Ga naar inhoud

Daaniejelle : 15 april 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel dames!

Aangezien ik nu toch niet meer kan slapen (04:00 uur) vanwege de pijn in mn rug ga ik even mn verslagje hier tikken.

Gisterochtend was t dan zover, na een kort nachtje, niet vanwege de zenuwen maar omdat ik de dag ervoor nog zoveel te doen had :( lekker ff douchen haren wassen en op naar de kliniek. Ik had er zin in!

Mn moeder en beste vriendinnetje gingen met mij mee naar de kliniek want mijn mannetje zit op zn werk in een druk aanbestedingstraject dus wilde ik liever (tegen zijn zin in maar goed) dat hij overdag ff aandacht voor zn werk zou houden en er dan vanaf eind vd middag voor mij zou zijn, daar had ik dan even meer aan bedacht ik me.

Bij de kliniek aangekomen, zijn we superlief ontvangen. Ik mocht meekomen naar mn kamer en daar heb ik nog ff lekker ontspannen kunnen kletsen en lachen met mn moeder en vriendin en toen werd ik gevraagd om om te kleden in dat fantastische mooie blauwe outfit haha en mocht ik kort daarna meekomen naar de voorbereiding. Toen ook afscheid genomen van mn moeder en vriendin en zij zouden lekker ff gaan winkelen in de buurt.

Bij de voorbereiding (wat ook de verkoeverkamer is) kreeg ik nog wat controles en mn infuus, waar ik eigenlijk, door verhalen hier, het meeste tegenop zag maar dat ging in 1 x goed gelukkig.

Nio kwam aftekenen, heb nog even wat vragen kunnen stellen, de anesthesist kwam langs en daarna moest ik nog even wachten op mn beurt maar er liepen gezellige meiden rond daar dus dat was goed te doen en uiteindelijk kwartiertje later dan gepland werd ik naar ok gebracht.

Ook de kou daar was ik op voorbereid door hier op het forum haha maar ik kreeg gelukkig nog lekker ff warme lucht onder mn deken.

Nog ff wat gekletst en daarna voelde ik al snel dat branderige goedje mn arm binnenstromen dus wist dat t zover was. De anesthesist vroeg of ik nog een btj mooie dromen in gedachte had waarop ik zei: ja die heb ik volop, heb dan alleen aan die 1,5 uur niet genoeg haha en hoppa weg was ik.

Het wakker worden was een rare gewaarwording, nog niet helemaal bij maar hoorde alles wat er onderling tegen elkaar en patiënten gezegd en gevraagd werd op de verkoeverkamer. Bij alles wat ik ze hoorden vragen dacht ik dus dat t tegen mij was dus ik gaf ook elke x antwoord terwijl ze t niet eens tegen mij hadden haha... Hoe bedoel je ik bemoei me altijd graag overal mee haha is blijkbaar niet te onderdrukken haha.

Na verloop van tijd kwam ik wat meer bij en alles ging helemaal prima maar begon me toch ineens te rillen. En niet een klein btj maar echt heftig, niet vd kou maar toch van de spanning denk ik. Het was gewoon een btj vervelend want vooral ook mn borsten trilden behoorlijk mee. Uiteindelijk duurde dat tot een half uur nadat ik weer op mn kamer was. Mn moeder en vriendinnetje waren nog niet gebeld en had ineens ook ff de behoefte om ff alleen te zijn nog, alsof ik ff alleen nog ff wilde rusten. Dus aan de verpleging gevraagd of ze nog even wilden wachten met bellen. Dat was prima maar na een klein uurtje hoorde ik dat ze in de wachtkamer zaten en kwamen ze naar boven. Ik was inmiddels ook lekker bijgekomen en voelde me top!

Lekker wat gegeten en gedronken en even mn borsten bekeken, in het compressievest vond ik t al een mooie maat maar toen mn vest los ging knalden mn boobs er echt uit, toen was het ineens een stuk groter haha, ff met spiegel gekeken en het viel me niet tegen wat ik zag, er moet natuurlijk nog van alles gebeuren maar het begin is er!

Mn vriendin wilt ook heel graag een bv dus ze raakte helemaal enthousiast ervan door alles zo meegemaakt te hebben en te zien dus ik hoop dat zij ook snel de kans krijgt om dit te laten doen, helaas met 3 kindjes en net in scheiding is dat best lastig.

Anyweees de boel voelde behoorlijk zwaar aan dus was blij dat het vest weer aan ging haha, daarna rustig aangekleed en lekker richting huis, klein half uurtje rijden dus goed te doen.

Eenmaal thuis wat medicijnen ingenomen en lekker rustig aan gedaan, pijn had ik niet dus dat was lekker. Mn vriend kwam thuis en die wilde natuurlijk alles weten (wat ie nog niet wist dan haha) en heb m gelijk het voorlopige resultaat laten zien, ff bh los gedaan weer en hij raakte gelijk soort van enthousiast hahaha dus ik zeg hohoho even rustig aan jij! Ja ik weet het, voorlopig alleen kijken haha zei hij. Heb m wel heel even de bovenkant laten voelen omdat ik toch moet checken of dat indrukbaar blijft en niet te hard wordt. Maar voor de rest is het even verboden gebied haha.

Daarna merkte ik dat hij t toch wel lastig vond dat hij er niet bij was gisteren in de kliniek maar hij heeft me gisteravond en vannacht superlief verzorgd.

Tsja en nu, rustig wachten dan maar haha... En genieten van het echt even helemaal vrij zijn, de pijn valt 100% mee, mss komt het omdat een wissel is, maar ik vind het prima te doen zo. Ik mag zo pijnstilling nemen maar heb er eigenlijk geen behoefte aan.

Wel stijf nu maar probeer gewoon klein btj in beweging te blijven en veel water en groene thee te drinken want irriteer me aan het vocht op mn buik maar ach we kunnen niet alles hebben haha.

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Leuk verslagje hahaha. Ook benieuwd naar je pics :56: ... Lekker rusten nu en goed herstellen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag en wat herkenbaar van je man, hahaha ze willen er graag aan zitten.

Maar dat is idd voorlopig verboden terrein :6:

Ik zou de pijnstilling wel innemen hoor, een spiegel opbouwen, dan ben je voorlopig de pijn voor.

Laat je lekker verwennen en wens je een goed herstel

liefs Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daaniejelle,

Wat een leuk verslagje!

Doe het rustig aan meid, laat goed voor je zorgen en sterkte met je herstel.

En geniet van het uitzicht in de spiegel:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal is mee gevallen!!! Beetje bij jou afkijken en hopen dat het mijn net zo gaat haha. Ze zien er ook geweldig uit hoor. Kun je weer lekker trots op zijn. Mooi verslag ook. Nu lekker rustig aan, laat je maar lekker verwennen. En op naar de volgende fase... Ben erg benieuwd!! Geniet ervan!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.