Ga naar inhoud

Borstvergroting met kleine kids ( 4jr en 8 mnd) wel/niet?!!!


L-girl

Aanbevolen berichten

Ik wil in okt/nov voor een bv gaan bij schiettecatte,liefst voor de spier.

Dan ben ik ontzwangerd, maar dan heb ik wel een baby van 8mnd?!

Mijn dochter van 4 red zich zelf wel

Wie heef took een bv ondergaan met kleine kids die nog getild moeten worden en over bij geholpen moeten worden?! Wat is je ervaring, hoe ging het, wat heeft de pc je geadviseerd mbt tillen?!

Bij mij is het geen optie om de kids 6week weg te brengen , wel een man die evt, een week Max 2 week vrij kan nemen, maar dan daarna?! Help!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste leuk dat je bij Schiettecatte een afspraak hebt staan,ik kom daar zelf ook vandaan :)

Fijne arts.

Ten tweede:

er zijn veel vrouwen die het gewoon hebben gered met kleine kids en een bv,zolang je maar goeie hulp hebt ,want de eerste weken mag je niets forceren,en kun je dus ook weinig.

En tuurlijk kan je kleine kindjes niet 6 weken even ergens brengen,dat lijkt mij ook zeker geen goeie optie .

Als je man 2 wkn vrij kan krijgen ben je daar al heel goed mee gered denk ik !

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week dinsdag mijn borstvergroting gehad voor de spier.

Heb een dochter van 1 en van 4.

Dinsdag tot zondag was mijn vriend vrij dus heb ik echt niks hoeven doen. Gister dus 6 dagen na operatie moest hij weer werken. Gelukkig is mijn moeder in de ochtend gekomen heeft die meiden aangekleed. Verder tot het avondeten stond ik er alleen voor. Het enige zware is de jongste tussen de middag naar bed brengen en eruit halen.

Verder lichte dingen als brood smeren en wat lekkers pakken etc.

In het huishouden doe ik echt niks.

Vandaag heb ik geen hulp. Dus gewoon rustig aan alles.

Ik heb echt amper pijn gehad, het meeste pijn heb ik van de zwellingen en blauwe plekken, dus het is prima te doen. Fijn is anders, omdat je wel heel erg afhankelijk ben. En mijn vriend maak al zware lange dagen. Die heeft nu nog meer op zijn schouders hangen. Maar voor mij is het, het absoluut waard. Maar zonder steun van vriendlief had het echt niet gekund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je tilt de kleine al wel pris?

Wat adviseerde de pc jou dan?

En hoelang ben je vrij van je werk? Doe je zwaar werk?

Ik werk in het zkh als vpk , en moet nog kijken hoelang ik Max vrij kan krijgen, zal wel niet langer dan 4 week zijn...pfff hoe ik het allemaal moet regelen, zie nog het meest tegen de weken na de bv op, hoe ik alles moet regelen etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6 po heb ik d'r voor het eerst getild. Wel minimaal, luiers doen we op de grond en eten ook niet in de kinderstoel maar op de bank. Ik heb geen andere optie, buiten dat doe ik echt helemaal niks in huis.

Ik werk ook in de zorg maar dan op een revalidatie afdeling. Lichamelijk zwaar!

Ik heb 3 weken vakantie (betekent wel in de zomer geen vrij, misschien een week maar geen paar weken) na die 3 weken voer ik 3 weken lang de lichte werkzaamheden uit. Medicatie, visites etc. Na 6 weken ga ik gewoon weer volledig aan het werk.

Ik ben echt heel blij wanneer de 6 weken voorbij zijn, zit pas op 1 week haha. Het is met een gezin best even pittig. Nu heeft de oudste 2 weken vakantie, dit heb ik expres zo gepland. Anders moeten we in de ochtend zo vroeg allemaal klaar zijn, al lopen we nu allemaal heel de dag in pyjama maak het niet uit. Of ik doe eerst de oudste, ik iets later en na het middag slaapje de jongste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dus jij ook 3 week vrij , ja dat is wel m'n streven

Wat vond je pc ervan dat je tilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te beperken tot het hoognodige en ik moet luisteren naar mijn lichaam.

Zal niet zeggen dat ik het zorgeloos doe hoor. Ben heel bang voor overmatig kapsel etc. elke pijn of steek denk ik owee gaat het nog wel goed. Ik hou me echt zo rustig mogelijk, maar sommige dingen ontkom je niet aan met kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat lijkt me dus het engste , en dan? Dan ben je niet verzekerd van garantie werk zeker als je kapsel of rimpels krijgt door overmatig tillen van je kind.....?

Niemand anders een bv met kleine kids??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 weken po heb 3 kindjes 5 jaar, 2 jaar en een kleine van een half jaar en ruim 9 kilo... Als je dit een week geleden had gevraagd had ik gezegd gewoon tillen niets aan de hand... Mocht ook na een week weer van mijn pc hij zei " de kleine heeft toch liefde nodig, kan echt geen kwaad"... En ja hoor ik heb een deuk in me tiet! (Plooivorming) Ik weet natuurlijk niet of dit komt door het tillen met de kleine want heb ook 2 nachten zonder bh geslapen omdat dit al vanaf 2 weken mocht, maar sla mezelf wel voor me kop! Hoop ook echt dat het weg trekt... Kijk maar bij mij topic "deuk". Ik raad echt aan om zo min mogelijk te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben ook nieuw hier en sta voor 28 mei ingepland (300cc)

Voor de spier.... Ik heb 3 kleine kids.... Mijn man is een paar dagen vrij en dan sta ik er ook alleen voor!! De jongste is 2 en dan 5 en 8..... Ik probeer zoveel als mogelijk m huis schoon te hebben en was weggewerkt te hebben voor de ingreep en voor de eerste dagen wat kant en klaar maaltijden..... Ik wil het al zo lang en zo graag maar het is wel heel spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat meen je boobies! Heb je al gemaild naar pc. Heb je garantie?

Zou dat door tillen kunnen?

Heb je niks geen hulp oid gehad?

O ik wil het ook al zolang , maar ja het moet wel verantwoord zijn, als ik nog een jaar moet wachten...pffff

Mammie waar wordt je geopereerd? Die jongste van jou loopt al toch, dat scheelt al een hoop voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben bijna vier weken po en heb dual plane bv gehad. Ik heb er eentje van bijna drie en eentje van acht maanden. De jongste is een week bij mn schoonouders geweest want mijn vriend kon niet echt vrij krijgen. Ook de oudste is bijna een week weggeweest. De eerste tien dagen had ik vreselijk pijn en had de jongste ook onmogelijk kunnen tillen. Daarna had ik ze alletwee weer. Mn dochter van drie hoef ik niet te tillen, mn jongste wel en dit deed ik tot twee weken po zo min mogelijk. En idd niet uit lage stoeltjes tillen ofzo. Dus beetje bij je houden, en als je dr tilt voorzichtig doen. Had ook de kinderwagen gewoob bij me staan haha.

Dat ging prima en nu til ik dr eigenlijk wel weer veel. Ben morgen vier weken po.maarja kan niet anders met kleine kinderen! Tis dan miss wel ietsje meer risico maardat kan je toch niet voorspellen. Heb tot nu toe i i g gelukkig!! Geen last of complicaties ervan:) en ik had echt een vreselijk pijnlijk herstel.

Denk dat het echt meer dan voldoende is als je man twee weken thuis is. Heel veel succes!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,

Ik heb twee kleintjes, een van drie en een van net twee. Ik ben in feb. geopereerd en mijn man heeft een week vakantie genomen. Ik heb zelf twee weken vakantie gehad om te herstellen. Ik ben IC verpleegkundige.

Ik mocht na een week gewoon weer alles doen van mijn PC (met gezond verstand en naar je lichaam luisteren)

Achteraf was het best pittig, maar ik zou het zo weer doen. Ben er super blij mee!

Succes met je keuzes;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je ziet zijn er meer meiden met jonge kinderen, dus het kan wel.

Het zou inderdaad heel fijn zijn als je man 2 weken thuis zou zijn om je te helpen. Je moet het tillen als het even kan vermeiden, maar met die kleintjes is dat natuurlijk lastig. Je armen ook niet boven schouderhoogte brengen. Je borsten moet de tijd krijgen om te helen vanbinnen natuurlijk. Het huis zou ik inderdaad dan laten voor wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 1 week po en heb een dochter van 7maand.

De tweede dag heb ik haar al moeten tillen want ze was wakker en er was niemand thuis dus van boven naar beneden moeten dragen.

Heb ook geen vriend maar woon bij mijn moeder en zij helpt me wel wat.maar eigenlijk doe ik het meeste al helemaal zelf na 3 dagen. Heb ze achter spier maar heb enkel de eerste 2 dagen wat last gehad.

Ik zat er zo mee in voor de operatie maar heb me dus zorgen gemaakt om niks. Ik kan haar perfect vastnemen, in stoel plaatsen eten en flesje geven, luier verschonen,...

Dus als je vriend de eerste dagen kan thuis zijn ben je al goed geholpen.

Zo heb ik het toch ervaren.

Denk dat dit bij iedereen anders is want heb hier al andere verhalen gelezen ook.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leonie,

Ik heb nog geen contact op genomen met de pc... Wacht het gewoon even af en we zien wel hoe het loopt... Ik heb ongeveer 10 dagen niets gedaan en daarna gewoon weer alles had ook nergens last van maar ja hoe groot is nou de kans dat er iets fout gaat? Ben super blij met me boobs en zou het morgen gelijk weer doen.. Maar raad je wel aan om gewoon naar je lichaam te luisteren.. Niet twijfelen gewoon doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ook ik heb 3 kleine kindjes en ben maandag geopereerd. Tot gisterenavond waren ze op logement bij de oma. En gelukkig maar want ik heb echt heel veel pijn gehad. Gisterenavond kwamen ze dus thuis. Had ze van zondagavond niet meer gezien. En moet zeggen, was best wel een pittig weerzien! Mijn 2 oudsten van 4 en 6 waren vooral heel nieuwsgierig en begrijpen dat ik pijn heb en ze zorgen heel goed voor me, net 2 verpleegstertjes die ik nu heb. De jongste is pas 19 maanden en die snapt het natuurlijk niet. Dat is best moeilijk. Staat heel de tijd voor me en roept 'pakken'. Huilt dan omdat ik dat niet doe. Huilt nog harder als papa ze dan optilt. Want die wil ze niet. Dus ja, gisteren was niet leuk. Vandaag gaat het wel beter. Ik heb voor het eerst minder pijn, heb mezelf als het ware zelf aangekleed, kan rondwandelen, heb nog geen paracetamol genomen, enkel brufen. En het kleintje lijkt zich erbij neer te leggen dat ik haar niet kan pakken. Gelukkig is papa thuis en oma helpt hier met het huishouden zodat ik echt niets hoef te doen. Morgen is papa werken maar dan gaat de kleine naar het kdv. De 2 oudsten zijn voldoende zelfstandig. Dus ja, dit is tot nu toe mijn verhaal... Weet niet of je er wat aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het lullig om ze zolang maar opa en oma te doen, dan denk ik van, ik wil dit ,niet zij...en ze vinden het al niet zo bijzonder dat ik het wil....pff

Dus wil ze er niet mee belasten.

Nu hopen dat ik wel 4 week vrij kan krijgen. Andere kan het sowieso niet doorgaan, ik wil wel lang genoeg vrij, en daarbij m'n kerel ook een week of twee week thuis hebben...

Penny twee week en dan weer op de ic? Jeetje en dat is ook nog zware adl die je geeft.. Of heb je dat niet gedaan?

Welke pc heeft je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 3weken geleden geopereerd heb 3kids waarvan 1 net 15mnd.

Ik zat met hetzelfde als jij...mijn vriend heeft de eerste week vrijgenomen en vd rest krijg ik hulp van de buurvrouw en mn moeder maar dat is meer voor het in en uit het bedje tillen.

Voor de rest valt het me allemaal mee en moet zeggen dat de kleine t lijkt te begrijpen want ze apringt niet bovenop me en vraagt er ook niet om om opgetild te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben 25 april geopereerd en heb een borstlift en borstvergroting gehad. Ik heb 2 kids, 1 van 3,5jr en 1 van 9 mnd. Mij is geadviseerd echt de eerste 6wkn niet te tillen! Mijn vriend heeft zorgverlof gekregen, op mijn werkdagen start hij een uur later en eindigt een uur eerder. Zo kan hij de kids op zijn gemak aankleden, wegbrengen etc. En hij stopt een uur eerder, dus man hij ze weer ophalen. Op de andere 2 dgn heeft hij volledig zorgverlof. Dit heeft hij voor 3 wkn, want vooralsnog ben ik zolang thuis. Ik ben heel blij dat hij dit heeft, ik zie het echt niet zitten om de jongste te tillen. Gelukkig wonen mijn schoonouders om de hoek en kunnen zij veel ondersteunen. Probeer alle momenten vooraf zo goed als mogelijk uit te denken, het zou zonde zijn als het mis gaat! Succes met nadenken en plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochtertje was 6 maanden en woog toen 6 kilo, haar mocht ik toen gewoon voorzichtig optillen van dr Visser... Nou is mijn dochtertje toevallig klein en licht, ik weet natuurlijk niet hoe het bij die kleine van jou zit? Je kan het het beste even bij je pc navragen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vier kinderen en mijn jongste is 15 maanden. Ik heb een borstvergroting voor de spier gehad en mocht dus wel snel weer tillen. Na ongeveer een week was er geen hulp meer en dat ging in het begin moeizaam maar tegen de tweede week perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de reacties en tips! Ik zie wel dat het met kleine KIds onmogelijk is om niet te tillen...

Zorgverlof is idd ook nog een optie..

:) 19juni consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hier idem, mama van 5 Kids waarvan de 2 jongsten 1 & 2 jaar zijn de anderen zijn al wat ouder en kunnen zichzelf heel goed redden.

Ben zelf 3 dagen po erg kort nog, ben erg blij met m'n vernieuwing en voel me na lange tijd eindelijk weer terug vrouw :).

Ik persoonlijk raad je toch aan om er heel goed over na te denken, elk lichaam is zeker anders en de 1 heeft soms meer geluk dan de ander wat tillen betreft.

Maar na de ingreep is rust ook echt een must!

Om de mooiste resultaat te krijgen hebben je borsten echt tijd nodig om te helen, en een goede pc zal je dit ook echt mededelen dat je de eerste weken gewoon echt niks moet forceren.

Ikzelf heb hierin geluk dat ik veel steun krijg van familie die me deze aankomende weken helpen niet enkel omwille van het mooie ervan maar ook omwille van gezondheid.

Maar begrijp je heel goed dat je verlangens hier naar toe groot zijn, hoop dat je eruit zal komen meid, alvast veel succes :)

Grts Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens! Mij werd ook geadviseerd om echt 6 weken NIET te tillen.

Ik houd me daar ook echt aan t zou zonde zijn als er iets gebeurt terwijl je vt voren weet dat het niet mag.

Dan zou ik wachten tot de kids wat zelfstandiger zijn of zorgen dat je vt voren hulp hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.