Ga naar inhoud

Yara331 : 1 april 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendaal


Aanbevolen berichten

Met mij gaat het opzich wel goed.. Heb nergens last van... Ik kijk er alleen niet meer na en doe wat wijde shirts aan...

Ja klopt 23ste mag ik op controle kijk er naar uit maar ook tegen op het is even afwachten nu

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeh, je hebt ze! Heb ik nou gemist wat uiteindelijk het aantal cc's is geworden?

Fijn dat je weinig pijn hebt. Het is idd meer een ongemakkelijk gevoel vond ik. Nu heerlijk herstellen en op naar de zomer :-)!

Ik lag met het slapen met een voedingskussen en zo kon ik prima slapen! Na 2 weken mag je weer op je zij, zei Frans straten! dus dat is zo voor je :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor je dat ze er kosteloos iets aan gaan doen lieverd

X Yara

jaa hoop het ook... en als ze echt geen kant uit willen dan maar opnieuw sparen en dan ga ik gewoon ergens anders heen.. zijn genoeg dokters die me hopelijk wel kunnen geven wat ik wil haha komt hoe dan ook wel goed xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeh, je hebt ze! Heb ik nou gemist wat uiteindelijk het aantal cc's is geworden?

Fijn dat je weinig pijn hebt. Het is idd meer een ongemakkelijk gevoel vond ik. Nu heerlijk herstellen en op naar de zomer :-)!

Ik lag met het slapen met een voedingskussen en zo kon ik prima slapen! Na 2 weken mag je weer op je zij, zei Frans straten! dus dat is zo voor je :-)!

Hoi Samantha,

Het is 425 cc geworden en ze zijn mega!!!

Ha ha, zal vast nog wel wat slinken.

Ik lig in bed met twee voedingskussens een nekkussen en nog losse kussens wahaa maar had in ieder geval geen rugpijn.

Laat de zomer maar komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe je hebt ze! Leuk verslag en wat een mazzel dat t zo goed gaat met je. Hou alleen wel rekening ermee dat je dan niet teveel doet want je lichaam moet toch herstellen! Geniet lekker van je nieuwe vriendinnen en laat de zomer maar komen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel gelijk in my little titty, omdat ik weinig last heb merk ik dat ik toch wel veel doe en te zwaar til.

Mijn man moet me af en toe echt afremmen.

Ik kan niet wachten tot ik alles weer kan.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld door Diana Gabriels voor een afspraak voor de nacontrole.

Deze worden vanaf nu niet meer gedaan door Frans Straten zelf maar door een verpleegkundige.

Hier ben ik helemaal niet blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar ze doen dit in opdracht van Frans, omdat hij anders te weinig tijd heeft voor de intake gesprekken.

Ik ben er echt chagrijnig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, daar heeft hij helaas niks over gezegd.

Het staat wel in de brief die ik heb dat de nacontroles bij hem zijn, dus dat gaf ik bij hen aan en toen zei ze dat er een mogelijkheid was om nog bij hem te gaan op 23 april maar dan ben ik alweer aan het werk.

De week ervoor op de 16 de zou Frans niet in Barendrecht zijn.

Echt balen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zei tegen mij toen ik naar huis ging dat de nacontroles ook bij Diana plaats konden vinden, dat het niet zoveel uitmaakte, had gelukkig wel bij hem en mijn eindcontrole eind mei ook, dan ben ik klaar daar! Maar verpleegkundige is ook goed toch, das ook iemand van zijn eigen kliniek, en echt hoor stelt niks voor die nacontrole, 10 min en klaar als alles goed loopt dan

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet standaard dat je eindcontroles ook bij je eigen pc zijn...ik heb as dinsdag ook een afspraak in Amstelveen en dat is ook met de consulente of met een andere PC die daar ook werkt...Roosenburg zelf staat dan nog te opereren...

Joh en als er echt iets is dan kun je altijd bij hem terecht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal !

Ik ben nieuw hier en hoop op deze forum meer tips en informatie te kunnen delen met jullie .

Ik heb 12 jaar gelden een borst vergroting laten doen van een A cup naar een mooie C cup .

super tevreden. Ik heb dat toen laten doen in een kliniek in Haarlem bij dokter de Meyere , super dokter .

Nu na 12 jaar wil ik ze laten vervangen voor echt grote boobies , oftewel 800 cc.

Ik heb onder tussen een consult gesprek gehad bij kliniek Diana Gabriels in Dordrecht .

Bij dokter Straten , afhankelijk van wat er in past gaat er 700 cc of 800 cc in .

Mijn vraag is wie heeft er ervaring met deze arts en wie heeft ook ervaring met zoveel cc ?

Dit zou ik heel graag willen weten !

Mijn operatie is 19 mei .. .. ze hebben het heel druk .. gelukkig kon mijn operatie nog op tijd voor de

zomer gepland worden ;-)

Groetjes Caro .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je als je eigen topic opend meer reactie krijgt ;)

Vlgs mij gaat dr Straten er geen 800cc indoen, vlgs mij gaat hij nooit zo groot, kan je altijd even navragen natuurlijk, dr schiettecatte doet dat wel, kan ook via gabriels.

Ik ben heel te vrede over straten maar heb niet zoveel cc als jij aangeeft ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Diaan1980.

Ik ben nu precies een week geleden geopereerd door F. Straten.

En met het resultaat 700 cc ben ik super tevreden! En hij zelf ook ! Het is hoe ga je het gesprek met hem aan voor een grotere cc. Geen overhaaste beslissingen en weet waar je aan begint vind hij het belangrijkste dan staat hij er heel anders tegenover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.