Ga naar inhoud

Suzanne112 : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Heey ik wilde graag 400cc maar er past maar 350cc in. Ik kom van een 75a/b af en heb nu 75e. 350cc ronde mentor hp op de spier. Ik ben 58kilo en 1.73lang.... en nog steeds denk ik shit had er maar 400cc ingepast! Dus meid ga voor 400cc echt waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik wilde ze ook niet te groot, maar na veel lezen op het forum toch wat groter gegaan dan ik eerst dacht. Ik heb 425 cc hp dual plane. Ik heb nu cupmaat 75 E. Dit klinkt heel groot maar dat zijn ze niet. Het ziet eruit als een D. Had eigenlijk nog wel wat groter gewild achteraf, dus ook ik zeg; ga voor de 400 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon ff in de zoekbak 400 cc intikken en dan gallerij kiezen..

zo heb ik ook voor me bv gezocht op 375 cc

maar moet zeggen dat je der ook niet echt veel wijs uitkan want ziet er bij iedereen weer anders uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel foto's gezien, prachtig al die borsten! :D

Ik ga voor 400cc dual plane.

Operatie is volgende week. Ik zit alleen nog even met de maat van de bh.

Mijn omtrek is 80, ik heb nu een sportbh 80D gekocht.

Is dit groot genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook 80 A en heb 430 cc anatomisch gekregen. Ik heb een sport BH 80 D en 80 C gekocht en draag nu de 80 C, kom wel nu (5 weken po) met gewone BHs op een 80D uit...dus ik zou zeggen 80 D is genoeg misschien zou ik ook nog een 80 C nemen. Ik had ook meerdere gekocht en heb ze gewoon later weer geruild, bij de hunkemöller was dat helemaal geen probleem ook al een paar weken na de operatie.

Het is ook lastig als de BH niet past op de operatiedag en je moet dan pas nog een goede gaan regelen, daarom had ik voor de zekerheid meerdere meegenomen.

Heel veel succes in ieder geval :43: xx duffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik denk dat je idd teveel gedaan hebt, en helemaal met onder de spier of dual plane kan je dan last gaan krijgen,

Tijdens de eerste 6 weken word bij iedereen een kapsel om de protheses gevormd,dit is normaal, en voel je niet. daarom is het ook zo belangrijk om tijdens deze weken je echt aan de regels te houden.

overmatige kapselcontractie

wordt aangeduid met de classificatie Baker I, 2, 3 of 4

Baker 1: Normaal soepele borst met een natuurlijke vorm; Baker 1 kapselvorming
treedt op bij alle patiënten met een borstvergroting.
Baker 2: Bij aftasten heeft de borst een vastere consistentie,
de natuurlijke vorm is behouden.
Baker 3: Bij aftasten heeft de borst een vastere consistentie, de borst vertoont
zichtbare vervorming.
Baker 4: Duidelijk rondom vervorming van de borst
Ik zou me nog geen zorgen maken en even iets rustiger aan gaan doen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.