Ga naar inhoud

veranderen van boobiez


Aanbevolen berichten

Ooooh dank jullie♥ dit had ik echt ff nodig! Vind het vandaag weer zo erg... zeg steeds tegen me eigen dat de linker zoo mooi is (met de tattoo) en dat ik zoo hoop dat de rechter groter word..steeds voelen en elke x voel ik idd dat de linker groter s pfff ben me helemaal gek aant make. Tis natuurlijk ook wel zo dat ik alleen nog maar vestjes heb vanplaats mn mooie kleren dus tis zowieso nog niet normaal allemaal. En idd pietje precies is mn middelnaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden/dames.... vandaag n topdag! Vandaag weer n x gewone kleding aangehad vanplaats vestjes e alvast n x late opmete bij de hunkemoller en mijn vantevore bh gepast en jah ik begjn toch blij te worde dus jullie hadde gelijk, geduld s n schone zaak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden/dames.... vandaag n topdag! Vandaag weer n x gewone kleding aangehad vanplaats vestjes e alvast n x late opmete bij de hunkemoller en mijn vantevore bh gepast en jah ik begjn toch blij te worde dus jullie hadde gelijk, geduld s n schone zaak!attachicon.gif20140404_183805.jpg

hoi

hahah ik ook vandaag opgemeten pfff ik werd iets minder blij ;-(

Toch wel iets te groot ik vind het wel mooi maar kan niets vinden in me maat dus dat is niet leuk !!

Als iemand nog tips heeft voor sexy bh's en bikinies graag ik heb dus nu 2 bh' s gekocht en waanzinnig verschillend!! De ene bij hunkmoller E 75 de andere bij livera 75 G maar die zit niet echt lekker ik vind de beugel zo irri miss toch te groot ? Hij zit teveel bij me oksel ga hem terug brengen denk ik

nog tips ladys ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat het niet helemaal naar je zin is qua bhs shoppen.... ik heb nog geen ervaring met bh shoppen in de grotere maten en ook niet met t dragen...ik mag pas over 4 wkn bhs gaan dragen. Ik heb wel begrepe n daf het ff wennen is die beugels? Succes ermee en miss ff googlen op grotere maten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zijn ze bij mij nooit gegroeid..sterker nog na ruim 6+ zijn ze gekrompen..

Had namelijk eerst 70 E van marlies prachtig zitten en nu begint hij van boven echt te gapen..

Zo balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zijn ze bij mij nooit gegroeid..sterker nog na ruim 6+ zijn ze gekrompen..

Had namelijk eerst 70 E van marlies prachtig zitten en nu begint hij van boven echt te gapen..

Zo balen.

dat is idd balen moeder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey !

hier nog een waarbij ze niet gegroeid zijn... hoe verder de zwelling weg trok hoe kleiner ze werden... zit nu op mijn eigen cup maat net zoals voor de bv alleen nu zijn ze ook mooi gevuld van boven

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey !

hier nog een waarbij ze niet gegroeid zijn... hoe verder de zwelling weg trok hoe kleiner ze werden... zit nu op mijn eigen cup maat net zoals voor de bv alleen nu zijn ze ook mooi gevuld van boven

jaah bij jou is echt sonde he dat ze niet groter zijn! Heb je al contact gehad met de kliniek of pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.