Ga naar inhoud

Borstvergroting met kleine kids ( 4jr en 8 mnd) wel/niet?!!!


L-girl

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 13 dagen po en was vorige week al op controle bij de pc, toen mijn verband eraf mocht. Ik heb toen gevraagd of ik mijn meisje nu mocht tillen. (19 maanden, 11 kg) En dat mocht ik voorzichtig doen. Geen hele dagen op mijn arm natuurlijk, ik voel zelf ook dat dat nog niet gaat. Ik kan ze ook nog niet tegen mijn lijf houden omdat mijn borsten nog zo hard zijn en nog echt naar voren steken zeg maar. Dus als ze ertegenaan komt doet dat pijn. Maar ik hef ze bijv in en uit de kinderstoel. In en uit haar bedje. Ik moet wel. Manlief is terug werken en ik kan moeilijk verlangen van mijn ouders dat ze er aldoor zijn. Dus ja. Een aantal keer per dag til ik ze dus heel effe. Nog geen last van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Begrijp t zazoeke, kan t me heel goed voorstellen dat je indd geen andere keuze hebt en anderen er niet mee wilt lastig vallen...

Des ondanks alles hulp wist ik wel wat me te wachten stond en kan ik niet wachten om mijn kanjers eindelijk weer terug te kunnen omarmen en veel liefde te geven want dat is iets wat ik erg mis!

Dus die geluk heb jij die positie wel weer :)....

Als je maar voorzichtig doet en goed naar je lichaam luisterd.

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap dat je beter niet kunt tillen idd, maar om nog 2-3 jr te wachten wil ik echt niets ik ben nu nog jong (dan ook nog wel haha, maar voor t gevoel) en heb de kans ervoor , dus wil het ook graag, maar ik kan helaas niet 6 weken oppas voor m'n kids verzorgen , en wil ook zeker m'n ouders er niet mee belasten ...

Idd zazoeke zo weinig mogelijk tillen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed joh! Ik voel me kiplekker. :-) Vanochtend was ik voor het eerst alleen met de kids en ging helemaal prima. Heb mijn kleintje maar 3 keer gepakt. Eerst uit haar bedje. Dan omgekleed, gewassen en gegeten op de bank. Dat vonden mijn 2 oudsten natuurlijk geweldig. :-) Een tweede keer heb ik haar in haar autostoel moeten tillen. En een derde keer eruit bij het kdv. Nu zit ik weer te rusten in alle stilte. Het leven gaat terug zijn gewone gangetje dus. Enkel nog wat rustig aan! Dus zie, je kan er best voor gaan hoor! Ik persoonlijk heb er geen spijt van en voor mij gaat het herstel ook super goed! Liefs, Zazoeke. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ga je heen dan? Ik heb mijn zinnen op schiettecatte gelegd, zie weinig tot geen klachten over hem, en (bijna) altijd goed werk verricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Tell me ladies, is het haalbaar met een kleine? Na 2 weken mijn man weer aan het werk, dus dan komt er veel op mij aan, wel wat hulp in de buurt, maar onder af en toe tillen kom ik niet uit...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,

Ik had een dual plane BV op 1 augustus. Dit is wat pijnlijker en ook een langzamer herstel dan voor de borstspier. Ik had 8 dagen hulp van mijn ouders, voornamelijk voor de zorg voor de kinderen (2 en 6 jaar). Daarna probeerde ik het ook zelf, maar bijv. een luier verschonen, is best zwaar...Mijn dochter weegt inmiddels 14 kg en die billetjes moeten toch de lucht in om alles goed schoon te krijgen...

De tweede en derde week (momenteel) is mijn man ook vrij en hebben we samen vakantie. Dus thuis rustig aan doen nu...

Maar de zorg voor mijn kinderen lukt steeds beter. Naar bed brengen is wel vermoeiend..Ik kan ze niet tillen en ik moet ze dus woordelijk stimuleren om ze alles zelf te laten doen! Het gaat allemaal wat trager en je hebt meer geduld nodig...Met minder energie...

Vanaf 26 augustus weer werken (25 dagen na OK) en ik werk ook als VPK. Ik ben benieuwd hoe ik dat zal beleven straks. Opstarten in de ochtend gaat nog traag en moeizaam en pijnlijk (veel heftige krampen als ik mijn rechterarm wil gebruiken)

Maar goed, het is pittig...Maar ik heb echt totaal geen spijt van mijn keuze, want dit is voor de rest van mijn leven en wat is dan die 6 weken toch!!! Ik denk nu wel...had ik het nog maar wat eerder gedaan...dan had ik er nog langer van genoten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede jeugd: thnx, ik krijg ook dual plane.. Mijn kleinste is nog niet zo zwaar gelukkig, 8kg nu en mijn oudste doet alles zelf dus dat scheelt.

Na 28 dgn al weer als vpk lijkt mij ook te snel voor je hoor, of ga je aangepast werken? Ik wil sowieso 6 wk vrij , want het kapsel moet gewoon de rust krijgen om goed te herstellen, heb geen zin in teveel kapsel en/of rimpels..

Maar wat je zegt, het is voor de rest van je leven ... Over 10-15 jr moet je weer helemaal overnieuw met een wissel... Maarja dan zijn de kids groter..

Priscilla, helemaal na 21 dgn in een vphuis is zwaar hoor, dat tillen en draaien, ik zou uitkijken als ik jou was!

Gelukkig is je kind 4 en kan zich zelf toch wel al goed redden?

Toch hoor ik veel van, wacht toch totdat ze groter zijn en je bent nu nog jong ,dat doe je toch niet , je moet dan nog zomaar wisselen etc etc,,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, over 10/15 jaar weer opnieuw....de tijd vliegt voorbij, maar wat dat betreft mogen die 10-15 jaar wel lang duren....Ik ben al blij als ik hier van hersteld ben zeg....

Maar ik werk als psychiatrisch verpleegkundige op een PAAZ afdeling. Soms hebben we meer met somatische zorg te maken zoals bijv. katatoon patient, maar dit komt sporadisch voor. Ik moet mijn collega´s wel inlichten dat ik bijv. niet mee kan helpen met zware lichamelijke zorg of bijv. een separeer patient. Even wat extra weken voorzichtig zijn. Maar verder kan ik mijn werk wel volledig uitvoeren.

En ja, je kindjes zijn nog klein, maar het is toch wel leuk dat je er zelf ook nog van kunt `genieten` nu je zelf ook nog `jong` bent. Als je 50 jaar bent, is een sexy jurkje toch niet meer snel je keuze denk ik zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leonine,

Ik heb thuis veel mensen dat gaat mij helpen ! Op werk ik ga mijn collega's vragen als ik kan met zwaren mensen beetje help krijge ! Ik kan niet meer dan 3 weken vrij nemen ! Hoop dat goed komt! Ik heb ook veel collega's op afdeling dat bevoordeeld zwanger zijn en wilde niet zware mensen verzorgende hahaha hoop dat ik een steun voor een paar collega's krijge haha

Sorry van mijn Nederland foute ! Ik woon niet zo lang in NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.