Ga naar inhoud

juutje89 : 12 maart 2014 : Dr. Huisinga : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben Judith 24 jaar uit Noord-Holland.

Al bijna 10 jaar loop ik ontevreden rond met mijn cup maat, maar nu is het dan eindelijk zover!

Ik ben in december op consult geweest bij dokter Huisinga in het MCA, ik zou graag 350cc willen dus hij gaat tijdens de operatie kijken of dat kan en anders word het een 325cc.

12 maart ben ik al aan de beurt dus zit nu toch wel steeds meer in de zenuwen :63:

XxxXxxX Judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juutje,

Dat is al super snel joh, gefeliciteerd!! Nog maar een paar nachtjes :)

Welkom hier op het forum, er staat super veel handige informatie. Ben je bij meerdere op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juut,

Spannend zeg!

Vorige week om deze tijd lag ik op de operatietafel.

Voordat je het weet is het zover.;-)))))))))

lieve groet

Mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben niet bij meerdere op consult geweest dit omdat ik van meerdere goede ervaringen heb gehoord en gezien :P

Ik ben alleen nog een klein beetje bang dat ze dan toch wat kleiner zijn dan ik verwacht, maar ik wil ook echt geen reuzachtige (heb nu zelf 70B).

Mijn moeder had A en die heeft 300cc gekregen maar heeft altijd rondgelopen met het idee dat ze toch nog wel wat groter mochten.

Ja idd nog een paar nachtjes slapen, haha hopelijk gaat dat ook nog lukken want ik ben best een zenuwenpees.

Juutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Gefeliciteerd met je datum en al lekker snel ook!

Ik ga je titel even aanpassen en hem verplaatsen naar operatieverslagen.

Zo is ie gelijk met de andere en kun je na je operatie ook evt hier een verslagje neerzetten ;)

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon hem opeens niet meer vinden haha, maar bedankt voor het verplaatsen en aanpassen. :)

Ik zal jullie zeker laten horen hoe het allemaal gegaan is.

Wel heb ik nog even een vraagje... ik heb echt een hekel aan overnachten in het ziekenhuis (voor mijn ( . )( . ) heb ik het natuurlijk wel over) maar wanneer mochten jullie ongeveer naar huis?

Ze hebben met mij zoiezo afgesproken dat ik 1 nacht moet blijven.

:wub: Juutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging dezelfde dag gewoon naar huis en dat hebben de meeste hier volgens mijn wel.

Ik werd rond 13.00 uur geopereerd en rond 16.00 ging ik weer naar huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik kon hem opeens niet meer vinden haha, maar bedankt voor het verplaatsen en aanpassen. :)

Ik zal jullie zeker laten horen hoe het allemaal gegaan is.

Wel heb ik nog even een vraagje... ik heb echt een hekel aan overnachten in het ziekenhuis (voor mijn ( . )( . ) heb ik het natuurlijk wel over) maar wanneer mochten jullie ongeveer naar huis?

Ze hebben met mij zoiezo afgesproken dat ik 1 nacht moet blijven.

:wub: Juutje

ook ik mocht dezelfde dag naar huis.. Is er een speciale reden waarom je moet overnachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het ziekenhuis hoor je idd wel vaker dat je een nachtje moet overnachten, maar in een kliniek ga je dezelfde dag alweer naar huis. In principe kan dit in het ziekenhuis ook, maar soms is het protocol dat je een nachtje blijft. Je bent al lekker snel aan de beurt, fijn hoor!Veel succes woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Andrea28 dankjewel :)

Er is geen speciale reden, ze zeiden dat als er dan wat mocht zijn dat ik dan gelijk geholpen kan worden... gewoon voor de zekerheid dus ja.

Als bijna iedereen in een kliniek normaal dezelfde dag naar huis mag heb ik goede hoop dat ik de volgende dag weer lekker naar huis mag.

Morgen is het zover, ik heb nu alleen een kriebelhoest dus zit lekker aan de fishermans friends en hopelijk zet het niet door :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben vanochtend terug gekomen uit het ziekenhuis (2 nachten gebleven waarvan 1 niet verwacht)

12 maart om 7:20 werd ik al naar de zaal gebracht en rond 7:45 werd ik geopereerd.

Ik weet niet meer precies hoelaat ik op de uitslaapzaal lag maar wel dat ik wakker werd en ze zei " ik ben toch al 3 keer wakker geweest?" haha dat was dus niet zo, verder moest ik ongelooflijk nodig plassen maar lukte dit niet, na een echo is besloten een katheter te plaatsen.

Ik moest een extra nacht blijven omdat mijn linker borst erg gezwollen is en een 2de operatie misschien noodzakelijk was, gelukkig was dit niet het geval.

Wel heb ik nu nog 2 drains in een tasje bij me hangen die er als het goed is maandag uit mogen en heb ik erg veel pijn.

Mijn sportbh heb ik ook nog niet aan maar draag zoiezo tot maandag een spika (drukverband?) van het ziekenhuis.

Het goede nieuws is wel dat het geen 325cc maar toch 350cc is geworden :D

Het is een beetje kort maar ben er moe en zit niet zo lekker op mijn pc stoel haha, ik wou jullie wel graag even laten weten hoe het is gegaan.

XxxxXxxxX Juutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Wel vervelend dat je nu een nacht extra moest blijven, maar gelukkig hoefde je niet weer onder het mes.

Meid doe rustig aan en neem lekker de tijd om te gerstellen.

Leuk dat je nog even wat van je heb laten horen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu 5 dagen po en eindelijk die drains eruit, wat een opluchting! :7:

Wat is wel vind tegenvallen is dat het met mijn sportbh zo klein lijkt, ik heb nu de 75C aan :106:

Moeten ze nog zakken en worden ze dan nog groter?

EDIT: foto's staan in mijn album :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.