Ga naar inhoud

Kaaii : 23 mei 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Na een heel lange tijd stil hier te hebben meegevolgd op het forum heb ik eindelijk ook de beslissing genomen.

Morgen ga ik dr Plovier bellen en hoop ik zo snel mogelijk bij hem langs te kunnen voor een consult.

Ik heb wel nog enkele vraagjes en hoopte dat jullie me zouden kunnen helpen..

Ik ben studente en mijn blokweek start 26 mei en daarna ook men examens. Ik dacht eraan me te laten opereren ergens de week ervoor zodat ik 6weken echt kon rusten, maar ik moet natuurlijk wel studeren. Denken jullie dat ik na een dag of 4 al van uit men bed zal kunnen studeren? Of zal ik teveel afgeleid worden door de pijn :P?

Ook ben ik op zoek naar meiden die bij hem zijn geopereerd, liefst met ongeveer dezelfde situatie. Ik heb momenteel een kleine B en zou graag naar een mooie C gaan. Het is vooral de vorm die ik graag zou verbeteren, echt groot hoeft het niet voor mij. Iemand die dit ongeveer heeft gehad en wie z'n fotootjes ik zou mogen zien?

Liefs en heel erg bedankt! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi !

welkom op het forum !! je zal hier genoeg dames vinden die door dr Plovier geholpen zijn.

je zou eens kunnen zoeken op de naam van je pc dan kom je vast en zeker meiden tegen.

ik zelf kon eigelijk na de operatie zo goed als alles weer alleen de verplichte 6 weken rust.. niet zwaar tillen etc.

denk dus dat je wel na 4 dagen van uit bed kunt studeren.

maar moet er ook bij zeggen iedereen hersteld anders de ene heeft veel pijn de ander nauwelijks.

groetjes Mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites