Ga naar inhoud

Cups om cellulite te verminderen


Zuster89

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Even totaal wat anders dan borsten. Ik zie vaker zachte silicone cups voorbij komen wat cellulite zou verminderen. (typ cellulite en cups in op Google) 

 

Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ik ga het gewoon eens proberen! Iemand al enige ervaring mee? 

 

Ik laat me vaker cuppen voor mijn spieren icm acupunctuur en massage. Een cup zuigt vacuüm en afvalstoffen komen vrij. Voor cellulite zou het betekenen dat je een diepgaande massage aan het bindweefsel geeft door de cup te verplaatsen en zowel doorbloeding stimuleert, afvalstoffen afvoert en de ophopingen kleine beetjes vet wat cellulite veroorzaakt los worden gemasseerd en afgevoerd kunnen worden. Dat laatste ben ik een beetje sceptisch over.. Gaat dat vet nu echt afbreken en uitgescheiden worden... 

 

Ik heb summier gekeken op internet en zie niet waarschuwingen dat het slecht zou zijn. 

 

Vandaag eerste keer gedaan en het doet idd pijn maar dat is na even wel weer minder. 

 

Iemand die hier meer ervaring mee heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik eens kijken. Ben nu pas week bezig en ziet er iets erger uit maar is normaal in begin blijkbaar. Ik doe ook poging tot wat bbb-oefeningen maar ben daar zooooo slecht in. Ben ze nu al dagelijks zat na een week whahaha! Heb het sporten niet uitgevonden 

 

Update: heb de video gezien. Ze denkt dat het wonder in 1 behandeling geeft plaatsgevonden en is er na paar keer mee gestopt want deed pijn. Yep... Doet dan ook pijn mrja...ik ga doorzetten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 Hahaha ja ik wist niet precies wat ze in het filmpje zegt, maar je hebt wel altijd van die filmpjes aan de zijkant staan bij een video die er dan mee te maken hebben.
Misschien staat daar wat tussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hmmm...wacht jullie eindresultaat wel af. Om ook nu te gaan proefdraaien zie ik niet zitten. Loop ik met blauwe billen on the beach :45::45: En dan zal dat ook pijn doen..kan ik niet eens gaan zitten :152:

Ben benieuwd naar de uitkomst en before and after pics

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dacht nu ook... Is wel een kuttiming om nu te beginnen.. Blauwe plekken valt bij mij mee en ik stoot met toch minimaal 1 keer per week op mijn bovenbenen op werk. Rolstoel, deurklink. ArmSteunen van wc:rolleyes:. Lomp is lastig. Eerder wel vervelend dat het voor mijn gevoel iets zichtbaarder is. 

 

Vriend zegt van niet maar aangezien meeste mannen weinig oog voor detail hebben beschouw ik die mening als niet betrouwbaar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Foei! Had gisteren moeten cuppen en 2 dagen niet gesport!! Beetje druk op moment en broertje die dit weekend hier logeert. 

 

Maar huid voelt wel gladder en strakker door het cuppen, ook pijn is minder omdat je een aan went. Heb nu grotere cups dus ben ook sneller klaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎7‎-‎2017 om 08:05 zei Zuster89:

Foei! Had gisteren moeten cuppen en 2 dagen niet gesport!! Beetje druk op moment en broertje die dit weekend hier logeert. 

 

Maar huid voelt wel gladder en strakker door het cuppen, ook pijn is minder omdat je een aan went. Heb nu grotere cups dus ben ook sneller klaar. 

hoi hoi, wacht wel je before and after pics af na 3 maanden :) Je sport er ook bij dus dat zal ook wel een handje helpen denk ik zo. Hoe lang moet je dit eigenlijk doen? Is het niet zo dat als je stopt dat het effect ook snel terugloopt? Zelfde als sporten..doe je niets aan je billen dan zakt dit ook terug :P Ben benieuwd naar het resultaat en of dit echt helpt.

 

Succes ermee!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen foto's gemaakt vantevoren, zie wel dat het minder is geworden maar niet weg ofzo. Haha nou dat sporten gaat laatste week maar slecht :rolleyes::D(of het sporten te noemen is. Elke dag kwartier tot 20min wat oefeningen). 

 

Ja idd je moet het wel blijven doen voor resultaat te behouden. Eerste 7 weken om de dag en daarna 2 tot 1 keer per week nog en altijd 10min per zone (benen, buik,, billen) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.