Ga naar inhoud

Smorgens slapende handen


me78

Aanbevolen berichten

Hallooo ff vraagje... Ben nu 2 wk na po... Ben erg tevreden na mijn borstvergroting maar wat beetje vreemd is dat ik iedere morgen wakker wordt en er bij iedere hand twee vingers slapen (tintelen) heeft iemand ook deze ervaring??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat heb ik niet maar wat ik wel merk is dat als ik lang op mijn tel zit als ik in bed lig dat k ook een slapende pink en ringvinger krijg. Had ik voor de bv nooit. Weet niet of het er aan kan liggen haha, Miss zit ik in een rare houding. Maar nu ik dit lees ben k wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook na de bv! Maar nu na 3 weken wordt het minder. Denk wisselwerking van de spieren. Bij mij is het ook meer in de hand waar het infuus zat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik de enige was!! Werd er ook 's nachts wakker van. Maar niet alleen mijn handen sliepen/tintelden, maar mijn hele onderarmen! Ik ben nu twee weken PO en moet zeggen dat ik er steeds minder last van heb. Komt denk ook omdat je steeds in 1 houding ligt na de operatie. Normaal draai je in je slaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen last van gehad.

Is het misschien dat je erg veel last van vocht heb ofzo?

Ik zou het verder niet weten wat het zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t lijkt me dat het een soort afgeknepen bloedstroom of -zenuw is.

Een chiropraktor kan vaak dit wel zien. en de fysiotherapeut ook.

het kan ook een strakke bh zijn in combinatie met heel stil liggen.

of verkeerd ademen(je flankenademhaling en buikademhaling en borst/hoge ademhaling).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Ik heb het aan mijn chirurg gevraagd en hij zei dat het kan komen door vocht wat tussen/om de zenuwen zit. Het moet vanzelf over gaan :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, ik heb dit de eerste twee weken echt elke ochtend gehad, sinds 2 dagen heb ik dat niet meer.

Soms werd ik 's nachts wakker en had ik gewoon geen gevoel meer in mijn vingertopjes en een heel slap en zwaar gevoel in mijn bovenarmen. Het voelde een beetje alsof mijn armen 'sliepen'. Dan moest ik elke keer even rechtop gaan zitten en wat wapperen met mijn armen en dan ging het wel weer. Dus ik heb dit ook gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ow wat fijn deze topic. Ik ben vorige week woensdag geopereerd, ik heb een buikwandcorrectie helemaal rondom gehad (lower body lift) aan mn borsten is deze keer niks gedaan, en ik heb t ook! Een doof gevoel, helemaal koud, begint bij mij bij mijn duim en even later de hele hand, en idd smorgens tot aan de middag ofzo. Ik merk dat als ik t warmer heb (b.v. onder de dekens) heb ik er geen last van. Het ligt dus niet aan de borsten alleen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.