Ga naar inhoud

nog 8 dagen en weet nog niet hoeveel CC.. HELP!!


Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Hi Sher!

Ik vind persoonlijk prothesen rond de 300cc het mooist! krijg je altijd een 'natuurlijke' mooie look!

Groter als 350cc vind ik vaker wat nepper eruit zien, maar ligt natruulrjk aan de lichaamsbrouw.

met je 70A + 350cc zal je inderdaad een mooie D krijgen! :-) Ik wens je een goede operatie toe!

en veel plezier achteraf! :))

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sher!

Ik vind persoonlijk prothesen rond de 300cc het mooist! krijg je altijd een 'natuurlijke' mooie look!

Groter als 350cc vind ik vaker wat nepper eruit zien, maar ligt natruulrjk aan de lichaamsbrouw.

met je 70A + 350cc zal je inderdaad een mooie D krijgen! :-) Ik wens je een goede operatie toe!

en veel plezier achteraf! :))

groetje

Mag ik even zeggen dat ik dit onzin vind?

Ik heb 450 cc en heb natuurlijke borsten hoor!

Hoe kom jij aan deze informatie? Zie nergens een voorstelbericht van jou :) Dus vraag me af waar je vandaan komt? :)

Misschien ben jij wel de assistente van dr. Nelissen??? Ik zou er bijna mijn handen voor in het vuur steken....

Groet BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik heb 300cc achter de spier. Ben van plat naar cup C gegaan, al vind ik ze zelf te klein ogen. Dus ik ga voor een her. Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo. Ik zou in jou geval iig niet kleiner gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Mag ik even zeggen dat ik dit onzin vind?

Ik heb 450 cc en heb natuurlijke borsten hoor!

Hoe kom jij aan deze informatie? Zie nergens een voorstelbericht van jou :) Dus vraag me af waar je vandaan komt? :)

Misschien ben jij wel de assistente van dr. Nelissen??? Ik zou er bijna mijn handen voor in het vuur steken....

Groet BB

Whahahahaha, geweldig dit..

En idd, wat een onzin! Dat is voor elke vrouw anders.

Zal wat zijn zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.