Ga naar inhoud

butterfly7 : 10 juli 2014 : Dr. Malfeyt : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Leonie ik heb dinsdag een consult bij de Valkenhorst kliniek in Valkenburg.

Daar werken ze met Eurosilicoon. Mijn schoonzusje is daar ook geopereerd, en meerdere die ik ken. Klopt als je eenmaal verkapseling hebt gehad is de kans groot dat je het weer krijgt inderdaad. En ik weet helaas nog niet of het door de scheur is gekomen of andersom. Dat zal ik pas weten als ze eruit zijn. Bij mn schoonzusje zijn ze deze week eruit gehaald en daar dachten ze ook dt het een scheur was, maar de verkapseling had plooitjes meegenomen van de silicoon dus daarom leek het op een scheur op de echo.

Dus het is nog maar afwachten of het daadwerkelijk een scheur is. Zou bij mij net zo kunnen zijn als bij haar. Ik kan een mri laten doen om het zeker te weten, maar ik wil ze toch eruit dus een mri lijkt me dan onnodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Halloo..

Nou even een update. Wou het toch even kwijt hihi.

10 juli krijg ik de operatie! Heb eindelijk goedkeuring gekregen van de verzekering na moeilijk gedoe. Het word waarschijnlijk 400cc medium profile. Hij zou onder de operatie kijken als 450 bij me past maar omdat ik het niet te opvallend groot wil denkt hij dat de 400 beter is. Hij gaat het dual plane plaatsen. Ben gister nog bij hem geweest waarom hij het eigenlijk dual plane wilde plaatsen omdat ik nu al kapsel heb achter de spier. Maar dat is toch echt de mooiste oplossing vanwegen mn eigen borst. En als je aanleg hebt voor kapsel krijg je het toch. Nou hopen dat ik het nooit meer krijg maarja.

Ik vind het allemaal wel erg spannend. De eerste x was ik alleen maar blij dt ik eindelijk boobies kreeg en nu ben ik toch wel bang dat het dalijk niet mooi word oooh.. Maar ik moet er maar vanuit gaan dat het allemaal goed komt.

Allemaal heel erg bdankt voor jullie reacties ik heb er veel aan gehad!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben zo benieuwd naar jou resultaat! Ik heb zelf 12 aug de wissel staan......van 270 naar 370. Ik wil liever 410.. Moet er nog even overleg over hebben.

Ik krijg ook dual maar anatomisch ivm dunne huid.....

Ik krijg de wissel en kapsel verwijderen vergoed.......

Echt spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooii!

Ik ben zelf ook echt benieuwd natuurlijk haha. Ik zal fotos posten na de operatie.

Jaa lastig he met die cc's. Ik twijfel ook nog steeds omdat ik bij sommige bijvoorbeeld 500 cc mooi vind uitzien en bij andere vind ik het weer teveel als het zo bij mezelf was.Maar het verschilt gewoon bij iedereen. Dus maar vertrouwen op de pc.

Wat voor n profile krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooo netjes hoor dat jullie alles vergoed krijgen, hoe kan dat als ik vragen mag?

De meeste zv zijn niet meer zo makkelijk in dat soort dingen toch?

Succes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij net zo, operatie word vergoed prothese niet.

Ik krijg extra high profile natrelle anatomisch. De 410 die ik wil is nét iets breder, halve cm. En net iets hoger, ook halve cm. Profiel is 6 cm bij 370 en 6,1 bij 410.

Geen idee wat dat werkelijk betekent, ik heb nu ronde mcghan 270. Bh s zijn maat e nu. Dat heeft uitsluitend met de breedte te maken, ik mis profiel.

Na een zwangerschap in 2004 50kg aangekomen, en weer afgevallen... Maarja, er verandert wel veel natuurlijk.

Als iemand nog advies heeft...graag

Ik wil echt geen heeele grote borsten, ben zelf al 185 en er komt al heel wat in de kamer als ik binnenkom........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo krijg je de OK vergoed? Mij is verteld dat dar voor eigen kosten is(helaas)

Als Je een scheur hebt binnen 10jr krijg je de prothesen toch vergoed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat raar dan. Operatiekosten hoort bij de kapselverwijdering dus dat wordt gewoon vergoed. Alleen siliconen niet. En stel ik zou echt een scheur hebben krijg ik dat bedrag wel terug ja. Maar je moet altijd vooruit betalen voor het geval die niet gescheurd zou zijn. Ze kunnen dat niet met 100% zekerheid zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonky, ik zou persoonlijk voor de iets bredere dan gaan maar dat is echt wat ik zou willen he. Ligt echt aan eigen smaak. Het is lastig om te zeggen wat beter bij je zou passen. 6 cm vind ik al genoeg maja dat ligt ook echt aan je eigen bouw. Misschien kan dat bij jou wel meer.

Ik weet ook niet wat je projectie nu is dus wat het verschil uiteindelijk gaat worden.

Ik zou het er nog eens goed met de pc over hebben.

Ik laat het zelf aan hem over ik heb duidelijk gezegd wat ik wel en niet wil dus ik ga ervanuit dat dat wel goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ii nooit ergens Gelezen en ook op t consult zeiden ze dat er op kapsel en rimpels geen garantie zit.

Bij welke kliniek zit je? Of via je zorg verz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het word via de zorgverzekering vergoed he. De kliniek doet dat zelf zeker niet.

Rimpels weet ik niet als de verzekering dat vergoed maar kapsel meestal wel als je een erge graad hebt en veel last hebt. Ook niet altijd ze worden er steeds strenger in heb ik me laten vertellen en bij mij was het ook even een gedoe. Maar gelukkig wordt het nu wel vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ik dacht via de kliniek, maar netjes van je zorgverzk.

Daar zullen veel meiden baat bij hebben, als ze kapsel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heeyy dames!

Heb maar even een nieuw topic aangemaakt.

Gistermorgen ben ik dan eindelijk geopereerd geworden.

Lig nu nog lekker in de kliniek (njah lekker, heel slecht geslapen haha).

Maargoed operatie is goed gegaan. 4 uur is hij bezig geweest het was een hele moeilijke operatie zei hij omdat mijn silicoon vast was gaan zitten aan het kapsel en ze kregen t maar niet los. Het kapsel was ook abnormaal dik schijnbaar. Ennn 1 kant is dus toch werkelijk gescheurd. Dus ik ben blij dat ik ze eruit heb laten halen poeh. Voor zelfde geld had ik er weet ik hoelang nog mee gelopen zonder iets te merken.

Met de pijn gaat het wel goed, aan de onderkant brandt het wel heel erg maar dat komt natuurlijk door die vervelende drains en daar is het meeste werk gedaan. Zolang ik stil blijf liggen gaat het goed haha. Dalijk lekker naar huis in m'n eigen bedje en rusten. Word moeilijk maar het moet.

De zorg in de valkenhorst kliniek nou die is eg super!! Ik ben zo ontzettend blij dat ik toch hier ben gegaan de mensen hier zorgen zoo goed voor je en hartstikke lief. In het ziekenhuis willen ze je zo snel mogelijk weg hebben.

Nou en de maat van mn borsten zijn geworden.... De 450 cc medium extra high :) jippie!!

De 400 medium was veel te weinig zei die dan kreeg die mn eigen borst helemaal niet mooi .

De 450 wat ik nu heb zijn egt perfect. Als het wat groter was geworden werd het te nep bij mn lijf en kleiner had ik ook niet mooi gevonden dus ik ben er zooo blij mee ! De vocht zit er nu nog wel in maar zoveel minder zal het niet gaan worden. Onder de operatie hebben ze ook echt getwijfeld om niet toch een lift te doen, maar omdat ik heb aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde hebben ze mn borst ingetaped.

Ik hoop dat dit voldoende is en dat het dalijk wel een mooi geheel is nie dag mn eigen kwab dr nog steeds ma wat hangt.

Maarja al met al ik ben superblij met dit resultaat! Ze hebben allemaal super hun best gedaan. Hopelijk heb ik een spoedig herstel. Daar heb ik het meeste tegenop gezien. De pijn en niks doen. Maar ik denk als morgen de drains eruit mogen dat het wel al wat beter gaat. En hopelijk kan ik vannacht ook wat beter slapen hahaha.

Nouu dit was mn verslagje. Ik heb nu alleen nog maar fotos waar ik lig, ik zal straks nog een foto posten waar ik sta. Maar het is natuurlijk wel met de sportbh aan dus uiteindelijk zie je het nog niet goed.

Doeiii xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Jaa echt gescheurd. Chirurg had het ook echt niet verwacht dat een Natrelle na 4 jaar al gescheurd is. Wie weet is die al 2 jaar gescheurd maargoed ze zijn eruit en heb hopelijk echt weer mooie boobs en geen hangtiete meer hahah.

Het herstel gaat ook een stuk beter als de 1e x. Daar ben ik echt blij om!

Ben sowieso echt happy haha kan er niet over blijven ophouden. Alles is tot nu toe positief gelukkig! Ben nu thuis lekker op de bank filmpjes kijken met mn mannetje :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zo zie je maar, bij ieder merk protheses kunnen zich problemen voor doen

ben zo blij voor je dat je je al een stuk beter voelt dan vorig herstel, en zo happy, je hebt het verdiend meid, nog van harte gefeliciteerd

nu lekker rustig aan blijven doen, en ik wens dat de rest van je herstel probleemloos blijft verlopen

fijn weekend

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, je hebt ze! En niet gewoon de medium profile, maar de medium extra high!! Dat is veel beter en die is ook minder breed!!! Dus alle verhalen over te breed van te voren, waren voor niks haha! Dat is de 802N van eurosilicone, vergelijkbaar met de moderate plus van mentor.

Fijn dat het deze prothese geworden is!!

En van harte gefeliciteerd met je boobs!!

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha indd voor niks geweest. En hoe ik het nu zie is het toch al een stuk breder geworden. Ik ben ook erg blij met dit resultaat ik heb ze breder en toch meer projectie hahah. Met de 400 kreeg die het helemaal niet goed opgevuld dus ik moest wel meer projectie. Gelukkig! :) want als ik dit nu zie is het perfect dat had niet minder moeten zijn.

Jaa de 802n is medium en kheb nu de 805n.

Dankjewel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws, zeg! Was er ook een oorzaak voor de scheur? Het dikke kapsel bijvoorbeeld (je kunt kapsel maken omdat er een scheur is, maar door de druk van het kapsel kan de prothese ook scheuren. Dit gebeurt dan wel bij kapselschrompeling). Of een mammografie, of ongelukje met harde klap op de borst? Of zat de prothese gevouwen in de holte? Vouwen slijten eerder en kunnen dan scheuren. Ik vraag me gewoon af hoe na vier jaar (of eerder) een prothese kan scheuren, volgens een pc die ik sprak kan dat alleen met een oorzaak zoals ik hiervoor noemde. Maar ik lees ook wel dat het gebeurt zonder aanwijsbare oorzaak.

In elk geval heb je nu de protheses die je wilde, en de behandeling in de kliniek die je wilde! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.