Jump to content

Maartje20013 : 17 april 2014 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

hoi lady's, Het komt vaak voor dat je meer gaat zweten dan normaal na een operatie. je lichaam wil al het vocht en stoffen afvoeren. Als het goed is is het een beetje zurige lucht en heel erg vervelend. Het komt ook voor bij mensen die heel veel stress hebben en snachts in hun bed wegdrijven. Ik heb dat toevallig gehad en idd je voelt je heel vies. Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben je lichaam is even van slag en het verdwijnt vanzelf weer. Ik ben gebotoxed onder mijn oksels dus daar zweet ik niet echt veel maar bij mij was het mijnn borst en buik wat heel er aan het zweten was. Was jezelf met zwitsal enzo dat hielp bij mij heel goed :) ik moet nog geopereerd worden dus waarschijnlijk zal ik het zelfde krijgen als jullie maar hoop het niet.

gr dani

Hoi dames,

Mijn borstvergroting is nu al een week geleden!

Alleen heb ik totaal geen energie meer is dat normaal??

Ik ben namelijk erg sportief en altijd in beweging.. Maar heb zo net de was gedaan en trappen gelopen maar ben buiten adem en het Zweet breekt me uit.. Hebben meer mensen daar last van na d'r operatie ??

Ja dat is heel herkenbaar en dat gaat echt weer over.

Door de narcose komt dat en natuurlijk door alle spanning e.d. Ik had precies het zelfde, ik had na 1 week totaal geen puf meer. Voelde me leeggezogen en op. Had een stukje gelopen en moe was ik weer terwijl ik een onwijs bezigbijtje ben… Meestal ( niet schrikken) duurt het wel 4 tot 6 weekjes vor je weer helemaal je eigen energie terug hebt. Mijn huisarts vertelde me dat de narcose s.w.s 1 jaar in je lijf blijft zitten maar dat wil niet zeggen dat je daar ook zo moe door blijft hoor. Ik ben B12 gaan slikken van het merk Bloem. smelttabletjes smaken naar bosvruchten en Vit B erbij. Veel ijzer en verse sappies. en nu na 5 weken ging het al weer onwijs goed met mijn moeheid.

Geef het de tijd, hoe moeilijk ook, ben je moe-> dan naar je lijf luisteren. Valt niet mee zo'n operatie. Ziet er misschien van buiten al mooi uit maar van binnen moet er nog een hoop genezen.

Sterkte! lieve groet

heey meid, ja echt heel herkenbaar en zeker normaal! Denk dat ik na 3 weken nog zo uitgeput was van een klein stukje lopen of een paar uurtjes werken. Duurt eventjes, maar gaat vanzelf weer over :)

dit hoort er wel een beetje bij, dit zijn zenuwpijnen en bij mij heeft het geduurd tot week 4. zelfs douche was een ramp..gewoon strak inpakken en evt insmeren met een vette zalf, dan schuurt het al minder langs je bh. Kan ok komen van het ontsmettingsmiddel dat ze gebruiken voor de operatie...veel succes

Hoi hoi,

Ik had hier ook vreselijk veel last vab.

Bij mij hielp het om ze in te smeren met bephanthene ( baby billen zalf)

Gr Yara

• 2 weeks later...

Dit is echt heel erg raar wat ik nu ga zeggen maar als ik mijn arm op til hoor ik zeg maar geluid een soort van belletje! En je kan het echt horen gewoon! Heel erg eng dit.. Hebben meer mens s hier last van gehad ?? Maby vocht????

denk dat het vocht is...

had de kliniek gebeld over een bobbeltje in me linkerborst en die zei dat het waarschijnlijk vocht is en het ook wel zou kunnen gebeuren dat ik geborrel kan voelen/horen ;)

en als je het niet vertrouwd kan je anders ook ff de kliniek bellen, maar dit is wat ik denk :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.