Ga naar inhoud

ReRe : 17 maart 2014 : Dr. v.Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een 70b (wel met vulling) van mezelf.. Het ligt aan de breedte van je borst welk profiel je krijgt ik ben vrij smal dus dan heb je ook smallere implantaten :) Ik ben ook heel benieuwd haha vind t nu wel spannend worden

Spannend!!! Ik ben door luijendijk geopereerd! Jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb nu een 70b (wel met vulling) van mezelf.. Het ligt aan de breedte van je borst welk profiel je krijgt ik ben vrij smal dus dan heb je ook smallere implantaten :) Ik ben ook heel benieuwd haha vind t nu wel spannend worden

Spannend!!! Ik ben door luijendijk geopereerd! Jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat nu gelukkig de goede kant op, was even 2 dgn beetje down hihi, ben vandaag buiten geweest, even op pad, dus heeft me erg goed gedaan.

ben nu 2 dgn van de pijnmedicatie af, dus dag voor dag gaat het beter!

vanavond weer gekeken en ben er nu al trots op :)

Ik heb meer last gehad van mn buikspieren en rug, van mn borsten bijna geen pijn gehad.

lekker alles op je af laten komen, voor je het weet ben je weer paar dgn verder ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa aan mij vragen ze dat ook steeds de zenuwen vallen me eigenlijk nog wel heel erg mee! Ben wel heel erg benieuwd! En hoe voel jij je? En hoe laat moet je? Ik moet me morgen 7 uur melden en wordt om 8 uur geopereerd dus lekker vroeg! Succes morgen meid eindelijk onze dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal je ff goed doen om buiten te komen Diaan1980, ff lekker een rondje lopen in de frisse lucht. Verder zit je natuurlijk binnen en kan je nog weinig zeker? Kan het me nog niet echt voorstellen hoe het zal gaan haha. Komt vast goed! Heb je foto gezien en het ziet er heel goed uit :-) eerste x operatie dus spannend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja vragen ze het jou ook! De zenuwen vallen mee idd, morgen zal het wel anders zijn, is me eerste operatie dus ben erg benieuwd. Lekker vroeg dan heb je het maar gehad, ik moet me half 9 melden. Jij ook veel succes en let me know! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat nu gelukkig de goede kant op, was even 2 dgn beetje down hihi, ben vandaag buiten geweest, even op pad, dus heeft me erg goed gedaan.

ben nu 2 dgn van de pijnmedicatie af, dus dag voor dag gaat het beter!

vanavond weer gekeken en ben er nu al trots op :)

Ik heb meer last gehad van mn buikspieren en rug, van mn borsten bijna geen pijn gehad.

lekker alles op je af laten komen, voor je het weet ben je weer paar dgn verder ;)

Xx

Excitinggggg Esmiralda! Waar vind ik de smileys trouwens haha?

Huhh per ongeluk op het verkeerde bericht gereageerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het venster waar je je antwoord typt zie je boven in een smiley staan als je daar op druk komen de naar voren. Je kan natuurlijk ook de bekende snel toetsen gebruiken voor de bekende zoals dubbele punt hoofd letter d :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai!

Nou hier even een kleine update; de dag zelf verliep goed. Heel fijn ontvangen bij Bergman :-) toen werd ik toch wel 'n beetje zenuwachtig, al helemaal toen het verkeerd ging met het infuus.. Werd duizelig en moest toen ff gaan liggen, maar eenmaal op de OK was ik zo weg. Haha, echt gek is dat! En dan ineens word je wakker op de recovery kamer. Toen naar m'n eigen kamer gebracht, zag er allemaal super goed verzorgd uit. Qua pijn viel het echt mee en sliep als n roosje de eerste nacht. Gisteren was het wel pijnlijker, denk omdat de verdoving toen helemaal uitgewerkt was..dus dat is ff bikkelen. Nu neem ik elke x 2 paracetamol en diclofenac.

En Mierentietje bij jou alles oke??

Nu lekker rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook gefeliciteerd meis!! Ja echt zo raar hahaha. Ze wegen behoorlijk wat. Maar wat voor bubbeltjes bedoel je? Ik heb dat af en toe ook, onder m'n borsten (bij m'n ribben zeg maar). Wat zou het kunnen zijn, bloed??

Ik heb me nu 2 x gewassen met 'n washand, maar ik durf de bh niet uit te doen haha. Vanaav maar eens doen. Moest je de gaasjes verwisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rere in het begin zag ik een verschil tussen mn borsten toen was ik niet geweldig blij toen merkte ik dus ook dat hun heel schaars adviezen of je geruststellen. maar nu is dat verschil weg na een paar maanden ze lijken erg natuurlijk en mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ boobilicious fijn om te lezen dat ze er na een tijdje natuurlijk uit zien! Heb je foto's gezien en het ziet er zeker heel mooi uit!! Nog even geduld hebben dus. Heb je de littekens goed ingesmeerd met de speciale crème die ze meegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jij ook gefeliciteerd meis!! Ja echt zo raar hahaha. Ze wegen behoorlijk wat. Maar wat voor bubbeltjes bedoel je? Ik heb dat af en toe ook, onder m'n borsten (bij m'n ribben zeg maar). Wat zou het kunnen zijn, bloed??

Ik heb me nu 2 x gewassen met 'n washand, maar ik durf de bh niet uit te doen haha. Vanaav maar eens doen. Moest je de gaasjes verwisselen?

De bubbeltjes wat je voelt is vocht.. Als je voldoende drinkt, met name water of groene thee, dan zijn de bubbeltjes over een aantal dagen weg ;)

Een goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ boobilicious fijn om te lezen dat ze er na een tijdje natuurlijk uit zien! Heb je foto's gezien en het ziet er zeker heel mooi uit!! Nog even geduld hebben dus. Heb je de littekens goed ingesmeerd met de speciale crème die ze meegeven?

Nee heb dermatix gebruikt als litteken creme dat helpt mij beter ik rook dus heb een slechtere wondgenezing vandaar misschien ook het lange verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Mierentietje jij morgen ook naar Bergman om de hechtingen te laten verwijderen? Hoe staan jouw borsten momenteel, net als mij behoorlijk uit elkaar? Hoop dat ze nog wat meer naar elkaar toe gaan 'zitten' haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.