.: Volle, stevige huid :.

Hier kan je vragen stellen , operatieverslagen neer pennen,informatie verstrekken over het onderwerp,
alles wat maar te maken heeft met het onderwerp.

• Recente statusupdates

• Booops  »  happynewme

Je ziet er super goed uit meis! Geniet ervan! x
      · 1 reactie
    • MissMagic96  »  Blondie22

Beste Blondie,
      Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt  maar ik had gelezen dat jij Nagor implantaten hebt. Nu overweeg ik zelf ook om deze implantaten te laten plaatsen en vroeg ik me dus af hoe jou ervaring met de implantaten is tot nu toe

· 0 reacties
    • Mia '82

Wat is het toch heerlijk om borsten te hebben. Meer dan een half jaar PO en na dag 5 geen seconde spijt gehad.  Motiva 375cc. Heerlijk dat al je kleding zo mooi zit nu. 
      · 3 reacties
    • Newbie90

Hallo lief dagboek, hahaha  ... Het is wel leuk hoor, hier geregeld een verslag achter laten. De afgelopen week (week 3 p.o.) was een mindere week voor mij. Veel moe, veel gehuild, meer pijn gehad en mezelf geregeld de vraag gesteld "Waarom wilde ik dit? ".... Zaterdag en zondag beide avonden weggeweest (bij vrienden en schoonmoeders op bezoek) en ik was hiervan maandag ook nog goed moe. Ik ben hiervan nu pas (dinsdagavond) herstellende, maar ik merk wel dat het langzaam aan weer wat beter gaat. De conditie is nog niet zoals eerst, maar ik zit beter in mijn vel en mijn hond wordt gelukkig weer aanhankelijker naar mij toe. Klinkt raar, maar als ik mezelf depressief voel of niet oké dan vermijdt hij en negeert hij mij totaal!!  Mijn boobies voelen het ene moment soepeler aan dan het andere, maar dat zal wel bij de genezing horen. En het foto album werkt eindelijk, dus de mensen die ik het heb beloofd kunnen nu (als het goed is) mijn album inzien  .... Vandaag voor de derde keer in de auto gestapt. De eerste 2 keren waren niet zo'n succes. Naderhand veel pijn en gewoon moeite om het verkeer bij te houden (en ik reed in een 30km wijk ). Omdat het nu goed ging, mezelf lekker verwend bij de Action hahaha 
      · 21 reacties
    • gastmama

Net een mailtje gestuurd met de vraag of ze al operaties konden plannen in december... Ik wil zo graag mijn datum weten!!!! als je een datum hebt kun je tenminste ergens naartoe leven. nu is het nog zo abstract.....
      · 5 reacties