Ga naar inhoud

Maartje20013 : 17 april 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je ervaringen van dr. van Selms wilt lezen, dan kun je topics over hem opzoeken via de zoekbalk rechtsboven. Als je de zoekbalk niet kunt vinden, dan moet je even je thema (helemaal links onderaan) wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

Als je dan 'Selms' intikt, en zorgt dat het blokje voor de loep op: 'forums' staat, dan kom je alles tegen dat over hem geschreven is :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ja heb ik ook gehad, Nu nog steeds maar veel minder het branden ook al ik er aan zat en voel duidelijk hobbels zitten, volgend mijn pc moeten die spieren zich nog asn passen ik heb dual plane, jij ook? Vooral als de band er op drukt doet het zeer verder is het nu veeeeel minder en zijn er dagen dat het weg is, ben nu ruim 2 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne waren in het begin ook erg hard, komt allemaal goed!

ben blij dat ik toen nog niet op het forum zat en niet beter wist of alles wat er gebeurt hoort er gewoon bij., dus maakte me ook niet druk.

9 van de 10 x maken we ons druk om niks en is het na een paar dagen allemaal weer goed! :)

geduld is een schone zaak :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Mijn borstvergroting is nu al een week geleden!

Alleen heb ik totaal geen energie meer is dat normaal??

Ik ben namelijk erg sportief en altijd in beweging.. Maar heb zo net de was gedaan en trappen gelopen maar ben buiten adem en het Zweet breekt me uit.. Hebben meer mensen daar last van na d'r operatie ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dat is ook de nasleep van de narcose, wat nog in je lichaam zit

Wat wel helpt is veel brandnetelthee drinken, dat zuivert je bloed.

Sterkte en natuurlijk; Gefeliciteerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurt echt wel even eer je weer top fit bent, vergeet niet dat je lichaam aan het herstellen is , en dat kost enorm veel energie.ook van de narcose heeft je lichaam al een behoorlijke opdonder gehad

en een week po is nog maar zo kort, geef jezelf rustig de tijd om aan te sterken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal!

Het zal steeds beter gaan, al zal je het ook behoorlijk gaan merken als je weer gaat werken/naar school gaat. Ik ging na 3 weken weer naar school en toen was ik echt uitgeput na een paar uurtjes.. Het hoort er allemaal bij!

En misschien is het handig om 1 topic aan te maken over je operatie ipv allemaal losse topics? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar weken minder energie gehad maar lichamelijk viel nog wel mee, bij mij was meer dat mn levenslust totaal verdwenen was nog te moe om de dag te willen beginnen.

hopelijk hoef ik nooit meer onder narcose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste chavany, ik ben nu 10 dagen po en heb ook last van de zijkant alsof het beurs is terwijl de rest nu veel beter gaat eerst dacht ik dat de bh irritatie gaf maar daar knelde niets...ik hoop voor ons dat het snel weggaat want het is best een raar gevoel ja zeker als je erop drukt voelt het pijnlijk aan maar zal niets zijn wat er niet bijhoort meid :) maandag moet ik op controle, ben benieuwd!!

Geniet ervan en het beste met herstellen..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste chavany, ik ben nu 10 dagen po en heb ook last van de zijkant alsof het beurs is terwijl de rest nu veel beter gaat eerst dacht ik dat de bh irritatie gaf maar daar knelde niets...ik hoop voor ons dat het snel weggaat want het is best een raar gevoel ja zeker als je erop drukt voelt het pijnlijk aan maar zal niets zijn wat er niet bijhoort meid :) maandag moet ik op controle, ben benieuwd!!

Geniet ervan en het beste met herstellen..

X

Hoi,

Ja het is idd vervelend voelt idd beurs en hard ! Ik moet maandag ook op controle hou je mij op de hoogte wat er iut is gekomen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier zelf geen last van gehad, maar het zou misschien een uitwerking van de narcose en medicatie kunnen zijn, Het kan nu even een opeenstapeling van afvalstoffen in je lichaam zijn die er geleidelijk uit komen, en dat is meestal via transpireren

Ik zou proberen even iets meer te drinken, en verder is het even niet anders, zou je er niet te druk over maken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.