Ga naar inhoud

Kaaii : 23 mei 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb 265cc en 280cc extra high profile monobloc rond. Ik heb deze week nog nieuwe foto's geplaatst. Je mag altijd eens kijken ;) ik kwam van een AA. Ik weet nog niet welke maat ik nu ga hebben, ben 17 dagen PO.

Ik ben er heel blij mee, had ze niet groter willen hebben, maar ook niet kleiner :D ik wou vooral dat het natuurlijk bleef.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Nath,

Wat goed dat de bolling niet teveel bovenaan is, daar vrees ik dus ook namelijk heel hard voor met die extra high profile.

@Lucia,

Die van jou zijn ook erg mooi en erg natuurlijk! Wil ik ook graag :) maarja, we hadden niet dezelfde voorsituatie he ..

Is toch allemaal moeilijk om te kiezen! Ik had al naar de wellnesskliniek gemaild dat ik wou veranderen naar iets kleiner. Maar ze zeiden dat ik hiervoor weer op consult moest komen. Vind ik toch wat ver daarvoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey girls,

Volgende week vrijdag heb ik men operatie bij Dr. Verdonck. Ik kreeg normaal 265cc extra high profile, maar na hier een beetje rond te hebben gekeken wou ik liever minder projectie hebben..

Nuuuu ik heb net even met meneer Verdonck gebeld en ik zou dan 240cc high profile krijgen, maar ik twijfel zo hard :(

Hij zei me dat ik met de high profile meer kans heb op rimpeling.. Kan iemand me daar een beetje uitleg over geven??

Thaaanks meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marissaa,

Bij wie ben jij geopereerd? Ik vind jouw maat erg mooi uitkomen! Ik denk dat ik met iets minder ongeveer hetzelfde zou moeten krijgen :D hoop ik toch hihi.

En hebben ze bij jou dan niets verteld over die rimpeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee,

Ik ben bij Frans Straten geweest via Diana Gabriels. Ik zou eigenlijk 325 nemen en toen zei frans wel dat er kans was op rimpeling maar dat zou dan meer komen omdat dat zon beetje maximaal was wat erin kon en ik een dunne huid heb. Dat lag niet aan het profiel. Daarom heb ik gekozen voor iets minder en is het 275 geworden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden,

Ik heb de afgelopen dagen gemerkt dat men ene borst lager hangt dan de andere, onderaan dan zeg maar.

Nu ging ik er van uit dat dit vocht onderaan zou zijn, maar kom hier verhalen tegen van verzakkingen enzo ..

Weet iemand hoe je een onderscheid kan zien tussen beiden??

Thanks :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ong 6 weken na bv zijn je borsten ingedaald, en borsten genezen afzonderlijk van elkaar, daarom komt het voor dat de ene kant eerder in gaat dalen dan de andere, maar dit gaat allemaal bijtrekken

Ook denk ik dat er ook nog vocht zal zitten, je operatie is nog maar zo kort geleden,

Je borsten gaan de komende tijd nog heel erg veranderen, geef het nog even tijd

wens je verder een goed herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Ik ben inmiddels 3 weken PO, en tot nu ging alles super!

Maaaarr,

Sinds eergisteren is er opeens een erg verschil gekomen in men 2 borsten. Met de ene gaat het goed, hij moet nog verder indalen maar voor de rest is hij oké.

De andere heeft zich opeens verplaatst, de prothese zit nu lager en meer naar het midden toe, waardoor ik hem daar erg voel zitten (is ook niet hard, kan hem induwen enzo). Aan de buitenkant van die borst voel ik hem niet meer, daar voel ik nu enkel nog men eigen weefsel zitten. Hij zit ook lager dan de andere, terwijl de andere al een beetje een plooi krijgt en deze niet..

Ik dacht eerst dat dit gewoon vocht was, maar ik vind het raar dat ik dan men prothese aan de buitenkant niet voel.. en het dus egt wel aanvoelt alsof hij mee naar centraal toe is verplaatst.

Ik hoop dat ik mezelf teveel zorgen maak, maar wou toch graag effe horen wat jullie denken!

Liefs xx

Ps: de foto is niet o duidelijk, maar op de foto is het dus de linker die een beetje moeilijk doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa geduld, ik weet het ..

Ik wist van op voorhand dat ze niet gelijk zouden genezen en dat er verschillen zouden zijn, had ik geen problemen mee.

Maar nou dit :P ? 't Voelt gewoon ook echt heel raar ..

Vandaar toch wat angst ..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe jij het beschrijft zo ziet het er ook uit ... 3 weken PO is nog wel er vroeg om er vanuit te gaan dat het niet meer goed komt .

De één gaat even z'n eigen weg en herstel op z'n manier .

Begrijp je zorgen .. Mocht je het toch niet vertrouwen bel even met de kliniek voor een afspraak of wellicht kunnen ze het

telefonisch met je afhandelen , dat geeft jou dan ook weer een goed gevoel .

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1 daalt eerder in dan de ander ,ze herstellen echt per borst,je moet idd helaas nog lang geduld hebben..komt vast goed hoor,zou me niet te druk make en anders even bellen voor een afspraak voor je eigen gerust te stellen .xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik weet het meiden ik moet geduld hebben, maar is echt moeilijk :/

Ik vond het gewoon echt raar dat degene die lager zit geen plooitje heeft en die die hoger zit wel, leek me niet de logische volgorde ofzo ..

Ik zal indd nog maar een weekje afwachten en hopen dat er tegen dan weer wat veranderd is .. Als ik de pc bel zal hij me wss toch hetzelfde zeggen denk ik :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jaa ik ga niet binnen een week al men conclusies trekken, was niet echt wat ik bedoelde :D

Wil gewoon zeggen dat het er binnen een weekje mss al wat anders uitziet .. En ik me te druk maak.

Meer niet hoor haha, weet wel dat er zelfs na die 6weken ook nog veel zal veranderen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Hiero ook inene verschil gehad en was ook zo rond de 3 weken.

Bij mij zat er een deukje bij mijn linkerborst... En idd geduld werd ook tegen mij gezegd... En nu met bijna weer 7 weken po trekt t wat bij..

Dusss geduld meid... En mocht je t niet vertrouwen neem je toch contact op met je pc? Heb ik ook gedaan, had mijn pc gemaild;-)

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Hiero ook inene verschil gehad en was ook zo rond de 3 weken.

Bij mij zat er een deukje bij mijn linkerborst... En idd geduld werd ook tegen mij gezegd... En nu met bijna weer 7 weken po trekt t wat bij..

Dusss geduld meid... En mocht je t niet vertrouwen neem je toch contact op met je pc? Heb ik ook gedaan, had mijn pc gemaild;-)

Liefsss

Kijk , daar zijn de goede berichten !

Ik had ook een klein deukje , die nu langzaam weg trekt .

Komt uiteindelijk allemaal goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.