Ga naar inhoud

nog 8 dagen en weet nog niet hoeveel CC.. HELP!!


Aanbevolen berichten

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat 350cc een mooie hoeveelheid is. Die bh maten zeggen eigenlijk niet zo heel veel want "neppe" borsten ogen toch altijd kleiner dan echte borsten. Ik had voor me BV een 75B en heb met 375cc op dit moment een D.

En zoals je vast al vaker gelezen hebt ga je heel snel wennen aan je nieuwe borsten en ik ben bang dat als je kleiner gaat je later spijt gaat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Ik zou ook voor de 350 c gewoon gaan

Ze ogen altijd kleiner na dat alle zwellingen weg zijn

En je went er ook gelijk aan!

Het zou ook znde zijn als je straks kleiner gaat en stiekem toch wel wat groter had gewilt toch?

Ik vind dat als je het doethet ook goed moet doen haha!

Kost me niet al wat...

Maarhet is jou lijf, jou beslissingen!

Uiteindelijk komt het wel goed meid!

Succes

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat 350cc een mooie hoeveelheid is. Die bh maten zeggen eigenlijk niet zo heel veel want "neppe" borsten ogen toch altijd kleiner dan echte borsten. Ik had voor me BV een 75B en heb met 375cc op dit moment een D.

En zoals je vast al vaker gelezen hebt ga je heel snel wennen aan je nieuwe borsten en ik ben bang dat als je kleiner gaat je later spijt gaat krijgen.

Thanks Estrella. Ik denk als ik jou zo hoor dat 350 cc idd wel prima is voor mij:)

Hee meid

Ik zou ook voor de 350 c gewoon gaan

Ze ogen altijd kleiner na dat alle zwellingen weg zijn

En je went er ook gelijk aan!

Het zou ook znde zijn als je straks kleiner gaat en stiekem toch wel wat groter had gewilt toch?

Ik vind dat als je het doethet ook goed moet doen haha!

Kost me niet al wat...

Maarhet is jou lijf, jou beslissingen!

Uiteindelijk komt het wel goed meid!

Succes

Liefssss

Je hebt gelijk hoor! Het is idd ook niet iets wat je vaker doet dus meteen goed doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer dezelfde wensen als jij!

ik kom van een kleine B (oogt meer als A) en ik wil ook een mooie C.

Ik heb 26 maart mn BV en ik krijg 250 cc ronde moderate plus van mentor voor de spier. Miss omdat ze bij jou achter de spier gaan en wellicht begin je met iets minder begint dan ik? Ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil.

Ik ben wat langer (1,75) en weeg wat meer (68).

Ik lees wel bijna alleen maar dat meiden iets meer zouden willen achteraf, bijna nooit minder. Dus als je twijfelt en de chirurg adviseert 350 zou ik hierin vertrouwen. Als je duidelijk hebt gemaakt wat je wil denk ik dat een goede chirurg wel kan inschatten hoeveel cc en wat voor implantaten dit resultaat zal geven!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

hee sher,

de hoeveel cc ligt aan hoeveel er in kan ,

heb jij veel vel dan kan er meer hoeveelheid cc in om de juiste grootte te krijgen , heb je niet veel vel dan krijg je minder cc hoeveelheid (omdat je huid dan strak staat)

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties @Prinsesje, MH89, Tiesss28.

Ik ga op de dag zelf gewoon nog 1x goed aangeven wat ik wil, en dan laat ik het maar over me heen komen:) Het zal altijd beter worden dan nu iig!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Van welk merk krijg je? heb je ook nog kunnen kiezen tussen projectie? Ik krijg prothesen van mentor moderate profile plus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Van welk merk krijg je? heb je ook nog kunnen kiezen tussen projectie? Ik krijg prothesen van mentor moderate profile plus.

eurosillicone en dan dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, ook ik twijfelde heel erg tussen 375cc en 400cc. Ik heb uiteindelijk voor 400cc gekozen op de dag van mijn operatie, ook op advies van de arts. Ik heb een projectie van 5,1. Ik ben pas net 5 dagen PO dus kan nog niet zeggen wat het eindresultaat is is, maar je kan al wel goed resultaat zien. Ik vind ze persoonlijk niet mega groot, ze hadden wel iets groter mogen zijn zelfs hihi. Zoals andere meiden al zeggen, het went heel snel en je moet absoluut geen spijt krijgen omdat ze te klein zijn. Ik heb dual plane, high profile, rond Mentor. Als je eens bij mijn foto's wil kijken maf dat, maar dan moet je me even toevoegen als vriendje. Succes met je keuze maken en je operatie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mijn pc verdwijnt er niks aan cc als je ze achter de spier of dual plane laat plaatsen.. ik ben 1,64 en weeg 65 kilo en ik krijg op 31 maart in 1 borst 350 en in de ander 375.. dit zou volgens de pc een mooie D moeten worden en nu draag ik bhs in maat 80 C...heel veel succes met je keuze, ben benieuwd wat dat zal worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hi dames,

Over 8 daagjes ga ik onder het mes! Eindelijk!! Kijk er al zolang naar uit, enige is dat ik nog steeds onzeker ben over het aantal CC.

Ik wil natuurlijk mooie borsten krijgen, maaaaaar wil niet van die joekels... Ik sport veel en ben best klein van stuk. Wel heb ik flinke billen/ heupen.

Het liefst wil ik uitkomen op een mooie volle C cup. Heb nu cup A70.

De PC kwam met 350 CC, maar op dit forum lees en zie ik vaak foto's van dames die uiteindelijk met 350 CC een cup D/E krijgen. Dit wil ik absoluut niet. Ik heb bh's met 350 gram rijst gepast en heb wat foto's met het resultaat bijgevoegd. Dit is wel wat ik mooi vind en graag zou willen krijgen. Kunnen jullie zeggen of dit het ook ongeveer wordt na de operatie?

Nog wat info: Ik ben 1,65, weeg 56 kilo, cup 70A. Ik krijg een ronde implantaat achter de spier.

Ben heel benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt.

Liefs, Sher

Ik hoop dat je geen gram hebt gedaan want dan is je beeld helemaal verkeerd...

cc's en grammen is een heel verschil...

Als je een maatbeker neemt met rijst dan moet je de ml nemen... 1 ml staat gelijk aan 1 cc...

Alsje dit een mooie maat vindt dan ga je de 350cc te klein vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Meid, ga voor 350cc. Het zal ongeveer zo worden als je foto.

Je moet niet naar cupmaten kijken, de bh maat is groter dan dat het oogt!

Ik ben 160 en 49 kg en had cup 70a en heb 375cc dual plane gekregen. Voor foto kijk op mijn profiel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt goede adviezen gekregen. Ga voor die 350cc. Ik heb ze ook en ze zijn echt niet mega groot, juist heel natuurlijk. Ik draag 80D, maar ze ogen als een mooie C.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je geen gram hebt gedaan want dan is je beeld helemaal verkeerd...

cc's en grammen is een heel verschil...

Als je een maatbeker neemt met rijst dan moet je de ml nemen... 1 ml staat gelijk aan 1 cc...

Alsje dit een mooie maat vindt dan ga je de 350cc te klein vinden...

Hi Cindytje,

Ik heb idd Gram genomen!! Mijn Consulent gaf aan dat ik 350 Gram rijst moest pakken????

dit klopt dus niet?

Je hebt goede adviezen gekregen. Ga voor die 350cc. Ik heb ze ook en ze zijn echt niet mega groot, juist heel natuurlijk. Ik draag 80D, maar ze ogen als een mooie C.

Veel succes!

Thanks voor je reactie:)! Ik ga nu niet meer twijfelen en ga idd voor de 350 CC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, ook ik twijfelde heel erg tussen 375cc en 400cc. Ik heb uiteindelijk voor 400cc gekozen op de dag van mijn operatie, ook op advies van de arts. Ik heb een projectie van 5,1. Ik ben pas net 5 dagen PO dus kan nog niet zeggen wat het eindresultaat is is, maar je kan al wel goed resultaat zien. Ik vind ze persoonlijk niet mega groot, ze hadden wel iets groter mogen zijn zelfs hihi. Zoals andere meiden al zeggen, het went heel snel en je moet absoluut geen spijt krijgen omdat ze te klein zijn. Ik heb dual plane, high profile, rond Mentor. Als je eens bij mijn foto's wil kijken maf dat, maar dan moet je me even toevoegen als vriendje. Succes met je keuze maken en je operatie xxx

Hi meid heb je toegevoegd als vriend ga zo eens kijken:) bedankt!

Meid, ga voor 350cc. Het zal ongeveer zo worden als je foto.

Je moet niet naar cupmaten kijken, de bh maat is groter dan dat het oogt!

Ik ben 160 en 49 kg en had cup 70a en heb 375cc dual plane gekregen. Voor foto kijk op mijn profiel :)

Thanks zal eens kijken:)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ga voor 350cc. Het zal ongeveer zo worden als je foto.

Je moet niet naar cupmaten kijken, de bh maat is groter dan dat het oogt!

Ik ben 160 en 49 kg en had cup 70a en heb 375cc dual plane gekregen. Voor foto kijk op mijn profiel :)

Ik kan geen foto;s zien bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en weeg 48 kilo ik had 70 a heb 350cc gekregen en heb nu al spijt dat ze nietggroter zijn. Dus als je twijfelt ga voor het grootste. 350 zal je zeker mooi staan.

Thanks! dat klinkt vertrouwd:) Ben blij met al jullie reacties voel me echt een stuk zekerder. En ga ook voor de 350CC:) Heb je foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en weeg 48 kilo ik had 70 a heb 350cc gekregen en heb nu al spijt dat ze nietggroter zijn. Dus als je twijfelt ga voor het grootste. 350 zal je zeker mooi staan.

Heb je foto's gezien. Errug mooi hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wel, kijk maar bij gallerij zijn alleen zichtbaar voor vriendinnetjes;)

Mooi hoor! Vind het wel groot ogen met 375 CC. Staat je wel heel goed.

Zelf wil ik iets kleiner dus 350CC is dan perfect toch:) (Ben ook heel smal bovenin net als jou dus daardoor zal het misschien wat groter ogen)????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.