Ga naar inhoud

XXXXX : april 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dank je wel Jeannette, zo te zien heb je wel geraden welke dame het is. ondanks dat ik de hele verkleining als een drama heb ervaren door misverstanden/ problemen eromheen, als ik in de spiegel kijk en zie hoe mijn figuur is veranderd , spring ik telkens een gat in de lucht.

Weet je, ik heb jaren gevochten tegen de kilo's, ik vond mijzelf te dik, en letterlijk de eerste keer dat ik mijzelf in de spiegel zag met normale kleding aan en kleine borsten dacht ik gelijk, meid wat zeurt je over te dik? je moet juist niet verder afvallen, zo erg is mijn zelfbeeld veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel heel erg of ik de hele verhaal over mijn borstverkleining hier moet/mag zetten, maar vanaf het begin waren problemen met de dokter en met de kliniek, maar tja, ik had inmiddels betaald en voelde me behoorlijk klem toen een incident na de nadere zich voor deed.

Die beslissing kan ik niet voor je nemen .

Maar ik denk wel dat het forum er juist voor is ervaringen , tips , trick , do,s en dont,s te delen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe herkenbaar ...Ben zelf het afgelopen jaar 32 Kg afgevallen ...

Mijn zelfbeeld is ook heel erg veranderd ...ik ben heel erg veranderd ...en niet alleen aan de buitenkant ...

Vandaag lag weer een catalogus in de bus ...ahhhh wil al weer kleding schoppen /bestellen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

top dat je dat gedaan hebt! je zult het inderdaad niet te vaak horen dat iemand het laat verkleinen van c naar a, maar jij moet er gelukkig mee zijn! en zo te horen ben je dat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel gelijk in. en ik denk dat ik een deze dagen de tijd zal nemen om het hele verhaal op te schrijven, trouwens ik ben ook lid geworden van de verkleinborsten forum, maar daar mogen geen namen genoemd worden, en dat vind ik jammer omdat ik wou heel graag weten of andere dames ook zulk ervaringen heeft met deze dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.