Ga naar inhoud

Zijn er hier ook meiden die als verpleegkundige werken


L-girl

Aanbevolen berichten

Zijn er hier ook meiden die als verpleegkundige op een interne afdeling werken in het ziekenhuis? Hoe heb je dat gedaan na je bv?

-hoelang vrij geweest?

-ziekmeldingen/ziektewet?

-zwaar tillen ? /armen boven je hoofd...

Ik hoor graag jullie bevindingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Leonie,

Ik heb van post ff een eigen topic gemaakt.. Het topic waar je in reageerde was van 2009 dus ik denk dat je daar geen reactie meer krijgt..

Ik werk dan wel niet als verpleegkundige, maar wel als verzorgende in een verpleeghuis..

Ik heb mijn vakantiedagen opgespaard en ruim 7 weken vakantie opgenomen.. Mijn manager wist van mijn borstvergroting en zo ook mijn collega's..

Ziek melden mag je niet doen, indien je werkgever er achter komt dat je voor een bv bent gegaan en je hiervoor ziek meld kunnen ze je loon stop zetten dus dit moet altijd in overleg... Voor een cosmetische ingreep moet je in principe je vakantiedagen opnemen, maar sommige werkgevers zijn bereid om je vrij te geven in de vorm van een ziekmelding, maar dan moet je het dus wel vertellen op het werk...

Ik raad het ook aan om te vertellen, indien je met complicaties komt te zitten zul je je uiteindelijk wel ziek kunnen melden dus dan is het wel handig als je werkgever al op de hoogte is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

verpleegkundige hier.

4 weken vakantiedagen gehad hierna geprobeerd te werken dat lukte echt niet dus hierdoor maar een goed excuus verzonnen om in de ziektewet te komen namelijk tussenribspier die gescheurd is.

Meeste dokters maken geen scan om dit te controleren.

Na die 4 weken dacht ik namelijk: ik ben een bikkel ik kan het werken wel aan viel vies tegen elke keer spierpijn bij het minste geringste hoog bij de schouderbladen vreselijk.

tramadol heb ik vaak geslikt.

opbouw werk schema