Ga naar inhoud

Daaniejelle : 15 april 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Soooo wat duurt wachten lang haha en dan is t nu nog niet eens voor de operatie maar voor het eerste consult haha, die 3 weken die ik moest wachten leken wel 3 maanden haha.

Vanmiddag om 15:45 uur ga ik naar Nio in de parkkliniek! :35:

Ik wil na 14 jaar mijn implantaten laten wisselen, ik wist in eerste instantie niet meer hoeveel cc ik had maar ik had mijn huisarts gevraagd of hij nog iets kon achterhalen (het ziekenhuis waar ik het toen had laten doen had de gegevens niet meer) en de assistente belde vanochtend terug met de mededeling dat ik 240 cc had, wel handig om even te weten voor het consult...

Ik heb nu een B, kleine C en wil graag naar en volle D.

Ik heb al een operatiedatum staan, 15 april dus mss dat ik het vandaag in orde kan maken allemaal, ik vind het spannend maar heb er veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeeeey! wat super leuk dat je vandaag je eerste consult had! ik ben er vandaag ook geweest voor een consult. Ben al eerder door hem geopereerd en hij is echt een SUPER arts!! Ik wil nu ook een wissel omdat ik ben afgevallen. Ik heb een aantal data's doorgekregen waarop ik geopereerd kan worden waaronder ook 15 april!! Ik zat zelf te denken aan 18 april maar dan is het goede vrijdag!! zijn ze dan wel open??? morgen maar even bellen om het na te vragen maar leuk dat we zo dicht na elkaar aan de beurt zijn! Heb je verder al alles in orde kunnen maken en hoeveel cc wordt het??? Zoooooo spannend :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben vandaag geweest idd, ik was zo benieuwd naar hem maar vond het een fijne man, goed gevoel bij hem. Hij nam alle tijd voor me... Ik heb hem wat foto's laten zien van wat ik mooi vind, ook wat ik absoluut niet mooi vind en we hebben gepast. Uiteindelijk kwamen we uit op 600 cc eurosilicone !!! Jeeeeetje op zoveel had ik niet gerekend!! Zou het niet te groot zijn?!?! Pfff weer stof om over na te denken, hij heeft wel gezegd dat het natuurlijke zachte borsten worden, omdat ik niet van die randen aan de bovenkant hou...

Heeeeey! wat super leuk dat je vandaag je eerste consult had! ik ben er vandaag ook geweest voor een consult. Ben al eerder door hem geopereerd en hij is echt een SUPER arts!! Ik wil nu ook een wissel omdat ik ben afgevallen. Ik heb een aantal data's doorgekregen waarop ik geopereerd kan worden waaronder ook 15 april!! Ik zat zelf te denken aan 18 april maar dan is het goede vrijdag!! zijn ze dan wel open??? morgen maar even bellen om het na te vragen maar leuk dat we zo dicht na elkaar aan de beurt zijn! Heb je verder al alles in orde kunnen maken en hoeveel cc wordt het??? Zoooooo spannend :126:

Wat grappig Glam_Lady dat je ook vandaag consult hebt gehad, hoe laat was je er? Hoeveel cc heb je nu en wat krijg je? Wanneer was je vorige bv? 18 april had ik ook als optie gekregen maar hou t op 15 april, zou grappig zijn als je ook de 15e of 28e geopereerd wordt! Spannend hè !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daan,

En hoe was t verlopen? Ben heel benieuwd....xx

Hey MLT,

Dank je voor je interesse, ik vond t m echt ok, blij dat ik door hem geopereerd ga worden. Moet alleen echt ff wennen aan die 600 cc haha...

Had minder in mn hoofd maar die 600 cc kwam overeen met wat ik mooi vond bij passen dussss haha twijfelen hoort erbij hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MLT,

Dank je voor je interesse, ik vond t m echt ok, blij dat ik door hem geopereerd ga worden. Moet alleen echt ff wennen aan die 600 cc haha...

Had minder in mn hoofd maar die 600 cc kwam overeen met wat ik mooi vond bij passen dussss haha twijfelen hoort erbij hè

Fijn dat je een goed gesprek had en jeetje 600 cc. Ha ha zal vast heel mooi zijn hoor.

Op naar de 15 e

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bevalt 600 cc jou Ava? Jij hebt op t laatste moment besloten nog iets groter te gaan toch? Hoe lang en zwaar ben jij? En heb je ook foto's, klinkt zo brutaal haha maar ben benieuwd

Haha ja dat was ik! Bevalt me goed, naakt zijn ze mooi en groot, maar in kleding zijn het gelukkig geen overdreven opvallende borsten, best of both worlds haha.

Ik ben 1,80 en ongeveer 61 kilo nu, als je me een vriendenverzoekje stuurt kan je m'n foto's zien. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand van jullie dit trouwens? Bij mijn vorige bv 14 jaar geleden hebben ze 240 cc geplaatst submusculair. Dat is toch onder de spier?

Want gisteren vroeg ik aan Nio of ik dan nu dual plane zou krijgen bij deze bv en toen zei hij ja want dat heb je al. Waarop ik zei ow ik dacht dat submusculair en dual plane verschillend was en toen zei hij... nee dat is hetzelfde... Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayhay!

Gefeliciteerd met je datum!!

600cc klinkt veel maar ik denk als hij dat adviseert het wel goed komt hoor!

Ik moest ook wennen aan de 500cc die ik nu net pas heb maar ik denk (en hoop) dat het heel mooi word.

nog maar 1 maandje, succes met aftellen!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand van jullie dit trouwens? Bij mijn vorige bv 14 jaar geleden hebben ze 240 cc geplaatst submusculair. Dat is toch onder de spier?

Want gisteren vroeg ik aan Nio of ik dan nu dual plane zou krijgen bij deze bv en toen zei hij ja want dat heb je al. Waarop ik zei ow ik dacht dat submusculair en dual plane verschillend was en toen zei hij... nee dat is hetzelfde... Klopt dit?

Hmm dat is wel verschillend, geheel submusculair is wat anders dan dual plane/partial unders, maar ik denk dat veel chirurgen vaak spreken van onder de spier als ze het over dual plane hebben, dus misschien deed jou chirurg dat destijds ook wel? Dat zou ik niet weten maar ik ben er wel zeker van dat die 2 benamingen niet precies hetzelfde zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayhay!

Gefeliciteerd met je datum!!

600cc klinkt veel maar ik denk als hij dat adviseert het wel goed komt hoor!

Ik moest ook wennen aan de 500cc die ik nu net pas heb maar ik denk (en hoop) dat het heel mooi word.

nog maar 1 maandje, succes met aftellen!!

Liefss

Dank je wel! Ja moest je toch wennen aan de grootte? Ik heb al veel 600 cc's opgezocht op internet maar ze zijn toch allemaal anders haha dus het is gewoon afwachten, uiteindelijk zal de grootte sws wel wennen.... Groot vind ik ook helemaal niet erg als ik maar geen randen of van die stokstijve borsten krijg haha... De vorm vind ik belangrijker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is wel verschillend, geheel submusculair is wat anders dan dual plane/partial unders, maar ik denk dat veel chirurgen vaak spreken van onder de spier als ze het over dual plane hebben, dus misschien deed jou chirurg dat destijds ook wel? Dat zou ik niet weten maar ik ben er wel zeker van dat die 2 benamingen niet precies hetzelfde zijn ;)

Ja je zou best gelijk kunnen hebben. De chirurg die het toendertijd gedaan heeft is een collega van Nio bij de parkkliniek dus hij zal mss wel weten of die oude pc het mss onder de spier noemt terwijl het dual plane is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik vind ze echt groot nog, maar ze kunnen nog iets minder worden als de zwelling afneemt. En idd de vorm vind ik ook het belangrijkst. En daar kan ik zelf ook nog niet over meepraten helaas. Nio zei gister dat wat nu aan de bovenkant zit naar de onderkant moet en dan krijgen ze de een mooie vorm, dus ik ga zo mn sportbh aandoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.