Ga naar inhoud

Suzanne112 : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wat een super forum is dit. Heerlijk om alles te lezen als je van plan bent om een borstvergroting te gaan doen.

Ik ben dit zelf ook van plan en ben me aan het orienteren.

Ik heb zelf een A cup. Ik heb wel grotere borsten gehad een B/C cup maar doordat ik in de loop der jaren slanker ben geworden zijn mijn borsten ook kleiner geworden.

Ik vraag me nu af wat het beste is voor mij, voor de spier of dual plane?

Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Niet van borsten die op je lijf geplakt zijn.

Ik hoop dat jullie mij hierover wat kunnen vertellen.

Groetjes Suuz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hee suuz ,

dit kan het beste de pc beslissen

ik denk dat zelf dual plane het mooiste effect zou hebben !

weet je al of je ronde of anathomische wilt ?

ik zou zeggen ga eventjes bij verschillende klinieken op consult (dit is geheel gratis)

en hun zouden het wel zeggen hoe of wat het beste bij je past !

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaii allemaal,

ik ben net nieuw hier en was vooral op zoek naar ervaringen met Willem Roosenburg.

2 weken geleden heb ik mijn consult gehad met Diana en we kwamen uit op 350 cc rond dual plane.

Ik heb straks mijn gesprek met dhr. Roosenburg en ik lees vooral dat hij voor minder cc gaat.

Denken jullie dat ik voor de 375 cc kan gaan?

Ik zocht zoveel mogelijk naar voor en na foto's van wat ik nu zelf ongeveer heb + wat ik wil hebben.

Dit kwam toch wel erg dichtbij van mijn droom boobbies!

Hoeveel cc denken jullie dat dit is en heb ik dus genoeg met 350/375 cc?

Alvast bedankt!

Ben best zenuwachtig en er al heel lang mee bezig :D

xxxxxx Melissa

breast4-before-after-dr-chout.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag ronde. Ik ga inderdaad wat vrijblijvende afspraken maken bij een paar pc's.

Ik heb 2 kennissen die beide een borstvergroting hebben gehad. Ze hadden beide een kleine cup b voor de operatie. Bij de ene is het voor de spier geplaatst en bij de andere dual plane. De reden voor de verschillende manieren, kan ik niet uit de verhalen van de dames halen. Was op advies van de pc. Beide bij een andere geopereerd, de ene door dr Straten en de andere in de Bergman kliniek.

Vandaar mijn vraag op dit forum.

Ik vind het beide erg mooi. Ze zijn pas kort geleden geopereerd dus het definitieve resultaat kan ik nog niet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hebben de meeste plastisch chirurgen hun eigen ideeën hierover en de ene plaatst graag voor de spier en de ander dual plane. Als je bij drie verschillende artsen gaat zal je waarschijnlijk 3 verschillende adviezen krijgen. Dat is niet erg, hieruit kan je dan zelf kiezen wat je prettigst vind en waarvan jij denkt dat dit het beste bij je past. Ik zou idd verschillende consulten doen en dan een keuze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

heee @xmelissamary ,
Ik denk dat 350/375 cc zeker wel goed zal staan bij je maar dan de volgende vraag krijg je low medium of high profile? dit is wel belangrjik om te weten want dat ik qua volume !
groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ja zal inderdaad merken dat iedere pc zijn eigen ideeen en voorkeuren heeft.

Met ronde protheses kun je ook een heel natuurlijk resultaat krijgen.

Lekker wat consulten gaan inplannen meid, dan kom je vanzelf steeds een stapje verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi melissamary,

Ik denk als jij het resultaat wil bereiken wat op de foto staat dat je minstens 425 cc nodig hebt. Mijn borsten zijn nog iets kleiner als je voorbeeld foto en ik heb er 425 cc hp dual plane in.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

jaa hp is iets voller maar scheelt heel weinig , ik denk zeker wel dat je met 350/375 cc dual plane genoeg heb ,

mijn pc had mij 325/350cc aangeboden voor een c/d dus even afwachten wat er in gaat tijdens de operatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een cup D. In eerste instantie hebben we voor 400cc gekozen maar dit vond ik toch te groot. Ik vind het nog steeds heel lastig om een definitieve keuze te maken hoor. Het is zo lastig om in te schatten hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

Ik lees hier op het forum dat er meiden zijn die achteraf voor te kleine protheses hebben gekozen. Ik wil wel graag een natuurlijke borst en geen opgeplakte bollen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Jaa dat snap ik dat probleem heb ik ook haha , wil wel een mooie volle borst maar wel dat het natuurlijk lijkt !

je moet je eigen gevoel volgen weet je al of je mp of hp krijg ?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bij iedereen verschillend.

Ik ben via praktijk Diana Gabriels geholpen door Ron van Raath,

Ik heb een advies gehad van 375cc. Ik had altijd een volle C maar ben op 17 jarige leeftijd ruim 25 kilo afgevallen. Sindsdien bleven mijn borsten op cup A. IK ben nu 2 weken verder en er is al wat vocht uit. Zit nu op een D cup wat een C oogt.

En qua high of medium profiel ligt aan je borstkas.

Bij mij zit er iets meer ruimte tussen mijn borsten dan normaal, daarnaast had ik weinig vetweefsel etc dat heeft er allemaal mee te maken.

Dual plane vind ik mooier, ik heb me dan ook door de arts laten leiden in mijn beslissing.

En inderdaad volg je gevoel en geef wel aan wat je beslist niet wil. Ik heb tegen de arts gezegd ik wil zo natuurlijk mogelijk wat raad je me aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb geen voorbeeld foto voor je, maar ik zou zeggen meid ga voor de 400cc. Het verschil is heel klein en misschien niet eens te zien, maar er zijn genoeg meiden hier die te voorzichtig zijn geweest en nu toch liever iets meer hadden gewild. Nep borsten zien er sowieso al kleiner uit dan natuurlijke borsten in dezelfde bh maat. Je went ook heel snel aan je nieuwe maat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzanne,

Wat is je voorsituatie?

Ik kom van een 70A af en heb nu met 350cc achter de spier 70D.

Ik moet wel zeggen dat ik dacht dat 350 veel te groot zou zijn en zat te twijfelen tussen 300 en 350, door reacties hier op het forum ben ik voor 350cc gegaan en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Sterker nog ze hadden van mij nog wel een maatje groter gemogen:) dus zou zeker 400 CC doen!! Ik heb echt geen hele grote borsten nu, het is echt een heel mooi maatje die perfect bij mijn lichaam past. Als ik tegen mensen zeg dat ik 70D heb geloven ze het niet want het lijkt echt geen D, omdat het dus idd nepborsten zijn.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,

Sharon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Hey

Ik heb 415 cc high profile dual plane en ben 1,80 lang en 64 kg ben heel blij met me borsten en passen ook goed bij me lichaam maar 450 of 500had ik achter af ook wel willen hebben haha

Succes bij je keuze en operatie !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.