Ga naar inhoud

XXXXX : april 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Mijn naam is Hedera en 2 weken geleden heb ik een fikse borstverkleining gehad, van cup C tot cup A, althans dat moet nog worden want nu zijn ze een beetje opgezwollen volgens mijn dokter.

Ik hersteld heel goed behalve dat mijn borsten vrij gevoelloos zijn en wat kleine steken zo en dan, mag ik echt niet klagen, want ik weet dat zulk klachten gewoon erbij horen

Maar ik vraag me af of mijn borsten inderdaad nog gaan krimpen tot een kleine A cup zoals mijn wens is.

Mag ik van de dames die een borstverkleining hebben gehad hun ervaringen horen van hoe groot hun borsten na 2 weken waren en hoeveel kleiner zijn geworden uiteindelijk.

Groetjes

Hedera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

Ik heb net het omgekeerde laten doen, van mini a naar c :) ben nog maar 15 dagen PO dus het eindresultaat is nog even afwachten

Er zijn hier genoeg dames die een borstverkleining hebben laten doen dus je zal wel reactie krijgen ;)

Veel leesplezier alvast!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucia,

Bedankt voor de warme welkom.

Tja, toen ik mijn borstverkleining liet doen lag tegenover mij een dame die een borstvergroting had laten doen, en we zaten te grappen of het niet makkelijker was geweest om gewoon van borsten te ruilen,

Hopelijk ben je tevreden als je je eindresultaat mag aanschouwen, ik kan niet wachten tot het eindresultaat van mijn mini dames.

groetjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hedera ,

Allereerst welkom op het forum ..

Bij mij was het afgelopen donderdag 5 weken geleden dat ik een borstverkleining heb gehad .

Ik ben van zware uitgehangen borsten in cup F naar een mooie B cup gegaan .

Moet zeggen dat ik niet zoveel (geen) zwelling heb gehad dat het een cupmaat uitmaakt .

Ik heb ook voor en na foto,s in de gallerij staan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Nou je komt niet vaak tegen dat iemand haar borsten laat verkleinen van c naar a.

Vaak hebben meiden die gaan verkleinen toch juist grotere borsten waar ze dan lichamelijke klachten van krijgen.

Ik hoop dat je blij bent met het resultaat.

Veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucia en Esmiralda,

Ik ben heel blij dat mijn borsten een flinke stuk kleiner zijn, maar ik vrees dat ik ze nog kleiner wou hebben, ik ben pas 2 weken geleden onder het mes geweest en moet ik nog afwachten hoeveel ze nog gaan krimpen, Dus het wordt een hele spannende tijd voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jeannette,

Bedankt voor je warme welkom, jouw borsten zien er heel erg mooi uit, ik heb de foto's op een andere pc staan en kan ik nu niet bij, maar zodra het mogelijk is ga ik mijn eigen galerij maken,

Mijn grootste 'angst' is dat mijn borsten net zo als nu zijn zullen blijven, omdat ik wou ze nog kleiner hebben. daarom mijn vraag of na de 2e week ze nog flink gaan krimpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je ze zo klein als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, even voorstellen....... Ik ben vandaag geopereerd in België wellness kliniek. Fijn om dit forum te ontdekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morguh ...

Dankje ..ben ook heel erg blij met mijn borsten nu ..

Ze passen nu heel goed bij mijn lijf ...

Las net in je andere topic dat je van C naar A bent gegaan ...

Dat is toch al heel klein , ben bang dat je borsten niet echt zichtbaar gaan krimpen nog ...

Ben wel erg benieuwd naar je foto,s ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hedera, meiden,

Ik heb een verkleining van een uitgerekte D naar B ondergaan.

Tot zeker een maand na de operatie had ik nog een flinke C door zwelling en vocht.

Nu bijna 5 maand na de operatie heb ik een B-tje dus ja het is zeker mogelijk dat je borsten nog gaan krimpen/ontzwellen. Ook is het zo dat je borstweefsel meteen na de operatie gehecht wordt aan je ribben, daardoor staan de borsten redelijk hoog. Deze zouden normaal gezien wat gaan zakken als de onderhuidse hechtingen opgelost zijn. Dan ziet alles er weer wat natuurlijker uit.

Groetjes,

Kat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden.

nogmaals bedankt voor jullie verhalen en belangstelling.

Kat, ik ben heel erg in de waar nu over het resultaat, mijn borsten staan niet neer zo strak maar ze zijn duidelijk ongelijk en veel groter dan ik ze gewild heb.de ongevoeligheid op de borsten en de gevoeligheid op de littekens trekt langzamerhand weg, en de wondjes lekken steeds minder, althans ik heb onder bij borsten de punt van de horizontale en de verticale littekens bij elkaar komen een kleine gaatje die lekt, maar ik neem aan dat die op den dure netjes dicht zal gaan. ik hoop echt dat ze nog kleiner zullen krimpen.

.Nee Jeannette, ik heb geen drains gehad, die dokter werkt niet met drains en alles is goed gegaan. maar ik heb wel spijt dat ik hem gekozen heb, ik heb het idee gehad dat hij niet eerlijk tegen mij is geweest en resultaten heeft voorspiegelt die hij van tevoren wist die niet haalbaar waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leonie,

Natuurlijk mag je het vragen.mijn borsten hebben me altijd heel onzeker gemaakt, toen ik trouwde 28 jaar terug heb ik een trouw jurk moeten laten maken omdat met de winkel modellen de jurken alleen maar dicht konden tot aan mijn onderrug, en niet verder een verkoopster verontschuldig zich toen ik mijn bloes open deed om het jurk te passen en ze spontaan riep: Jeetje niet normaal. :20:

Als ik over de strand of over straat liep trok ik veel aandacht van allerlei mannen die me na floten of kusjes wierpen (ben in een zuidelijk land opgegroeid, daarom) waardoor ik me een circus attractie voelde, na de geboorte van mijn kinderen werden ze kleiner en ze vielen stukken minder op, maar ergens blijf ik me heel onzeker voelen en had constant het idee dat mannen tegen mijn borsten praten en niet tegen mij en juist ik als persoon naar de achtergrond raakte.

Ik voel me zoveel beter nu,ik kijk voor het eerst in mijn leven naar mooi jurken en vind ik het jammer dat ik geen 18 meer ben, omdat ik beseft dat ik mijn jeugd heb verpest door mijzelf geen mooi kleding te gunnen om mijn borsten niet zo veel te laten opvallen.

Ik ken een dame die deze zomer haar garderobe flink gaat vernieuwen en jurkjes gaat kopen :64: omdat ze eindelijk vol zelfvertrouwen is. :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden.

nogmaals bedankt voor jullie verhalen en belangstelling.

Kat, ik ben heel erg in de waar nu over het resultaat, mijn borsten staan niet neer zo strak maar ze zijn duidelijk ongelijk en veel groter dan ik ze gewild heb.de ongevoeligheid op de borsten en de gevoeligheid op de littekens trekt langzamerhand weg, en de wondjes lekken steeds minder, althans ik heb onder bij borsten de punt van de horizontale en de verticale littekens bij elkaar komen een kleine gaatje die lekt, maar ik neem aan dat die op den dure netjes dicht zal gaan. ik hoop echt dat ze nog kleiner zullen krimpen.

.Nee Jeannette, ik heb geen drains gehad, die dokter werkt niet met drains en alles is goed gegaan. maar ik heb wel spijt dat ik hem gekozen heb, ik heb het idee gehad dat hij niet eerlijk tegen mij is geweest en resultaten heeft voorspiegelt die hij van tevoren wist die niet haalbaar waren.

2 weken is nog erg kort dag hoor,je moet echt veel meer geduld hebben tot je het eindresultaat kan beoordelen,zeker tot 6 weken na je operatie!

Er verdwijnt vast nog vocht ,en de vorm moet nog helemaal erin komen!

Je zegt dat je een gaatje hebt wat lekt!

Ik zou als ik jou was het even na laten kijken,want je wilt geen kans op ontstekingen ,dan ben je nog verder van huis.

En je zegt al geen drains te hebben gehad ,dus het vocht moet nu zelf wegtrekken ,dat gaat dan denk ik iets trager dan als je wel drains hebt gehad?

Want die voeren het vocht af.

Misschien heb ik het helemaal mis hoor,maar dit is mn eerste ingeving.

gr Vlinder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder,

Bedankt voor jouw advies, en ja, je hebt gelijk, ik moet gewoon meer geduld hebben, maar bij de eerste controle een week na de ingreep zei ik tegen de dokter (Van der Weij) dat ze ongelijk waren en tot mijn ontzetting zei hij dat borsten eenmaal ongelijk zijn. dat vind ik een hele rare antwoord die een misser probeert te verbloemen.

Toen hij mijn borsten aan het tekenen was voor de operatie vroeg ik aan hem waarom hij geen drains gebruikt, hij zei dat hij alles mooi droogt maakt en daarom geen drains nodig zijn, Ik was eigenlijk te ver in de procedure en kon ik niet meer terug krabbelen, maar voor zover ik weet het lichaam maakt zelf vocht ter bescherming na een diepe wond en heeft niets te maken met hoe hij opereert.

en over de lekkende gat, je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat het erbij hoorde, maar zo te zien niet, goed dat ik het benoemd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die reactie is idd niet netjes van hem ,juist als ze ongelijk zijn is dat mooi aan te passen met een bv,dus het lijkt dan idd op verbloemen hoe hij reageerde.

En als jij ergens mee zit zou hij daar oor naar moeten hebben vind ik,het is jou lichaam,jouw geld,en je wilt ook graag het vertrouwen in een chirurg hebben die aan jouw lichaam zit te prutsen ,ja toch?

Ik zou voor nu iig even een afspraakje maken voor dat gaatje.

En wat de drains betreft,ene arts zweert erbij en de andere weer helemaal niet,ik weet ook niet of het echt uitmaakt ,heb zelf de ervaring niet,ik heb wel drains gehad,en na een paar uur mochten die eruit omdat er geen bloed of vocht meer was en t er netjes uitzag.

Hier iig nog wat info erover :

http://www.borstenforum.com/topic/1231-drains/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een bv?

Over de drains, ik weet het niet hoor,ik maal de hele tijd over dat ik nooit hem als dokter had moeten kiezen, 2 weken voor de operatie, lag ik letterlijk al op de operatie tafel, en toen ging de operatie niet door omdat hij tijdens de intake niet goed genoeg had doorgevraagd toen ik aangaf dat ik voedsel allergie heb. en hij daarna even bij mij kwam om te peilen hoe mijn reactie was nadat het niet door ging, maar er kwamen absoluut geen excuses van zijn kant, en ik had 12 uur niets meer gegeten en echt niet in staat om helder te denken. maar sinds toen voelde ik me niet meer zo zeker dat ik met hem in zee wou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid , heel erg vervelend dat niet alles zo is gelopen als je eigenlijk wilde :53: ...

Een BV is een borstvergroting ...

Die lekkende wondje,s op het drie landen punt heb ik ook gehad , zie de foto,s in mijn gallerij .

Toen ik die had douchte ik 2 x per dag met de originele Badedas , na 1 weekje was alles netjes dicht .

Maar bij twijfel zou ik iig naar de kliniek gaan .

Het herstel heeft nog een behoorlijke tijd nodig ...daar moet je idd geduld hebben .

@ Vlinder ; Klopt daar was ik ondertussen ook al achter dat de ene arts zweert op drains en de andere juist niet .

Denk wel dat er qua ingreep een behoorlijk verschil zit tussen een Bvk en een Bv .

Heb recent ook nog foto,s van een Bvk gezien zonder drains en schrok best hoe blauw en beurs alles was .

Tja , het lichaam reageert toch op de ingreep , en al dat vocht en bloed moet dat door het lichaam verwerkt worden .

Achteraf ben ik heel erg blij dat ik drains heb gehad , en ik heb ze echt een week gehad ...en dat was ook nodig .

Met name voor de rechter borst , daar kwam in 1 week 350 ml uit .

Vandaar dat ik ook geen zwellingen heb gehad .

Ik ga nu eens je linkje bekijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken een dame die deze zomer haar garderobe flink gaat vernieuwen en jurkjes gaat kopen :64: omdat ze eindelijk vol zelfvertrouwen is. :125:

Laat me raden wie ???

Fijn hoor , dat laat je zelfvertrouwen stijgen .

En heel veel plezier bij het schoppen ... :tatice_04: Go girl go

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Geen borstvergroting voor mij,ik wit ze juist extra klein, ik heb mijn borsten altijd als een grote last ervaren die mijn vrijheidsbeweging letterlijk en figuurlijk in de weg stonden en nu zou ik niet eens een halve CC in willen pompen

Ik twijfel heel erg of ik de hele verhaal over mijn borstverkleining hier moet/mag zetten, maar vanaf het begin waren problemen met de dokter en met de kliniek, maar tja, ik had inmiddels betaald en voelde me behoorlijk klem toen een incident na de nadere zich voor deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.