Ga naar inhoud

klein cupke :24 april 2014


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een alleenstaande mama van 23 en heb een kindje van 8.5kg.

Volgende week donderdag heb ik mijn borstvergroting.

Ik verlang hier erg naar maar ben bang voor het herstel.

Niet voor de pijn of zo maar voor de zorg van mijn dochtertje. Ik heb wel wat hulp van mijn ouders maar de meeste zorgen komen op mijn schouders terecht.

Nu is mijn vraag zijn er mama's met een bv achter de spier die ook met het probleem zaten dat ze hun kindje niet konden tillen. Of lukte dit nog net?

Groetjes (nog 7 dagen) klein cupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey klein cupke,

Ik ben vandaag 9 dagen po, ben moeder van 3 kids.. 5 jaar 2 jaar en een kleine van 6 maanden en ruim 9 kilo... De eerste week heb ik de kleintjes niet opgetilt omdat ik het echt niet durfde... Vandaag controle gehad en mag alles weer doen behalve zwaar tillen.. Maar mijn kleintje dragen mag wel dit omdat je een kindje tegen je aan draagt en niet van je af.... Ben dus vandaag weer aan het knuffelen gegaan en heb echt niets geen last.. Heb je eventueel oppas de eerste week?? En ik gebruik ook een draagzak dat ontziet je armen.. Miss een id??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo

Ik ben nu 5 dagen po en het gaat goed.

Enkel smorgens het eerste uur wat stijf.

Maar vannacht toen ik mij wat uitrekte had ik een rare steek aan mijn links litteken.

Heb draadjes die vanzelf oplossen en moet zaterdag op controle.

Maar maak me nu nu toch wat zorgen.

Het leek net alsof er iets losschoot in mijn wonde.

Kan zo een draadje breken?

Of is het normaal dat er een rare steek door dat litteken gaat.

Heb nu niet echt geen pijn maar zou toch niet willen dat er iets mis is.

Iemand die dit ook voorgehad heeft?

Vele groetjes

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In theorie zou het kunnen dat de hechtdraad breekt, maar in de praktijk moet je daar toch aardig wat voor meebrengen. Het lijkt me sterkt dat bij een beetje uitrekken de draad breekt. Ook is hij nog niet zo danig opgelost na 5 dagen. Kan je de wond zien? Als deze verder niet wijkt of bloedt is er niks aan de hand denk ik. En als je het uiteindelijk niet vertrouwd dan zou ik de pc even bellen voor de zekerheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.