Ga naar inhoud

laVerne2 : 11 april 2014 : Dr. Mureau : Sint Fransiscus Gasthuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben 23 jaar en ga 11 april voor een bv in het SFG ziekenhuis in rotterdam. Ik heb 75A en krijg 340cc (boven de spier)
zelf heb ik 2 jaar geleden een pacemaker (onder de borstspier) gekregen ivm een erfelijke hartaandoening.
met mijn cardioloog en PC heb ik gesproken en vinden het geen probleem en kan het geen kwaad.

Nu ben ik heel nieuwsgierig of meer mensen hier van gehoord hebben of ervaring ermee hebben, of mischien iemand

kennen die het zelfde heeft gehad. Ik kan er namelijk echt nergens infomatie over vinden!

Alvast bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi laverne

ik ken jou , leuk je hier te zien.
eindelijk besloten het toch te doen.
je word nauw lettend in de gaten gehouden daarnaast zou ik wel je aandoening bekend maken aan je pc.

Het is een hele impact op je lichaam dat wel dus zal wel alle rust nemen.

heb je al pc gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik Twijfel alleen wie jij bent haha, natuurlijk wel een vermoeden.

Ja ik heb al een plastisch chirurg gekozen. Dr Mureau in het SFG, die is inderdaad al op de hoogte van mijn aandoening en voorgeschiedenis. 11 April ga ik onder het mes, dus nog maar 34 dagen wachten! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige vraag, ik denk dat er weinig verhalen over te vinden zijn omdat er relatief weinig jonge meiden een pacemaker hebben en dan ook nog een bv laten doen ;)

je bent vast in goede handen in het sfg! Heel veel succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk ik ben erg blij voor je!!!
dr mureau is een een vrij onbekende pc hier heb je hiervoor wel rondgekeken naar andere pc's.

hoelang heb je vrij van werk???
Eerste dagen ben je erg zwak en neem je rust absoluut niet alleen zijn de eerste week je kan niet zelf omhoog komen of dingen pakken en doen.

Vooral met je hart zou ik het risico van alleen zijn niet aandurven je hebt ongelovelijk veel hulp nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum.. Zoals Andrea al zegt denk ik dat je weinig hier over kunt vinden.. Niet veel jonge mensen hebben een pacemaker..

Spannend hoor en nog maar zo kort af te tellen... Ik heb alvast je titel veranderd en zal je topic verplaatsen naar de operatie verslagen zodat je hier ook een verslag kan schrijven hoe het verlopen is, als je dat leuk vindt tenminste..

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik heb 3 weken vrij van werk en mijn vriend heeft ook 3 weken vrij, dus dat komt wel goed. Die kan me met alles helpen hoor! haha of hij het leuk vind is een anders verhaal!
Ik heb er enorm zin in, ik kan niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt dat wel 3 weken ik had er best last van totenmet 6 weken en toen nog 2 weken ziektewet erna gehad. Maar voor de borst spier hersteld sneller . Hij zal wel moeten ondersteunen is een hele heftige Ingreep ik dacht dat doe k wel ff maar echt niet hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.