Ga naar inhoud

Teddybeer : augustus 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Lieke, ben 22 jaar en kom uit de buurt van Utrecht. Eigenlijk al vanaf dat ik borsten kreeg vond ik ze erg klein blijven vergeleken met vriendinnetjes. Uiteindelijk is het gebleven bij een 75A.

Nu ik 22 ben heb ik de stap durven nemen en laat ik eind deze zomer een borstvergroting doen!

Ik vind het allemaal super spannend en kan nog heel veel tips gebruiken vandaar dat ik toch maar een account op borstenforum heb aangemaakt.

Inmiddels heb ik al een consult bij dr Moojen-Zaal in Hilversum gehad. Dit is me erg goed bevallen en heb daarom ook besloten om mijn borstvergroting door haar te laten uitvoeren. Ik heb 2 pasprotheses gepast namelijk; 235cc en 280cc beide anatomisch, dual plane geplaatst. Ikzelf denk dat ik het liefst tussen deze twee maten in wil gaan zitten. Ik heb op internet al veel informatie gelezen en op de site van Natrelle kwam ik uit op twee maten prothesen die mij wel aanstonden. Het gaat om de 245cc MM profiel en de 255cc MF profiel.

Ik wil graag zo natuurlijk mogelijk ogende borsten zonder een hoge bolling. Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen deze twee profielen en op welke maat ik ongeveer uit zal komen? Is het zo dat bij de MM je een grotere bolling krijgt omdat deze aan de onderkant minder gevuld is of moet ik dit anders zien?

Verder ben ik erg benieuwd naar meiden die ook geopereerd zijn door dr Moojen-zaal en of er eventueel meiden zijn die protheses hebben met een MM of MF profiel waar ik foto's van zou mogen zien zodat ik zelf een beeld krijg van hoe het er uit komt te zien!

Ik kijk erg uit naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

De prothese met MF heeft wat meer projectie. Die komt dus ietsje verder naar voren. De breedte en hoogte zijn van beide maten hetzelfde, alleen de MF komt dus wat meer naar voren, heeft dus wat meer bolling. Het verschil is 0,4cm, op het oog zal je dit dus nauwelijks zien. Op welke maat je uit gaat komen, daar durf ik mij niet aan te wagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik zou denk ik zelf kiezen voor die 255cc. Het verschil is klein, maar om teleurstelling te voorkomen denk ik zelf dat het verstandig is om voor de grootste te gaan. Je borsten zullen nog steeds mooi en natuurlijk overkomen. Maten daar gok ik ook nooit in. Het is voor iedereen toch net even anders.

Veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik ben afgelopen zomer bij Moojen-zaal geweest en heb het MF profiel gekregen. ietsje meer cc dan waar jij aan denkt (295), maar nog steeds een natuurlijke maat. Je kunt mijn foto's bekijken voor een indicatie! Ik ben op haar advies afgegaan en ben uiteindelijk heel tevreden. Als ze denkt dat je 280 cc goed kunt hebben, zal ik daar niet te bang voor zijn, is alsnog een mooie vrij bescheiden maat. Maar als jou voorkeur gaat naar iets minder moet je vooral naar jezelf luisteren!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de jouw borsten echt super mooi PoisonIvy!

Heel natuurlijk en een hele mooie vorm, zo zou ik ze ook wel willen!

Zijn dit typisch borsten die je met een MF profiel krijgt of ligt dit ook aan de vorm van je eigen borsten voorafgaand aan de situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen door wie je je borstvergroting hebt laten doen, twijfel over wissel? En is de prothese van het merk Natrelle?

Heb je misschien ook foto's of plaats je die liever niet op internet? Ben nu erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! ik ben een paar maanden geleden geopereerd door dr Moojen! Eerst voor 235 gekozen en na nog een keer passen toch voor 280 cc gegaan (en super blij mee) je kan m'n foto's gewoon bekijken. Ik heb medium profile dacht ik en anatomisch dual plane. Ben er super blij mee en al helemaal dat ik toch voor de 280 ben gegaan. BH maat is nu 75D maar vind ze ogen als een C. Bij het passen denk je 'wow dat is groot' maar zodra ze er in zitten zijn ze naar mijn idee net iets kleiner dan bij het passen en het went ook erg snel. Verder al erg natuurlijk en ze bewegen mooi mee. Over dr. Moojen kan ik alleen maar positief zijn, echt een top chirurg hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sophie

Ik vind jouw borsten ook erg mooi geworden! Lopen ze van de zijkant gezien mooi natuurlijk over of zijn ze iets boller? Kan dat namelijk niet zo goed op de foto's zien.

Heb jij ook het herstelprogramma gevolgd en hoe is je dit bevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ze lopen mooi over, en zien er dus super natuurlijk uit! Als ik vanmiddag tijd heb zal ik anders nog wat foto's voor je maken van de zijkant! Ik heb ook het herstelprogramma gevolgd en is mij super bevallen! Vooral na de operatie als je dan stil gaat zitten word je stijf en wordt de pijn erger, maar door de oefeningen was naar mijn idee de pijn al snel weg. Ik heb maar 4 dagen medicatie genomen en vanaf toen nog wel wat pijn maar prima te doen! Denk ook dat het oprekken van de borstspier vooraf erg helpt om de pijn na de operatie te verminderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat zou willen doen zou dat heel fijn zijn Sophie.

Ik ben echt erg aan het twijfelen wat ik moet kiezen. Van de ene kant ben ik bang dat ik het te groot ga vinden en van de andere kant ben ik bang dat het te klein wordt omdat je dat zoveel leest hier op het forum. Dr Moojen zei dat ik max 280cc kon hebben omdat het anders onnatuurlijk zou worden.

Ga binnenkort nog een keertje terug om te passen en hoop dat ik dan een beslissing kan maken. Poeeeh nooit verwacht dat dat zo moeilijk zou zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teddybeer: Ik zou zeker voor de grotere maat gaan hoor! Vind die van mij perfect maar 1 maatje meer had misschien ook nog wel gemogen haha :P Lastig van te voren in te schatten he, had ik het ook moeilijk mee! Foto's stuur ik je vanavond of morgenmiddag even

twijfel over wissel?: ja ik had een 75B dus niet helemaal plat! Hoop wel dat ze zo blijven voorlopig haha ben niet van plan een wissel te doen tot ik kinderen gehad heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej teddybeer!

Ik word volgende week geopereerd door dr. Moojen!

Tijdens mijn consult heb ik dezelfde maten gepast als jou! (Toevallig haha)

Bij mij zei ze dat die van 280cc op het strand wel zichtbaar kon zijn, nou dat is iets wat ik niet wil en heb toen besloten om voor 255cc MF te gaan.. Deze heeft idd meer projectie naar voren heen en dat vind ik wel mooi.. Moet natuurlijk volume hebben..

Tijdens het passen heb ik links de 235cc gedaan en rechts de 280cc. Links vond ik te klein en rechts toch wel iets te bol, dus tussenmaat moet helemaal goed komen ;)

Ik weet niet wat voor cup je nu hebt, maar ik ben best dun en heb 70a push-up, maar die zijn nog niet mooi gevuld!

Heeel veeel succes, (ik heb in het galerij foto's bekeken met zelfde cc en zelfde voorsituatie, hier heb ik persoonlijk veel aan gehad!! :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Teddybeer,

Ik ben ook door haar geopereerd. Mijn foto's zijn openbaar. Helaas toendertijd vergeten om een voor foto te maken, maar kwam van een 70A. Ik heb er 295cc in gekregen. Zou ook voor de grotere gaan als ik jou was, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen. :-) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi little miss boob!

Wat leuk dat je reageert! Was de keuze voor jou snel gemaakt?

Ik heb nu 75a dus denk dan wel ongeveer dezelfde voor situatie als jij.

Ben je van plan om foto's te plaatsen als je eenmaal bent geopereerd?

Ben nu namelijk heeeel erg benieuwd hoe het er bij jou uit komt te zien!

Heb inderdaad ook al veel foto's bekeken in het album maar het valt me echt op dat het er bij iedereen heel anders uit komt te zien. En er zijn (zover ik kan vinden) niet zo heel veel meiden met 245/255cc Natrelle protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw borsten zijn ook erg mooi geworden kippie!

Maar wel weer anders dan die van PoisionIvy terwijl het dezelfde protheses zijn toch?

Zijn jullie verder allemaal tevreden over dr. Moojen-Zaal? Ik vond haar heel aardig en kundig overkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Teddybeer!

Zelf word ik 8 april geopereerd bij dr. Moojen-Zaal. Ik ben ook gaan passen en zei dat ik zelf een cup D of volle C in gedachte had. Ik krijg anatomische protheses 320 CC dual plane. Zoals al eerder werd gezegd, het is per persoon weer verschillend hoe het uit zal vallen maar het blijft spannend!

Ik zou adviseren advies te vragen aan de kliniek, zij kunnen je vast wel helpen en gerust stellen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zijn idd dezelfde protheses, maar hangt ook af van je voorsituatie. Pakt bij iedereen wel anders uit. Ben wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen. Ik vond Laura heel fijn. Onwijs professioneel, maar had wel het gevoel al m'n vragen kwijt te kunnen. Ben er wel echt heel blij mee. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige borsten heb jij zeg PoisonIvy! Ik krijg komende zomer Dual plane 295 CC MF, als ze zo worden als die van jou ben ik zeer tevreden. Ook bij de Velthuiskliniek.

Ik twijfelde ook even of 295 CC teveel zou zijn, maar ik denk dat ze anders net iets te klein uitvallen! Succes : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!

Of het typische MF borsten zijn, ik weet het niet. Dat hangt sws een beetje af van je voor situatie. Maar aangezien ik van mezelf 0 bolling had aan de bovenkant zal het ook wel van de vorm van de prothese afhangen!

@twijfel over wissel: ik draag nu een 75D, zonder bh oogt het een goede c vind ik zelf. Ik heb altijd een 75b gehad, maar voor de operatie was daar niet veel meer van over. Denk dat ik toen op een kleine A zat.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel over wissel: Lastig ja.. Maar snap je wel hoor. Ook al is het qua cc's niet zo'n groot verschil, waarschijnlijk is dat verschil voor jou wel erg groot! Ik zou echt niet weten wat ik in jouw situatie zou doen. Zo'n operatie is niet niks en verschrikkelijk duur ook! Bij mij ook weinig verteld over projectie etc. vond ik ook wel jammer hoor. Ben je nu echt niet happy meer met hoe je boobs er nu uit zien? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zie nu je berichtje van eerder pas! 11 jaar is al best een tijdje.. Dan zit die wissel er denk ik toch wel aan te komen binnen wat jaren. Denk zelf dat ik in die situatie (als ik de middelen dan heb) ook voor een wissel met grotere prothesen zou gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.