Ga naar inhoud

Yara331 : 1 april 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendaal


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

1 april krijg ik mijn borstvergroting door Dr. Frans Straten. 375 of 400 cc hp dual plane.Ik wou dat het al zover was.

Zijn er hier nog meer dames die op die dag geopereerd worden, kunnen we samen vooruit kijken.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd met je datum!!!

Ik zal je titel even aanpassen voor je ;)

In welke kliniek zal je worden geopereerd?

Thanx Esmiralda.

Ik wordt geopereerd in kliniek heyendaal in Groesbeek.

Ben ook al helemaal verslaafd aan het forum en kan aan niks anders meer denken.

Ik vind het zo spannend!!!!

Eindelijk borsten.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je titel is nu compleet :D

Ja het forum kan erg verslavend werken dus pas maar op ;)

Het is natuurlijk heel spannen, maar het gaat helemaal goed komen hoor.

Succes met aftellen, het zijn de laatste loodjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Daaniejelle, bij wie krijg je je borstvergroting?

@ Betty boop, dinsdag al, vel succes. Hoeveel cc gaat erin??

Ha ha, ik heb het idee dat ik hier iedereen op het forum dezelfde vragen stel.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat komt omdat hier zoveel meiden met hetzelfde bezig zijn, heel gezellig en leuk!

Ik heb as dinsdag consult bij Nio en woensdag bij Straten en dan wordt het een van deze twee. Hoop dan ook m'n eigen topic te kunnen starten haha...

Ik hoop op ook minimaal 400 cc, mss wel 500, maar we wachten af wat mogelijk is.

Hoe staat t met jouw zenuwen? Of kijk je er lekker naar uit? Of allebei haha, dat gaat bij mij ws t geval zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daaniejelle,

Twee dagen achter elkaar consult dus, leuk joh!

Heb je al goed gekeken naar voorbeeldfoto's?

Ik kwam bij mooie foto's hier op het forum vaak de naam Straten tegen, vandaar mijn keus voor hem.

Leuke bijkomstigheid is dat het via Diana Gabriels voor een leuk prijsje is.

Ik kan nu bijna niet wachten tot het zover is maar wss zal ik tegen de tijd wel super zenuwachtig zijn.

Jij hebt al eens een borstvergroting gehad lees ik.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt 14 jaar geleden, gaat op zich prima maar pc zei toen dat ik ze na ca 15 jaar moest vervangen en wil nu ook graag groter. De BV zelf toendertijd viel me 100% mee.

Ja straten maakt zeker mooie borsten, goeie keus van je, en leuk prijsje idd, het enige wat ik vervelend vind is dat de kliniek voor mij zo ver weg is en dan vooral voor de terugreis.

Ik vind zelf de borsten van fasiaroy (hier op forum) erg mooi dus zoiets zou ik graag willen als het mogelijk is. En verder ben ik constant bezig met allerlei sites aan het afstruinen voor mooie voorbeelden, dat ik een aantal kan meenemen. Had jij een foto bij je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja van Fasiaroy zijn zeker mooi,

Ik vind zelf de borsten van prinsesje, pink boobie en zenuwpeesje erg mooi.

Zij zijn allen geholpen bij Frans Straten.

Ik heb idd ook wat foto's mee genomen naar het consult zodat hij weet wat mijn wensen zijn.

Ik wil ze graag dicht tegen elkaar . Met een mooi spleetje :-)

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel t mooist, zo dicht mogelijk bij elkaar.

Ze zeggen dat t met dual plane vaak net iets meer uit elkaar zal zijn, heeft straten daar tegen jou iets over gezegd?

De borsten van jouw voorbeelden zijn ook mooi idd!

Nee over verder uit elkaarstaan bij dual plane heeft Frans niks gezegd maar ik lees dat hier wel op het forum. Ik hoop dat hij z'n best gaat doen om ze zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten.

Ik zou ze ook niet voor de spier kunnen daar ben ik echt te plat voor :-)

En jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat ik ook richting dual plane moet als ik groter wil. Nu staan ze dicht bij elkaar, zie m'n foto in m'n galerij en wil dat ook zoveel mogelijk houden. Ga ik ook wel overleggen...

Maar je kunt er wel vanuit gaan dat straten z'n best gaat doen om ze lekker bij elkaar te houden idd, hij heeft idd mooie borsten gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Daaniejelle, bij wie krijg je je borstvergroting?

@ Betty boop, dinsdag al, vel succes. Hoeveel cc gaat erin??

Ha ha, ik heb het idee dat ik hier iedereen op het forum dezelfde vragen stel.

Groetjes Yara

Dankjewel meis, hij heeft zowel 375cc als 400cc klaar liggen dus a.s dinsdag even kijken welke het wordt. Qua zenuwen valt het nog mee, zal morgen wel komen hahaha. Iedereen stelt idd dezelfde vragen, maar dat maakt niet uit toch hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meis, hij heeft zowel 375cc als 400cc klaar liggen dus a.s dinsdag even kijken welke het wordt. Qua zenuwen valt het nog mee, zal morgen wel komen hahaha. Iedereen stelt idd dezelfde vragen, maar dat maakt niet uit toch hihi

Oh ja , wij waren dezelfde twijfelkonten. 375 of 400, mmmm. Ik denk toch 400 cc.

Dan komen ze iets dichter bij elkaar te staan en qua projectie scheelt het slechts 0,1 cm.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt hihi. Ik denk dat ik ook voor de 400cc ga. Even aan Frans vragen dinsdag, wil ook niet dat ze onder me oksels komen, qua diameter scheelt het 0,3. Ik vertrouw op hem ;-)

Oh ja , wij waren dezelfde twijfelkonten. 375 of 400, mmmm. Ik denk toch 400 cc.

Dan komen ze iets dichter bij elkaar te staan en qua projectie scheelt het slechts 0,1 cm.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi,

Hier dan mijn verslagje ( eindelijk mag ik ook een verslag schrijven, joepie)

Nou vanmorgen heel vroeg op om te douchen en daarna te vertrekken naar Groesbeek.

Ik was helemaal niet zenuwachtig, maar werd dat wel toen we fout reden.

Gelukkig waren we wel nog ruim op tijd.

Super lieve mensen allemaal bij Heyendaal.

Na een tijdje werd ik gehaald en kreeg mijn infuus,tweede keer raak. Nog gezellig geklets en gelachen met de verpleging.

Toen kwam Frans en hebben we afgesproken dat hij tijdens de operatie zou kijken of het 400 of 425 cc zou worden. Verassing!!!

In de operatie kamer was het tegen verwachting in helemaal niet koud en ik kreeg een lekker dekentje over me heen. Toen mocht ik gaan dromen over mijn vakantie.

Het volgende moment hoor ik iemand mijn naam roepen.

Huh, is het al voorbij? Vroeg ik. Daarna denk ik nog even weggedoezeld .

Toen ik wakker werd ging ik meteen even spieken: wauw wat een joekels.

Ik had totaal nergens last van en mocht naar mijn eigen kamer waar mijn man inmiddels ook weer was.

Helemaal happy en zonder pijn dus geen pijnstillers nodig gehad.

Ik barste van de energie dus ben maar wat rondjes gaan lopen op de gang.

De verpleging was erg verbaasd dat het zo goed met me ging en moesten er hard om lachen.

Nadat Frans langskwam voor de eindcontrole mochten we gaan.

Ik voel me nu nog steeds heel goed maar ben wel bang voor de nacht aangezien ik een buikslaper ben en nog steeds stik van de energie :-)

Nou dit was mijn verslagje, Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste nacht met mijn nieuwe boobies zit erop.

Ik zag er heel erg tegenop maar de pijn is nog steeds goed te doen . Ik kon alleen moeilijk in slaap komen op mijn rug dus maar een paar uurtjes geslapen.

Nog steeds goed vol te houden zonder tramadol dus ik hoop dat ik me zo goed blijf voelen.

Vandaag lekker filmpje kijken met mijn mannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd

Wat fijn voor je dat je haast geen pijn hebt!! Hoop voor je dat het zo blijft..

Dat rug slapen went wel dat ging bij mij ook steeds beter beetje uit gaan vogelen met kussens dan komt dat wel goed en het is voor een goed doel !!

Geniet van je nieuwe boobies

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mizzy,

Ja dat rugslapen zal wel een kwestie van wennen zijn, komt goed.

Hoe gaat het nu met je?

Over twee weken heb je een afspraak toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.