Ga naar inhoud

misssunshine : 13 maart 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Vlinder!

Het was een heel prettig consult. Was van te voren heel zenuwachtig maar dit was echt nergens voor nodig! Heb twee maten gepast. Deze zouden uitkomen op 235cc of 280cc. Ikzelf wil vooral dat het niet te groot wordt en niet erg opvalt. Dr Moojen vond dat ik 280cc prima zou kunnen hebben en dat dit zeker niet overdreven groot wordt. Zelf twijfel ik alleen nog heel erg. Heb wel alvast een datum geprikt voor half augustus en gelukkig mag ik tot een week voor de operatie nog wisselen van maat dus heb nog even de tijd om er goed over na te denken!

Wanneer heb jij het consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen bloemetje321:)

Ik snap dat je twijfelt is niet zomaar iets natuurlijk! Ik hoor meestal dat er gekozen word voor de grotere maat bij dual plane omdat het onder de borstspier minder groot lijkt dus dat komt vast goed! Ik krijg vast ook dual plane heb nu namelijk AA. Ik heb mijn afspraak over 2 weken ben erg benieuwd vooral omdat ik nog best jong ben (22). Meeste mensen wachten toch tot na de zwangerschap. Hoe oud ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 21 Vlinder1992

Dr Moojen vond het echt totaal niet vreemd dat ik zo jong was. Ze zei zelfs dat jonge meiden hier heel goed overname dachten. Wel zei ze dat omdat ik zo jong ben ik waarschijnlijk wel nog een keer in mijn leven moet worden geopereerd aan mijn borsten voor een eventuele wissel.

Veel mensen wachten inderdaad tot na hun zwangerschap maar voorlopig wil ik nog geen kinderen en dan zou ik nog minstens 10 jaar moeten wachten op een borstvergroting en dat wil ik echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik ben ook 23 jaar hoor;)

Ik heb idd er ook lang over nagedacht en dat ik ooit nog een keer moet....tjah dat is dan maar zo en zien we dan wel weer.

Een week na de operatie gaat het erg goed met me, vandaag controle gehad en ze vonden het er erg goed uit zien! Zag er zelfs beter uit dan "normaal" was geweest.

Natuurlijk een voordeel van jong zijn, je lichaam hersteld sneller.

dr moojen gaf mij ook2 maten en ik vond eerst de kleinere m ooier maardr gaf bij mij ook aan dat ik de grotere prima bij mijn lijf staan en dat het er dan nog erg natuurlijk uit zou zien.

vind ze op dit moment nog wat groot maar er is nog veel zwelling en ze moeten nog zakken dus nog even geduld hebben, maar denk dat ik dan wel heel erg blij er mee ben! Is ook gewoon wennen.....je hebt ineens borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn dat je zo een spoedig herstel hebt missunshine:) Ik ben ook wel heel benieuwd naar de vragen van bloemetje 321 haha. Ik heb zelf ook nog een vraag: hoe lang heb jij vrij genomen om te herstellen?

Leuk dat we een beetje rond dezelfde leeftijd zijn geeft toch een wat fijner gevoel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej wat goed om te lezen dat het goed met je gaat!

Ook fijn dat ze met de controle zo tevreden zijn! :)

Hoe gaat het met je oefeningen? Lukt het een beetje? Ik denk namelijk echt dat ik er niet altijd aan ga denken haha

Mijn consult was goed! Ik wist al veel omdat ik bij een open avond ben geweest!

Maandag heb ik al een afspraak met de fysio.

Ik heb tijdens het consult 230cc en 280cc gepast.. De kleinere vond ik net te klein, waardoor ze aangaf dat ik er ook tussenin kon gaan zitten.. Dit leek mij heel goed, dus ik krijg nu 255cc..

Deze kon ik alleen niet passen omdat ze die maat niet hadden. Dit vond ik wel jammer, maar de ene vond ik te klein en de ander te groot, dus zal dan wel precies goed worden;)

Succes met je herstel!! Heb je trouwens al foto's geplaatst? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 19, bijna 20 dus ook nog erg jong! Wachten tot na kinderen heb ik over na gedacht maar wilde ik inderdaad ook niet..
Ik had eerst voor 235 gekozen maar na nog een keer passen toch voor de 280 gegaan en SUPER blij mee! Had ze echt niet kleiner dan dit gewild. Bij t passen dacht ik woow groot man, maar als ze er eenmaal inzitten valt het reuze mee hoor! Het went ook super snel dus ben happy dat ik voor de 280 ben gegaan en niet voor de 235! Naar mijn idee zijn de pasprothesen ook wel iets groter dan ze uiteindelijk worden, maar dat weet ik niet helemaal zeker! mijn advies is als je twijfelt tussen 2 maten altijd voor de grotere maat te gaan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.