.: Peeling :.

Hier kan je vragen stellen , operatieverslagen neer pennen,informatie verstrekken over het onderwerp,
alles wat maar te maken heeft met het onderwerp.

3 discussies in dit forum

1. * (laser-) Peeling *

• 2 reacties
    • 1822 weergaven
  2. Testing

• 2 reacties
    • 1187 weergaven
  3. Peeling <-> TCA Peeling

• 0 reacties
    • 1623 weergaven

• Recente statusupdates

• Sweetboobs16

Vandaag 1 jaar PO!  Nieuwe foto’s toegevoegd! 
      · 2 reacties
    • Guusje78  »  CharSchmit

Hé meis..

Net je verhaal gelezen omdat ik helaas ook op zoek ben naar soortgelijke verhalen. Wat ben jij sterk en wat ga je er goed mee om. Heel knap! Ik ben 4 wkn geleden voor de 3e keer geopereerd. 1e x bv met 280cc gekregen, 2e en 3e keer hersteloperatie gehad omdat de prothese niet wilde zakken. Nu zit ie goed en is ook mijn linkerborst net zo mooi als haar rechter grote zus. Helaas is vorig weekend mijn litteken open gegaan en zie je nu mijn prothese zitten door het gat.. Ik lijk nog geen infectie te hebben en slik meer preventief antibiotica. Mijn arts geeft aan dat het vanzelf dicht moet groeien en dat ook zal gebeuren zolang de wond droog en schoon blijft en er dus geen infectie in komt. Ik zit er behoorlijk doorheen maar probeer positief te blijven. Bedankt dat je je verhaal hebt gedaan en ik wens je een goed herstel en dat je eindelijk mag gaan genieten van je mooie boobs.

Liefs Guusje78 
      · 0 reacties
    • MissM

Bijna 5 maand po. Morgen weekendje weg met zwembad daar...dan moest k gaan shoppen natuurlijk! Me happy 

· 3 reacties
    • Miss.S  »  Jaydee

Hoi! Gefeliciteerd met je datum, 8december zal er gauw zijn xxxx
      · 5 reacties
    • gastmama

Nog 22 dagen werken!!!!
      · 1 reactie