Ga naar inhoud

misssunshine : 13 maart 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Al jaren lang kom ik sporadisch op dit forum kijken voor tips, aanbevelingen etc.

Maar na jaren dromen, is het dan nu eindelijk zo ver! Vandaar nu maar lid geworden voor wat support, afleiding en tips om die dagen door te komen.

volgende week donderdag krijg ik mijn Bv, bij dr moojen.

Erg spannend maar lees alleen maar goede verhalen gelukkig!

Ben erg benieuwd na de reacties van mensen in mijn omgeving en na mijn herstel.

Ik ben 2 weken vrij en daarna al weer bijna gelijk volop aan t werk.

Ik hoop op een gezellige tijd hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Wat super dat je volgende week al aan de beurt bent!!

Wordt je door dr. Moojen Zaal geopereerd in de Velthuiskliniek? Dan kan ik je titel namelijk alvast aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Wat super dat het al zo dichtbij is je operatie.

Weet je al hoeveel je zal gaan krijgen? of heb je een idee naar welke maat je wil?

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx ladies!

Ja ik word inderdaad geopereerd door dr Moojen Zaal in de velthuiskliniek!

Ik krijg 245 cc! Erg benieuwd hoe dit er bij mij uit gaat zien, de consulente zei dat ik dan een C cup zou dragen ( en miss zelfs d!)

En aangezien ik niet heel groot ben en aardig tenger is dit groot genoeg voor mij.

Ben nu ook echt bezig met aftellen.....zoooo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik ben ook door haar geopereerd! Zal je als vriend uitnodigen, kun je m'n foto's zien. Heb 295 gekregen, dual plane. Ben er erg blij mee en Laura is super lief :)

Wauw, het ziet er erg mooi uit!

Hoop dat ze bij mij net zo mooi worden;)

Heb je veel last gehad na de operatie en hoe is het nu?

Wanneer ben je weer begonnen met werken?

Hihi, wat een vragen he....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, sorry voor de late reactie. Ik had (zoals de meesten hier) de eerste 3/4 dagen wel echt pijn op m'n borst door de druk die ontstaat. Vooral id ochtend met overeind komen! Maar achteraf zou ik het zo weer allemaal opnieuw doen, het viel echt reuze mee. Heb af en toe nog wel steken, maar dat zal wel normaal zijn... Haha. Ben na 3 weken weer begonnen en dat vond ik eigenlijk te vroeg. Hoeveel cc krijg jij trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Heeeee Miss Sunshine,

Keek op de kalender en zag dat je a.s donderdag al je opereratie hebt. Spannend hoor!

Heel veel succes en ik lees graag hoe het gegaan is en ben benieuwd naar het resultaat.

Ik heb in april mijn operatie bij Haar!

Groet Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, sorry voor de late reactie. Ik had (zoals de meesten hier) de eerste 3/4 dagen wel echt pijn op m'n borst door de druk die ontstaat. Vooral id ochtend met overeind komen! Maar achteraf zou ik het zo weer allemaal opnieuw doen, het viel echt reuze mee. Heb af en toe nog wel steken, maar dat zal wel normaal zijn... Haha. Ben na 3 weken weer begonnen en dat vond ik eigenlijk te vroeg. Hoeveel cc krijg jij trouwens?

oeps, dan word het voor mij spannend want ik ga al na 2,5 week weer aan de bak. Naja we zien het vanzelf wel!

Ik krijg 245 cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeee Miss Sunshine,

Keek op de kalender en zag dat je a.s donderdag al je opereratie hebt. Spannend hoor!

Heel veel succes en ik lees graag hoe het gegaan is en ben benieuwd naar het resultaat.

Ik heb in april mijn operatie bij Haar!

Groet Rose

Hoihoi!

dank je wel! Ben er zelf nog niet teveel mee bezig zodat ik me niet te zenuwachtig kan maken Haha

maar vind het ook wel erg spannend , maar heb wel de volste vertrouwen in Laura.

april is ook al weer snel! Hoeveel cc krijg je?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Oeps, nou lekker dan, zal ik je er even aan herinneren dat het bijna zover is :3:

Zij stelde voor om 425 cc dual plane te plaatsen. Ik ben overigens niet tenger en klein, maar heb een brede borstkast en ben 1.74 m. Ik vertrouw ook volledig op haar kennis en kunde!

Krijg jij ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook haar advies opgevolgd, vertouw hier ook volledig op!

Ik zou je op de hoogte houden hoe het is gegaan!

Ben jezelf al erg bezig met je geplande operatie? :)

het enige waar ik nog mee zit is dat ik na 2,5 weer ga werken en hoop dat mijn lichaam een beetje gaat mee werken.....anders ben ik de pineut haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Ben nog niet met de operatie bezig, maar wel met alles er omheen.

Heb al veel tips gelezen op het forum, die ik van te voren ga regelen.

Helaas moet ik na 2 weken ook weer werken.....

Maar heeft ze bij jou ook dual plane geadviseerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog niet met de operatie bezig, maar wel met alles er omheen.

Heb al veel tips gelezen op het forum, die ik van te voren ga regelen.

Helaas moet ik na 2 weken ook weer werken.....

Maar heeft ze bij jou ook dual plane geadviseerd???

ja bij min had ze ook dual plane geadviseerd, volgens mij is ze daar wel een voorstander van;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames!

Bedankt allemaal!

Bedankt voor je leuke berichtje!

Het is erg goed gegaan, het is me totaal niet tegen gevallen.

Ik heb nu natuurlijk wel wat pijn maar ik vind het meevallen.

je word daar zo fijn geholpen en ze zijn allemaal erg lief voor je. Hierdoor had ik eigenlijk weinig last van spanning.

ik werd rond kwart voor elf geopereerd en rond twaalf uur stuurde ik mn eerste WhatsAppje alweer Haha!

Operatie had ongeveer maar een half uur geduurd, nadat ik goed wakker was kreeg ik wat te eten en te drinken.

en omdat ik ondanks de pijn mij zo goed voelde kreeg ik mijn kleding aan en ben ik neergezet op een stoel en daar is mijn infuus uitgehaald. En toen werd ik alweer opgehaald om naar huis te gaan.

dus is allemaal zo snel gegaan.....thuis rustig aangedaan, Eten weer rustig opgebouwd, wel even goed misselijk geweest en erg moe maar hopen dat ik vannacht goed slaap.

Heeeeeel bijzonder dat ik er ineens wat voor heb hangen haha! Super blij mee al voelen ze nog wel knoerthard aan.

greetzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! :126:

goed om te horen dat het je best mee is gevallen!

Hopelijk gaat het herstel spoedig!

Ik heb komende maandag consult bij dr. Moojen-zaal.

Ben best zenuwachtig en kan mij inderdaad ook echt nog niet voorstellen dat ik over een tijdje gewoon borsten heb heel bizar! :7:

Geniet van je nieuwe borsten! Succes met herstellen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in t begin iets minder helaas, al het eten/drinken wat ik at was er binnen een kwartier er weer uit...bleghhh

toch maar even over gehad toen ze me belden van de kliniek, nu hebben ze me een tablet voorgeschreven tegen de misselijkheid en dat hielp me gelijk.

kan eindelijk weer wat binnen houden en dat zorgt weer voor energie en een beter herstel.

het gaat nu namelijk prima, veel druk tussen mijn borsten en verder lijkt het voornamelijk een hele erge spierpijn. Ik vind het goed te doen!

wanneer je een gesprek hebt gehad ben je denk ik gelijk om haha!

dr moojen-zaal is een hele fijne dokter, komt voor die tijd (operatie) en na de tijd nog even langs en je mag haar dan nog van alles vragen. Ze is erg vriendelijk en stelt je erg op je gemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! :126:

goed om te horen dat het je best mee is gevallen!

Hopelijk gaat het herstel spoedig!

Ik heb komende maandag consult bij dr. Moojen-zaal.

Ben best zenuwachtig en kan mij inderdaad ook echt nog niet voorstellen dat ik over een tijdje gewoon borsten heb heel bizar! :7:

Geniet van je nieuwe borsten! Succes met herstellen! :)

Ben benieuwd hoe je consult is gegaan en wat je gaat doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.