Ga naar inhoud

Teddybeer : augustus 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames,

nog helemaal nieuw hier, maar heb jullie gesprekken gelezen, omdat ik over 2,5 week op consult ga bij dr. moojen.

Dus erg benieuwd naar de ervaringen, zodat ik een beetje weet wat ik kan gaan verwachten...

Hoeveel tijd zit er eigenlijk minimaal tussen een consult en de ingreep?

Succes in ieder geval met alle ingrepen die binnenkort gepland staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi miss b

Wat leuk dat je op consult gaat bij dr Moojen! Ik vond het een heel fijn consult. In het begin vraagt ze wat je wensen zijn en legt ze alles uit over de borstvergroting. Vervolgens mocht ik protheses passen en kreeg ik advies over de maat.

Daarna kon ik nog vragen stellen en vervolgens nam de consulente het over.

Het is een hele aardige vrouw en ook de consulente was heel lief!

Toch twijfel ik nog steeds over de maat (zoals je vast wel hebt gelezen) en daarom ga ik binnenkort nog een keertje terug om te passen.

Ikzelf kan mijn borstvergroting pas aan het eind van de zomer laten uitvoeren ivm vakantie en school maar ik denk dat als je wilt je zeker al eerder geopereerd kan worden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee miss_b,

Je zou operatie verslagen kunnen lezen, er zijn erg veel leden die een verslagje over de operatie en het herstel hebben geschreven. Je zou bijv. kunnen zoeken op moojen-zaal in de zoekbalk.

De tijd tussen het consult en operatie is ook een beetje afhankelijk van wanneer je zelf kunt. Bij mij hebben er ruim 3 maanden tussen gezeten, omdat het voor mijzelf eerder niet mogelijk was. Maar ik had ook binnen een maand al bij ze terecht gekund.

Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, twijfel over wissel.

Mijn borstvergroting met anatomische protheses van Natrelle gaat 4600 euro kosten.

Heb vorige week 1150 euro aanbetaald.. Phoeee zoveel geld had ik nog nooit uitgegeven op een dag haha

Of ze ook in een ziekenhuis werkt dat weet ik niet, waar heb je dit gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

ik ben vandaag precies 4 weken geleden geopereerd in de Velthuis Kliniek. Door dr. Van Rappard. Ik ben erg blij! (Helaas is het me nog niet gelukt foto`s te plaatsen om een of andere reden, maar dat komt nog wel).

Ik heb anatomische Natrelle 255 cc MF voor de borstspier geplaatst. Ik ben blij met de keuze ze voor de borstspier te laten plaatsen, het herstel gaat veel sneller en het ziet er natuurlijk uit en het beweegt super natuurlijk. Ik kom van een 75 B cup af en heb nu 75 C of 80 D.

Als tip zou ik je dus mee willen geven in jou geval zeker voor de borstspier te plaatsen. Velthuis Kliniek is een zeer goede keus en je keuze voor anatomische implantaten ook!

Succes (oh ja ik zou ze inderdaad eerder wat groter pakken, want je vind ze als snel klein ogen nadat de zwellingen etc zijn verdwenen)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi laDiGital.

Bedankt voor je berichtje. Voor de borstspier is helaas geen optie omdat ik van mezelf weinig borstweefsel heb en dan zouden de randen zichtbaar kunnen zijn.

Ben benieuwd naar je foto's! :) heb volgens mij nog geen foto's gezien van mensen met 255cc haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Een aantal weken geleden ben ik op consult geweest in de Velthuiskliniek.

Ik heb toen 235cc en 280cc gepast. 235 vond ik net wat te klein en 280 vond ik eigenlijk wel goed. Mijn pc adviseerde toen ook om niet groter dan 280cc te gaan omdat het anders onnatuurlijk zou worden.

Nu ben ik thuis heel veel foto's gaan bekijken en toen kwam ik erachter dat ik de borsten met een MF profiel qua zijaanzicht mooier vind dan de borsten met een MM profiel. Ik ben vervolgens in de catalogus van natrelle gaan kijken en zag daar dat het MF profiel protheses heeft met 255cc en 295cc heeft. Omdat ik tijdens het passen echt niet groter dan 280cc wilde dacht ik dat 255cc dan echt perfect voor mij zou zijn. Ik heb vervolgens mijn pc gemaild of dat de vorm van de borsten echt zoveel afhangt van de prothese of dat dit met heel ander factoren te maken had, ook heb ik foto's toegevoegd met wat ik wel en niet mooi vind. Ik kreeg een mail terug dat het van ontzettend veel factoren afhangt en dat je foto's van meiden met dezelfde protheses niet kan vergelijken met elkaar. Ze kon mij niet vertellen hoe het er bij mij uit zou gaan zien. Ze had mijn dossier er even bij gepakt en ze vertelde dat ivm met de basis van mijn eigen borst een breedte van 12cm het mooist is. 255cc heeft een breedte van 11,5cm en dan zou de afstand van mijn borsten net wat te breed worden. Met 12 cm kom je uit op 280cc MM of 295cc MF. Mijn pc raadt mij aan dat als ik tijdens het passen 280cc mooi vond, ook voor 280cc te kiezen en niet voor kleiner te gaan. Maar toch blijf ik twijfelen aan het profiel van de 280cc...

Ikzelf denk nog steeds dat ik liever iets kleinere borsten heb met (voor mij) de perfecte vorm, dan iets grotere borsten die ik zelf niet zo mooi vind. Maar als ik kies voor de 255cc wordt de afstand tussen mijn borsten misschien weer te groot. Maar van de andere kant, wat is te groot? Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als mijn borsten heel dicht bij elkaar staan, je ziet dan al snel dat ze nep zijn omdat natuurlijke borsten ook niet heel dicht tegen elkaar aan staan.

Ik zou graag jullie mening willen weten, wat zouden jullie doen? Met in het achterhoofd houdend dat ik absoluut geen grote borsten wil..

Van de ene kant vertrouw ik heel erg op het advies van mijn pc, maar aan de andere kant blijf ik maar met die 255cc in mijn hoofd zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke cup heb je nu? ik kom van AA (niets dus) en heb 275CC gekregen je kan mijn fotos bekijken als je me als vriend toevoegt

Het uiteindelijke resultaat gaat kleiner zijn dan de pasprothese en dat heb ik ook gemerkt

ik had graag ook wat meer genomen misschien 350 cc ofzo

want elke cup die je kiest ziet er een cup kleiner uit

ik heb een C-cup maar lijkt maar een B

denk dat ik binnen enkele jaren wel een wissel ga doen

als ik een tip kan geven -neem niet te klein

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Iik ben afgelopen dinsdag geopereerd en heb 300/325cc rond dual plane gekregen. Ik was ook heel bang dat het te groot zou worden, maar denk nu 1 week PO van waren ze maar wat groter geweest! Ik had 70A en heb nu een C cup en dat lijkt heel wat maatr valt best mee. Ik zou dus zeker niet de kleinste kiezen als ik jou was!!

En je Wil niet dat mensen het gaan zien, maar in kleding oogt het ook altijd nog kleiner vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellooo,

Ik heb voor men operatie dezelfde twijfel gehad als jou, maar dan omgekeerd :).

De pc raadde me 265cc aan met een projectie 4,6. Ik had echter zo'n grote schrik dat het te groot ging zijn enal dus wou ik liever minder projectie nl. 240 cc met projectie 3,8.

Ik had met de pc hierover gebeld en hij zei dat als ik dit wou het goed was voor hem, het was mijn keuze.

Echter, op de operatietafel heeft hij en de verpleegster me toch nog omgepraat zeggende dat het echt niet te groot zou worden met die 265cc.

Ik ben nog maar 10dagen PO, maar vind ze momenteel zelf te groot en heb spijt dat ik men gevoel niet heb gevolgd .. natuurlijk kan er wel nog veel veranderen hé.

Dussss, ik zou zeggen volg je gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 280cc anatomische van McGhan, ik geloof dat ik ook MM heb. Ik ben met 280 cc van 70AA naar 70C gegaan. Dat klinkt groter dan het is, want het past heel mooi bij mijn tengere lichaam. Het is nu bijna een jaar geleden en ik ben heel blij met het resultaat. (je kunt mijn foto's zien in de galerij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hee meiden

Vandaag op controle geweest. Alles zag er goed uit en er werd me verteld dat ik na 4 weken po een gewone bh aan mag. Nu vroeg ik me af hoe jullie ervaring is met bh's kopen zo snel na de operatie. Zijn jullie borsten nog zo erg veranderd dat de eerste bh's die jullie kochten niet meer passen of valt dit mee?

Ik ben namelijk van plan om voor de eerste periode goedkope bh's van de primark te kopen omdat ik het zonde vind om dure bh's na een paar weken weg te gooien omdat ze niet meer passen. Of is dit niet nodig en kan ik na 4 weken po wel wat duurdere bh's aanschaffen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.