Ga naar inhoud

butterfly7 : 10 juli 2014 : Dr. Malfeyt : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Nee daar heeft hij niks over gezegd waardoor het is gekomen. De silicoon zat in ieder geval niet gevouwen in het kapsel. Het zou natuurlijk best kunnen omdat ik zoveel kapsel heb aangemaakt dat die daardoor gescheurd is dat weet ik niet. Dat moet de fabriek nu bepalen of het 'mijn' schuld is of productiefout. Ik heb verder ook niks geks gedaan ermee geen klap erop gekregen geen mammografie niks.

Jaa indd buiten dat heb ik wat ik wil hihi en hoooopen dat ik niet meer zoveel kapsel aanmaak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat je zo tevreden ben. Heftig hoor gescheurde prothese. Ik ben er ook bang voor. Heb ook flink kapselvorming en vouwen nu....

Ik hoop dat ik na 12 augustus net zo blij zal zijn als jij nu!

Succes met je positieve herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo tevreden ben. Heftig hoor gescheurde prothese. Ik ben er ook bang voor. Heb ook flink kapselvorming en vouwen nu....

Ik hoop dat ik na 12 augustus net zo blij zal zijn als jij nu!

Succes met je positieve herstel!

Dankjewel! :) Hadden ze bij jou nu een echo gedaan? Weet niet als ik je dat al gevraagd had ofniet maar volgens mij nog niet haha.

En ben je al uit de maat?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo, Weet iemand wat nou beter is: Natrelle siliconen of Eurosiliconen? ik twijfel aan de keuze. Ik heb nu eurosiliconen in 2010 laten plaatsten, 260cc waarvan er 1 gescheurd is. ik krijg een ( inkoopvergoeding) van de eurosilicoon prothese vergoed, maar als ik natrelle siliconen implantaten neem, krijg ik niks vergoed. wat is nu beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.