Ga naar inhoud

veranderen van boobiez


Aanbevolen berichten

Zouden jullie je ervaring willen dele over hoe jullie boobiez veranderd zijn vanaf dag 1 totdat ze genezen waren? Ik ben nu 3 dagen po en links is groter dan rechts. En ik heb begrepen dat ze nu nog gezwollen zijn dus ze worden nog kleiner... maar heb ook gelezen dat ze nog groter worden als ze zakken? Dus ik weet t niet meer.... ik heb 350cc ronde hp op de spier en mijn rechtste borst was vantevore al iets of wat kleiner (dat viel niet echt op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben nu 2 maanden PO en mijn ene borst is ook groter. Dit was ook al zo voor de operatie dus ik denk dat het niet heel erg meer zal wegtrekken bij mij. Het valt niet echt op (op foto's) wel maar in het echt veel minder! Bijna niemand heeft compleet gelijke borsten. Zxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben nu 2 maanden PO en mijn ene borst is ook groter. Dit was ook al zo voor de operatie dus ik denk dat het niet heel erg meer zal wegtrekken bij mij. Het valt niet echt op (op foto's) wel maar in het echt veel minder! Bijna niemand heeft compleet gelijke borsten. Zxx

en vind jij dat ze tijdens t genezen nog zijn gegroeid of gekrompen qua projectie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze alleen maar gekrompen tijdens het genezingsproces. Ik heb ze dual plane. Bijna geen enkele borst is gelijk en wanneer je van tevoren al een ongelijke situatie hebt, wordt deze na een borstvergroting alleen maar uitvergroot als het ware en kan het zijn dat het je ineens extra opvalt dat ze ongelijk zijn. Je bent pas net PO en het gaat echt even duren voordat je het uiteindelijke resultaat goed kan zien. Pas na een aantal weken, 4-6, krijg je een beetje een indruk van het uiteindelijke resultaat en zelfs na die tijd zullen ze nog veranderen. Als je regelmatig foto's maakt dan kun je het verschil goed zien en zet dan ook eens een foto van je voorsituatie ernaast zodat je kan zien hoe het er eerst uit zag, want dat zijn we heel snel vergeten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee want ik ben ook pas 5 dagen po en ben ook wel nieuwsgierig of ze bijv erg kleiner worden na po dag ik bedoel dan kan het maten schelen?

Bijv na po maat 80 d en na 6 weken een 80 c of juist niet.

Gr sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

mijn boobs zijn tijdens het genezingsproces echt gegroeid.. Als je vriendjes met me bent kun je ook mijn foto's zien en dan zie je duidelijk het verschil tussen de eerste weken en hoe het uiteindelijk is geworden..

Ook ik heb verschil in borsten, het is minimaal, maar we zijn ook zo gefocust op onze borsten dat we echt alles zien!! natuurlijke borsten zijn ook niet gelijk dus dat zal met neppers ook niet zo zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn boobs zijn tijdens het genezingsproces echt gegroeid.. Als je vriendjes met me bent kun je ook mijn foto's zien en dan zie je duidelijk het verschil tussen de eerste weken en hoe het uiteindelijk is geworden..

Ook ik heb verschil in borsten, het is minimaal, maar we zijn ook zo gefocust op onze borsten dat we echt alles zien!! natuurlijke borsten zijn ook niet gelijk dus dat zal met neppers ook niet zo zijn...

en je heb op de spier cindy? Of dual plane? Dat verschilt ook he qua dat ze groeien toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

en je heb op de spier cindy? Of dual plane? Dat verschilt ook he qua dat ze groeien toch?

Ik heb ze dual plane dus mijn spier en mijn huid drukte de boel nog erg plat... jij hebt ze op de spier dus dan zullen ze minder ''groeien''

Wellicht als je huid wat opgerekt is zal je verschil merken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De joue zijn idd gegroeid cindy... super mooi! Had graag gezien dat de mijne ook zo mooi groot waren geworden... misschien over n 2 jaartjes nog een operatie hihi

Ja mijne zijn echt goed gegroeid en het gekke is, is dat het me helemaal niet opgevallen is tijdens het genezingsproces, maar pas toen ik alle foto's naast elkaar had gelegd...

Overweeg je een her? Ik ga eens ff bij je foto's spieken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah overweeg een her? Tja kan/mag ik na 4 daagjes nie zegge he. Maar schiettecatte had vantevore al gezegt dat er geen 400cc in paste dus ik wist al wel dat ze waarschijnlijk iets kleiner zoude uitvalle dan ik wil maar ik bleef hopen dat ze wel een e cup zoude zn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jah overweeg een her? Tja kan/mag ik na 4 daagjes nie zegge he. Maar schiettecatte had vantevore al gezegt dat er geen 400cc in paste dus ik wist al wel dat ze waarschijnlijk iets kleiner zoude uitvalle dan ik wil maar ik bleef hopen dat ze wel een e cup zoude zn....

Ik vindt ze wel echt heel erg mooi hoor!!!

Ja ik merk steeds meer dat Nio toch wat meer risico neemt dan de meeste chirurgen.. Als ik naar mezelf kijk dan mag ik echt blij zijn dat ik die 500cc heb gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt ze wel echt heel erg mooi hoor!!!

Ja ik merk steeds meer dat Nio toch wat meer risico neemt dan de meeste chirurgen.. Als ik naar mezelf kijk dan mag ik echt blij zijn dat ik die 500cc heb gekregen...

thnx dat je ze mooi vind! Lief!

En jah je mag heeel blij zn met je 500cc!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs zijn niet gegroeid tijdens het genezen, maar het ook niet het idee dat ze kleiner zijn geworden. Ook ik heb ze op de spier. Je went wel heel erg snel aan de grote van je borsten. Mijn eerste reactie was echt dat ik dacht van WOW!!!! omdat ze zo groot waren. Ze stonden natuurlijk helemaal strak. Nu kijk ik naar mijn bosten en vind ik het wel meevallen hoe groot ze zijn. Niet dat ik ze te klein vind hoor ;) Ben nu een half jaar po en het verschil is vooral dat ze nu mooi op hun plek zitten omdat alle spanning van de bosten zijn en een stuk zachter zijn en daardoor natuurlijker.

Verschil heeft iedereen denk ik wel. We letten alleen nu zo erg op onze borsten dat we alle kleine dingetjes zien. Nu was mijn verschil wel heel duidelijk en het dit ook niet laten corrigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne zijn alleen maar gekrompen, heb ze ook op de spier..

toen ik belde om te vragen of ze nog naar voren konden komen omdat ik me zorgen begon te maken dat er niks van over bleef, dacht op een moment zelfs: zouden ze niet lek zijn?

toen werd mij verteld dat als je ze voor de spier hebt geplaatst ze zeker niet meer zouden groeien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt verschillend bij iedereen,

Ik was het vocht na 3dagen al kwijt, terwijl een ander dat 2 weken heeft

Bij de ene zitten ze supermhoog, had ik ook niet..

Wacht het af meid ik heb ze ook ongelijk, maar ben ook nog pas 19dagen

Mijne zullen nie krimpen maar ook niet groeien.

De een heeft dat wel, de ander niet, ik was zo gefocust op meiden hier dat ik vergat dat ik wel iemand anders ben... Je hebt door een goeie arts geholpen dat komt wek goed

Straks shop je bhs en ben je hepppydepeppy!

Doe rustig aan!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaah idd, thnx iedereen! Tis ook wel jah dat ik ze elke dag helemaal onderzoek me mn oge of ik ze wel perfect vind... komt ook wel goe denk ik.... eerst eens een zomer doorgaan met jurkjes enzo daarna kan ik pas zegge wat ik vind. Ik ben ook totaal niet ontevreden hoor niet dat jullie me verkeerd begrijpen maar ze hadde wel iets groter moge zijn en daarom hoopte ik dat mijn kleinere borst nog zou groeien omdat de grotere natuurlijk iets groter is en dat die dus okk niet krimpt....

maar idd dalijk lekker bh shoppe!! En strakke kleding aan en dan ben ik echt wel tevreden denk k! Mn nieuwe bikini heb ik al half half gepast en dat is wel super mooi hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze de eerste dagen echt niet mooi.. Alles super strak en helemaal niet zo groot. Ik heb dual plane en ze zijn in 6 weken gezakt, groter geworden en mooier geworden van vorm. Ook bij mij ging de ene borst sneller dan de ander en verschilde ze van grootte. Dit is nu helemaal bijgetrokken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben nu 8 dagen po en vind ze wel veranderd tis pas kort he! Maar volgens pc blijven ze qua maat zo.

alleen weet ik nog niet welke maat dat dan is ;-( haha maar vind ze nu wel al veel mooier ik heb ze op de spier laten plaatsen en heb zelf het idee ze nu weer iets groter te vinden. Heb net weer foto geplaats.

hoe is het nu met jou in ieder geval ?

Gr sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben nu 8 dagen po en vind ze wel veranderd tis pas kort he! Maar volgens pc blijven ze qua maat zo.

alleen weet ik nog niet welke maat dat dan is ;-( haha maar vind ze nu wel al veel mooier ik heb ze op de spier laten plaatsen en heb zelf het idee ze nu weer iets groter te vinden. Heb net weer foto geplaats.

hoe is het nu met jou in ieder geval ?

Gr sil

hier gaat alles goed, thnx. Mijn gemak houde is zo moeilijk en saai! Vooral nu t zonnetje zo lekker schijnt! Mn ribbe doen gewoon vervelend door het zitte op bank. Maar vandaag zijn de pleisters eraf gehaald en alles zag er goed uit dus ik mag beginne met litteken creme...

ik vind sinds vandaag wel dat het verdchil in grootte erger is geworden en dat baart me toch zorge...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey je ziet echt amper verschil vind ik! Ze zijn erg mooi en na lang kijken zag ik een beetje dat de rechter misschien ietsjes meer naar voren moet komen? Maar dit verschil is echt heel klein... Snap dat je dat zelf heel erg ziet, want bij jezelf zie je alles zoveel meer. Mijn mening is iig dat je je niet druk hoeft te maken! :)

Btw zeker moeilijk je gemak houden.. Vind ik ook t moeilijkst van alles nu zelfs na 3 weken. Zeker als je verder geen pijn hebt. En fijn dat jij in Veldhoven geopereerd bent. Heb ik ook nog naar gekeken, maar dan kon ik pas veel later geopereerd worden en wilde het perse 11 maart.. Woon zelf in Eindhoven en nu was t iedere keer naar Groesbeek bij Nijmegen rijden, is toch nog 50 minuutjes enkele reis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil is groter geworden zag ik vandaag...attachicon.gif20140402_162120_3.jpg

wauw ik vind ze wel echt super mooi!!

En heel eerlijk gezegd heb jij minder verschil als ik !

Maar bij mij was dat ook al zo ervoor en vind dat niet storend omdat ik niet anders gewend ben.

maar bij jou is het zo minimaal dat trekt nog wel bij hoor! Ik heb het erger en ook mijn tepels zijn meer verschil! Maar goed ik heb 3 zwangerschappen achter de rug dus ik ben echt happy zoals het is ! Een natuurlijke borst zit ook verschil in vaak de borst op het hart is het grootst maar nogmaals bij jou valt het niet op hoor echt prachtig !

Geniet er een beetje van joh wij zijn zelf altijd pietje precies op ons eigen borsten maar reken maar dat elke vrouw wel ongelijkheden heeft in haar borsten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.