Ga naar inhoud

hechtingen verwijderen bij een bv


b@n@n@

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik wil al jaren graag mn borsten laten vergroten, maar durf niet wegens angst voor complicaties.

Ook ben ik bang om de hechtingen te laten verwijderen. Na mn eerste bevalling hebben ze me nl heel erg pijn gedaan toen ze de hechtingen eruit haalden.

Bij de 2de bevalling hebben ze gelukkig zelfoplosbare hechtingen gebruikt.

Ik heb al heel wat gelezen op i-net en heb nu wat meer vertrouwen erin. Ik heb besloten om naar beau-care te gaan.

Ik lees echter alleen maar verhalen over hechtingen verwijderen. Ik heb beau care n mail gestuurd met n aantal vragen maar heb tot op heden nog niks gehoord.

Wie kan mij hier antwoord op geven?

dank je wel

groetjes b@n@n@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Banana,

bij een borstvergroting ben je in 3 laagjes gehecht.

de binneste 2 lossen vanzelf op,en de laatste buitenste hechtingen,moeten verwijderd worden.

zelf heb ik nog nooit pijn ondervonden hiervan,en ook dus niet na me bv.

het kan altijd wel een beetje trekkerig voelen,maar pijn?

hechtingen van na je bevalling zitten op ene vochtige plaatst,waardoor de wond iets minder snel geneest,en zoiezo op een hele andere manier,wondjes op vochtige plekken genezen iets trager en anders.

en zeg nou eerlijk,daar beneden is de boel ook echt wel iets gevoeliger he,als onder je borst.

ben zelf ook 1x gescheurt 1x geknipt,en lekker is anders,maar dat is wel iets pijnlijker als de hechtingkjes onder je borsten.

zou me niet al te druk maken hoor,en juist eenmaal eruit,opluchting,dat maakt het mischien ook nog dat je ze er maar al te graag laat uithalen.

sucses

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

mijn hechtingen waren allemaal oplosbaar, aan de uiteinden van de wond zaten knoopjes, 4 in totaal, 2 linkerborst en 2 rechterborst aan beide zijden van het litteken, dat is het enige dat na 10 dagen eraf geknipt moest worden, stelde niks voor. de rest lost dus allemaal op.

vraag het anders even na bij je consult hoe je gehecht gaat worden, misschien stelt je dat gerust, in ieder geval geen punt om je bv vanaf te laten hangen, met oplosbare hechtingen.

succes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahum , ik had wel nietjes door de tepel maar ik denk dat het langs de borstplooi met draadjes ong. hetzelfde moet zijn qua 'gevoel' of beter : gevoelloosheid .

Dus logisch dat je't verwijderen ervan niet echt als pijnlijk ervaart .

Klopt dat dames ?

Iedereen is wel wat bang voor complicatie's hoor , bij mij was dat kapselcontractie . Wat weerhoudt jou (nog even :141:) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ze nog moesten beginnen, en toen waren de hechtigen er al uit! Blijkbaar kwamen ze samen met de pleister mee. De verpleegster trok de pleisters eraf (borstplooi), dat deed geen pijn enkel klein beetje prikkeling en de draadjes waren ineens mee gekomen. Dat was ook zo de bedoeling, maar dat wist ik niet op voorhand.

Ik heb me in ieder geval voor niets (een beetje) zorgen gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

De hechtingen bij een bv stelt echt helemaal niks voor. Ze knippen de knoopjes (aan de uiteinden) door en de rest lost vanzelf op.

Zeker niet iets om je zorgen over te maken dus!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een hoop hechtingen down under gehad. Zonder problemen er uit laten halen. Ik vond het niet echt pijnlijk, beetje gemeen dat wel.

Na de borstvergroting werden bij mij ook de knoopjes afgeknipt. Ze pakken dan het draadje beet met een pincet en trekken er een beetje aan, Knippen het knoopje af en klaar is kees. En er zijn maar twee knoopjes, iedere borst eentje. Ik vond het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. Je bent vooral bezig met aan en uit kleden.

En pijn doet het absoluut niet. Daar is het lang niet zo gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vraagje hierover:

Ik heb oplosbare hechtingen, maar de knoopjes zijn niet afgeknipt op mijn controle. Ze zijn wel irritant, want aan sommigen zit een lusje, en die 'pak' ik nog wel eens mee :wacko: . Denken jullie dat ik die lusjes zelf kan doorknippen en het draadje eruit kan trekken? Of niet doen en gewoon laten zitten?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...
Op 2010-5-7 om 00:22 zei Prinsesje:

Vraagje hierover:

Ik heb oplosbare hechtingen, maar de knoopjes zijn niet afgeknipt op mijn controle. Ze zijn wel irritant, want aan sommigen zit een lusje, en die 'pak' ik nog wel eens mee :wacko: . Denken jullie dat ik die lusjes zelf kan doorknippen en het draadje eruit kan trekken? Of niet doen en gewoon laten zitten?

Ik ben ook wel heel benieuwd naar het antwoord op jouw vraag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.