Ga naar inhoud

Wat is mogelijk?


Aanbevolen berichten

Hee Dames,

Ik had voor mijn zwangerschap een volle 75B cup en tijdens mijn 2e zwangerschap een een flinke cupmaat groter.

Nu zijn ze geslonken naar een kleine 75A.

Ik wil graag grote borsten, maar mijn advies was 375cc omdat er niet meer in zou kunnen, terwijl ik hier toch flink wat meiden heb gezien die ongeveer even grote of misschien nog kleinere borsten hadden en die meer cc kregen.

Voor mijn gevoel kan er echt wel meer in, mijn borsten zijn toch best opgerekt geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan meteen een ander consult ergens anders plannen!

Ik raad je dr Plovier aan, die werkt toch wel meestal naar het maximaal haalbare, mits jij dit ook wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niet zozeer met de voormaligr cupmaat te maken denk ik. De ene A is de andere niet. Ze kijken ook vooral naar de breeddte van je borsten, je huid/vetweefsel/klierweefsel denk ik. Dat is bij iedereen anders. Ik kwam van een 65/70B af en heb 300/350cc gehad, ook ik zie meiden die van een A afkomen waar makkelijk 400cc in kan. Denk dat dat gewoon heel erg scheelt per persoon! Maar inderdaad, je doet er altijd goed aan om eens bij andere pc's op consult te gaan, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms is het inderdaad zo dat er niet meer inkan....

Ik wou ook graag meer (280cc) en uiteindelijk is er maar 260cc ingegaan...

Ik moet je wel even meegeven dat ik een lift met prothese heb laten uitvoeren en mijn tepel serieus heb laten verkleinen...

Bij de grotere prothese ging de wonde gewoon niet toe

(mijn pc heeft geen T insnijding gemaakt, maar via mijn toenmalige tepel ingebracht)

Ik zou zeggen doe een 2de opinie en volg je gevoel bij de pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij welke pc ben je geweest en wat is je omtrek onder de borsten. ?

Ik heb ook lang borstvoeding gegeven en heb ook 75 A en bij mij zou er volgens Frans Straten tot 450 cc inpassen.

Succes

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij David Schiettecatte geweest.

Had gelezen dat hij niet zo heel moeilijk zou doen om wat meer te plaatsen. Hij was ook ontzettend gehaast vond ik.

Ik ga een consult plannen bij Dr. Plovier, was hem nog niet eerder tegengekomen, dus Thanks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Inderdaad ik kan je zoals de rest hier ook aanraden om op consult te gaan bij Dr.Plovier

Ondanks dat ik een A cup had (en niet zwanger ben geweest of ook niet afgevallen)

heb ik toch 800cc kunnen krijgen :)

All I can say is, Plovier is een kunstenaar.!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eentje, je kunt het best wel bij meerdere op consult gaan. Een voorbeeldfoto over wat je mooi vindt helpt de PC ook om de juiste hoeveelheid te kunnen bepalen. Is het je bedoeling om zo groot mogelijk te gaan, of wil je bijvoorbeeld wat meer vulling terug.

veel lees en uitzoek plezier op het forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.