Ga naar inhoud

hoe weet je dat je kapselcontractie hebt??


jolly

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

allemaal heel erg bedankt voor jullie steun, dat doet mij zo goed!! het is echt een hele troost om er met jullie over te kunnen "praten"

morgen voor de uitslag van de mri en donderdag gaan ze over mij vergaderen, ik hoop natuurlijk op een borstbesparende operatie maar eerlijk gezegd zou ik verbaasd zijn als dit kan....toch blijf ik hopen, uiteindelijk gaat het toch maar om een ding, en dat is beter worden!! jullie zijn schatten, bedankt voor alle interesse en steun, zo nu en dan zal ik hier een update neerzetten, DIKKE KUS VAN MIJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk pakt de uitslag een beetje gunstig voor je uit..

Nogmaals heel veel sterkte,

lijkt me heel moeilijk dat wachten op alle uitslagen.

Ik ga voor je duimen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Wat een klap moet dit zijn voor je. Gelukkig heb je gelijk de spirit om te vechten, hopelijk pakt het heel goed uit voor je, ik duim ervoor. Wat moet je nog meer zeggen... woorden schieten tekort met zulk nieuws he... Dikke knuf, en sterkte voor jou en je naasten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje.... Ik zie nu pas dit topic.... Ik ben er helemaal stil van...

Lieve Jolly.. Blijf positief denken en houd je vecht en strijd kracht goed vast!!!

Hopelijk blijft het bij een borstbesparende operatie, maar idd...eerst beter worden das het belangrijkste nu!

Wij duimen allemaal met jou mee op een goede afloop.

Heel veel sterkte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

inmiddels nog een biopt moeten doen, okselklier was dus helaas wel fout, gister een petscan gehad om te kijken of mijn lichaam nog andere onaangename verassingen verbergt... pfft spannend, tis wel al duidelijk dat ik aan de chemo begin aan het eind van mei, ik krijg zes keer chemo en dan een keer per drie weken, daarna gaat er een borst af helaas.. en dan nog bestralingen...... ik heb al een pruik besteld en zojuist mijn wenkbrauwen laten tatoeeren want ik ga alle lichaamshaar verliezen.... geen idee wanneer ik sterk genoeg ben om weer hier te komen meiden, het aankomende half jaar of langer moet ik compleet gaan focussen op gezond worden, ik voel me gesterkt door alle vrienden en familie en jullie fijne berichtjes, bedankt lieve meiden!!! ik ben strijdlustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een kut bericht ! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd! Je bent sterker dan die kanker!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jolly,

Wilde je bijdeze ook heeeel veel sterkte toewensen voor de komende periode... Gaat een zware tijd worden... Lieverd hou je strijdlust vast...Je staat er niet alleen voor, wat ik had gelezen, allemaal lieve familie en vrienden om je heen!!

Dikke knuff!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid,

wat een vreselijk nieuws !! toch de oksel ook niet goed, en geen borst besparende operatie, dit had niemand verwacht.

je moet je zeker alleen de komende tijd gaan richten om weer gezond te worden, en het zal zeker geen makkelijke tijd voor je worden.

strijdlust is alleen maar goed, ik vind je zo'n sterke vrouw, dat je ondanks dit vreselijke nieuws toch nog even hier komt om dit met ons te delen, en ik denk dat ik namens ons allemaal hier spreek als ik zeg dat we er uiteraard voor je zullen zijn, als je van je af wilt kletsen

Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen

heel veel liefs xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Carolina en Desert-Rose, heel erg bedankt voor jullie lieve en troostende woorden, het gaat inderdaad een flinke strijd worden maar het komt goed, ik ben een vechtertje en ik voel me enorm gesteund en dat maakt denk ik alle verschil, als jullie zo nu en dan eventjes aan mij willen denken, dan helpt dat vast!! mezelf kennende kom ik hier altijd weer terug om te kletsen en hier en daar ervaringen te delen en om blij te zijn voor andere meiden.. waarschijnlijk als de chemo straks "inslaat" zal ik hier een tijdje minder aanwezig zijn.. denk ik hoor, geen idee hoe het gaat lopen.... voor jullie allemaal dikke knuffels en geniet van jullie mooie en gezonde boobies en zorg goed voor jullie zelf, dat ga ik ook doen !! KNUF!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve lieve jolly

aan je denken doe ik zeker, in gedachten steeds bij je.

en vechtlust en positief blijven denken is denk ik op dit moment nummer 1 om je door deze zware tijd heen te slepen,

die vechtlust hoor ik in al jouw woorden, en daar kan ik alleen maar heel veel respect voor hebben

chemo, de operatie, en alles er om heen zal een enorme impact hebben, en ik duim heel hard dat je weer helemaal gezond mag gaan worden

ik wens je uit het diepst van mijn hart alle goeds toe meid,

heel veel liefs,

xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank lieve Jolly!!

Dat is het minste wat wij kunnen doen...

Wil je nogmaals heel veel sterkte en alle kracht toewensen vanaf eind mei en mocht je een keer je verhaal kwijt willen of ff spuien... Just do it! Hier kan je alles kwijt... Ff je hoofd legen zeg maar.

Dikke knuff!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

So das heftig allemaal jolly! Een vriendin van me heeft afgelope jaar gevochte en volgende week krijgt ze haar nieuwe tiete, het was heel zwaar maar ze heeft het gered en dat ga jij ook doen jolly! Heeel veel sterkte meid!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Jolly.

Lees dit forum vandaag voor het eerst en ben er behoorlijk stil van geworden.

Ik wens jou heel erg veel sterkte toe en ga ontzettend hard voor je duimen.

hou je taai en je bent idd sterker dan de kanker!!

zet hem op meid.

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh Jolly, wat erg is dit allemaal voor je. Ik ga zeker aan je denken, wat ga je dan ineens alles relativeren he... lieverd, heel veel sterkte en succes en gelukkig heb je lieve mensen om je heen. Fijn als je heel af en toe iets laat horen, en hopelijk allemaal goed nieuws dan. Dikke XXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achnee! Sjee wat heftig!

En echt respect dat je het hier komt vertellen,

echt super knap.

Dat je je nu gaat richten op je gezondheid samen met familie is niet meer dan logisch.

Wil je heel sterkte wensen deze periode.

Hoop echt dat de pet je goed nieuws zal brengen..

Dikke knuffel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.