Ga naar inhoud

hoe weet je dat je kapselcontractie hebt??


jolly

Aanbevolen berichten

Hey meid

Wat ontzettend goed om te horen dat je nu de bestralingen allemaal achter de rug hebt!! Ongelooflijk he, hoeveel impact dat niet alleen op je huid heeft, maar op je hele gestel... Maar we gaan er vanuit dat het het allemaal waard is!! :35:

Ja de vorm met expanders is anders inderdaad, maar goed, het is wel fijn dat daarmee alvast ruimte gemaakt kan worden, en dat ook jij straks weer twee mooie borsten zult hebben! Ook fijn dat je nu kunt zien wat je wel en wat je niet wilt :)

En dat met die vriendin.. dat is heel hard!! Zeker in deze periode.. Maar je kent het gezegde he: in moeilijke tijden leer je wie je echte vrienden zijn... Sommige mensen zijn helaas egoïstischer dan we van te voren dachten.. Ook ik ben laatst een 'vriendin' verloren, die ik al meer dan 20 jaar kende. Helaas hebben we zulke dingen niet zelf in de hand.... Hopelijk kun je het binnenkort een plekje geven, en inzien dat ze het dan misschien ook niet waard is om nog voor te vechten. Als mensen je zo gemakkelijk aan de kant zetten, omdat je in prioriteit gezakt bent op hun 'vriendenlijst', wat houdt de vriendschap dan in (zo denk ik er tenminste over)

Liefs, en hele fijne feestdagen!!

Op naar een nieuw jaar, met alleen maar goede en fijne dingen in je leven!

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

he lieverd

Wat fijn dat de bestralingen erop zitten, en ik hoop met je mee dat alle kankercellen dood zijn.

vanaf nu kan je alleen maar aan gaan sterken, en meid het is zo normaal dat alle emoties eruit komen, het is verdorrie niet niks wat je hebt meegemaakt, en het spijt me voor je dat die vriendin de vriendschap op een laag pitje heeft gezet, en jammer genoeg weet je nu wat je aan haar hebt

en wat fijn dat je er een andere vriendin voor in de plaats hebt gekregen, je verdiend iemand die je steunt ook als het een moeilijke tijd is

meis, 2015 gaat jouw jaar worden, nw borsten in april, top, helemaal super

meiske nog heel veel beterschap en maak er een mooie kerst van

knuffel en xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff lees nu voor het eerst je hele verhaal en ben er echt stil van!

Bah!! Wat zal jij in een achtbaan hebben gezeten!

Duim voor je dat je nu alleen maar mooie dingen in 2015 gaat mee maken!

En die "vriendin" wat ze dus niet is lekker laten gaan, met ziektes leer je de echte vrienden kennen.

Heeeeel veel sterkte en een super gezond en mooi 2015 toe gewenst

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW ik lees je verhaal nu ook voor het eerst.

Ik ben er helemaal stil van, van een vraag over je borsten na een verschrikkelijke uitkomst.

Ik heb respect voor je hoe jij je hier doorheen hebt geslagen en telkens met moed de chemo's en bestralingen hebt gedaan.

Super hoe je je er doorheen hebt gevochten! Nu alleen nog maar vooruit kijken, herstellen en een hele mooie kerst en een super mooi 2015 tegemoet gaan.

En die vriendin is blind dat ze niet ziet hoe super je bent.

Hopelijk gaat vanaf nu alles in een stijgende lijn,

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2015 toe gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jolly,

Wat een heftig jaar heb jij achter de rug zeg!! Ik lees jouw verhaal nu pas, maar wilde jou net als de andere ladies hier een hart onder ds riem steken. Hoop voor jou dat je schoon 2015 in kunt gaan!! En het belangrijkste van alles, probeer positief te blijven. Met hoop en geloof in jezelf kun je naar een volgend punt toe leven. Als je bij de pakken neer gaat zitten dan kom je niet vooruit!! Maar het is heel heftig en ontzettend knap dat je je er doorheen geknokt hebt.

Alles wat je schrijft is zo herkenbaar. Mijn moeder had ook borstkanker, een agressieve vorm waar ze bij het bevolkings onderzoek achter kwamen. Ze had nauwelijks klachten, maar toch was het foute boel.

Ze waren niet bepaald positief maar mijn moeder heeft zich er door geknokt! Ze heeft meegedaan aan een chemo experiment met nieuwe medicijnen en dat heeft haar gered. 6 chemo's en inderdaad ook bestralen zoals jij omschrijft. Dag in dag uit ben ik met m'n mams mee gegaan met m'n dochtertje (destijds 1,5) en haar kleinkind was haar positieve doel! Voor mijn dochtertje heeft ze zo hard geknokt, want ze wilde een leuke oma kunnen zijn.

Wat zul jij het zwaar hebben gehad met het ziek zijn van de chemo's en alle nare bijwerkingen. De medicijnen die je moet slikken zijn pittig, maar alles voor het goede doel!!

Helaas kunnen niet alle mensen om jou heen met jouw ziekte en pittige herstel overweg. Ik snap dat het pijnlijk en verdrietig is, maar in zulke situaties leer je helaas je echte vrienden en dierbaren kennen. Onbegrijpelijk dat iemand het contact op een laag pitje zet en niet begrijpt dat je niet mee kan en wilt. Ik noem dat "het emphatische vermogen van een doperwt"!! En jii verdient veel beter en hebt positieve energie nodig. Een vriendschap hoort energie op te leveren in plaats van dat het juist energie kost.

hopelijk kun je genieten van de feestdagen en proosten op een gezond, gelukkig en liefdevol 2015.

En verder hoop ik op mooie resultaten voor jou zodat je toch weer mooie borsten hebt na al het knokken!!

Sterkte, liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

lief Hert!! dank je wel voor al jouw lieve woorden, sorrie voor de late reactie, ik lees het nu pas!! we hebben hele fijne feestdagen gehad en vooral zwaar gefeest met oud en nieuw om dit klote jaar af te sluiten!!! ik wens voor jou en je gezin ook het aller aller beste en ik ben superblij met mensen zoals jij op dit geweldige forum!! :48::48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.