrogel monobloc.

lieve groet.

Mars :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb aan de ene kant 265cc en aan de andere kant 280cc :)

Monobloc hydrogel, dual plane. Ik heb ze pas sinds donderdag, nog maar net dus. Ik ben in de wellness kliniek geweest bij dr Visser.

Ik had voordien niet veel :) 70AA ofzo.

Ik heb nu nog geen foto's, zal er straks plaatsen dan kan je eens kijken.

Welke maat heb jij nu?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Als ik het goed begrepen heb is het bij Verdonck met die monoblocs, en jah zelf .. Ik heb zelf een kleine B ( denk ik), maar die stelt dus echt niets voor :P

oh leuk Lucy, ik ga straks zeker eens kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Als ik het goed begrepen heb is het bij Verdonck met die monoblocs, en jah zelf .. Ik heb zelf een kleine B ( denk ik), maar die stelt dus echt niets voor :P

oh leuk Lucy, ik ga straks zeker eens kijken!

Foto's staan in mijn galerij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaaii,

Ik heb 254cc monobloc hydrogel laten plaatsen in de arenborghoeve in Venlo door DR. Visser.

Ik ben er erg tevreden mee. Had van tevoren bh maat 70B ongeveer. Geen volle B hoor, want dr. visser schatte mij bij het zien van mijn borsten op een A cupje.

Mijn foto's zijn van 1,5 week na operatie.

Groet Juf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucia,

Zijn dit anatomische of ronde hydrogels ?

Ik ben bij dr. Visser geweest en zij stelde anatomische voor.

Groetjes

Hey,

Ik heb ronde.

Ik was toen straks mijn papieren van de borstvergroting aan het nalezen. Daar zitten stickers bij van de protheses. Daar staat op: monobloc cohesieve gel. Maar ik dacht dat ik hydrogel zou krijgen :wacko: is dit hetzelfde?

Ik ben er in ieder geval nog steeds blij mee hoor :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat dit wel hetzelfde zal zijn.

Zou toch moeten als dit de afspraak was :-).

Wel heel mooi ! Bij mij stelde ze de 330 voor (anatomisch) maar ik wil het zo natuurlijk mogelijk en liefst zelf onopvallend voor collega's en zelf familie...

Ik wil ook niet dat iemand het weet, heb hier een topic over geopend een tijdje geleden. Ik vind het zelf niet opvallen met mijn kleren aan. Had vroeger altijd maximizers aan, dat scheelt ook wel. Ben wel nog niet uit huis geweest met mijn nieuwe boobies :) niemand weet het, alleen mijn man natuurlijk.

Ik wou ook zo natuurlijk mogelijk, daarom ook niet meer cc genomen op aanraden van dr Visser. Bij mij is er geen sprake geweest van anatomisch. Ze stelde ronde voor en ik vertrouwde haar daar in.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Bedankt voor jullie reacties, ik ga zo even jullie foto's bekijken!

Wel, ik ben echt blij om te horen dat ik niet de enige ben die het voor mezelf wil houden. Ik lees meestal dat iedereen er heel open over is op het forum.. Ikzelf wil ook alleen dat men vriend het weet, voor de rest heeft niemand er voor mij iets mee te maken. Ik heb wel erg bang dat het gaat opvallen .. daarmee dat ik het ook liever discreet wou.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hellooo iedereen,

Mijn datum komt nu ook wat dichterbij en ik begin wel wat te twijfelen ..

Op de consult zelf was ik wat stressy en bij het passen heb ik eigenlijk niet zoooo goed opgelet.

Door veel op het forum te lezen wist ik nu ook wel al wat wat ik wou :P

Maar nu, TWIJFEL!!

Ik krijg 280cc extra high profile. Ik heb even de afmetingen opgezocht en dat is diameter: 109 en projectie: 47.

Nou, die projectie lijkt me echt heeeeel veel. Ik heb van mezelf al wat volume, zeker naar voren toe. Als ik daar 47mm bijmeet is het echt gigantisch.

Wat denken jullie? Ik overwoog 265 te nemen maar dat is maar 1mm verschil ..

HELP PLEASE

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik zou zeker blijven bij het grootste.

Zoals je hier vaak kan lezen hebben vele hier spijt dat ze niet groter genimen hebben. Ik heb 300cc gekregen van Verdonck en had eerst een grote 75a.

Soms vind ik dat ze ook wel wat groter hadden gemogen.

Qua projectie is er niet veel verschil. Ik denk niet dat het zichtbaar gaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nath58,

Ik heb even je foto's bekeken. Ik vind die van jouw echt gigantisch hoor :D haha! Heb je ook extra high profile gekregen?

Ik dacht eraan mss een lager profiel te nemen, gewoon high profile dan is het maar een projectie van 3,7 .. maarja ik ben hier nu ook niet zo een pro in en wil geen fouten maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch? Nee, dat zijn ze echt niet! Nu toch niet meer. :)

Ik heb extra high profile. De bolling bovenaan had ook wel wat meer gemogen

Bespreek voor je operatie nog even met Verdonck. Je kan aangeven dat je nog twijfelt over de maat. Dan komt de dokter hier nog op terug. Wilde ook eerst kleiner, 280cc, omdat ik ook zo begon te twijfelen en zeker niet te groot wilde. Verdonck zei me toen om toch 300 te nemen. Hij dacht dat ik anders spijt zou krijgen. Helemaal gelijk had ie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.