Ga naar inhoud

ReRe : 17 maart 2014 : Dr. v.Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Aanstaande maandag dan gaat het voor mij gebeuren; ik krijg mijn borstvergroting.

Diezelfde dag kies ik tussen 360 cc en 375 cc. Maar ik twijfel!

Wat zijn jullie ervaringen met deze maten? Ik heb nu 75 A en wil toch wel een mooie volle C/kleine D.

Verder nog andere ervaringen met Bergman Clinics Den Haag?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend.!!!! Ik word ook geopeerd bij bergman door wie word jij geopereerd? 360 en 375 cc is wel heel weinig verschil. Als je de lijst op zoekt van jou merk wat je krijgt zul je zien dat millimeter verschil zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker spannend!! Denk dat ik zondag pas echt zenuwachtig ben haha.

Het komt nu zo dichtbij.

De operatie zal worden verricht door dokter van Drunen en bij jou? In Rijswijk zitten ze dan (was eerst Den Haag). Wanneer ga jij en hoeveel cc word het bij jou? @ Eviie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk leuk. Ooh dr van drunen ken ik. Bij hem ben ik ook geweest maar uiteindelijk niet voor hem gekozen. Ik heb voor dr corion gekozen opereert ook indd sinds deze maand in rijswijk. Ik krijg 345cc van natrelle. Word pas 20 mei geopeerd i.v.m werk en school wat ik erbij doe. Wat gaat dr van drunen jou precies geven?. Als je benieuwd ben naar het maten verschil kan ik je die wel geven. Ik heb alleen de lijst van Natrelle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was werken vandaar dat ik nu pas reageer ;-) Ik krijg ook implantaten van Natrelle! Het word dan 360 of 375 cc, niet erg veel verschil maar als je me de maten zou kunnen sturen zou dat super zijn!

Ben benieuwd naar het resultaat, hoop dat het er natuurlijk uit komt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Het aftellen duurt niet zo lang meer voor je ;)

Als je twijfelt tussen 2 maten zeggen we eigenlijk altijd dat het verstandig is om voor de grootste te gaan.

Het verschil is vaak niet heel groot, maar er zijn toch vaak meiden die te voorzichtig zijn geweest en graag toch dat hele kleine beetje erbij hadden willen hebben ;)

Ik zal je titel gelijk even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Zo is ie gelijk met alle andere meiden en als je straks bent geopereerd is het leuk als je misschien over je dag wat wilt schrijven. Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @ Esmiralda :-) het is inderdaad niet veel verschil en dokter van Drunen vertelde mij dat 375 cc er natuurlijk uit zal zien ik denk dat ik daarvoor ga. Top dat je 'm hebt verplaatst, zal zeker vertellen hoe alles verloopt! Spannendddddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan krijg je morderate projection 360cc met een diameter van 12,75cm en een projectie van 4.2cm .375cc met een diameter van 13 cm en een projectie van 4.3cm .Verschil is echt heeel klein dus. Je krijgt responsive gel.

Ik krijg 345cc full projection met diameter van 12 cm en een projectie van 4.9 cm. Soft touch gel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eviie ik krijg ook dual plane! Krijg jij dan de protheses die meer een druppel vorm hebben? @ Mierentietje whaaaaa jij ook maandag, spannend!! Super bedankt en jij ook veel succes, laat je ff weten hoe het met je gaat maandag? Wat voor soort/maat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eviie ik krijg ook dual plane! Krijg jij dan de protheses die meer een druppel vorm hebben? @ Mierentietje whaaaaa jij ook maandag, spannend!! Super bedankt en jij ook veel succes, laat je ff weten hoe het met je gaat maandag? Wat voor soort/maat krijg jij?

Nee ik krijg ook rond dual plane:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.