Ga naar inhoud

Hoppah1987 : 10 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Vanmorgen was het dan zo ver eindelijk mijn intake bij David Schiettecatte, in Barendrecht bij Diana Gabriels.

08.00 uur moest ik me melden in Barendrecht, ontzettend zenuwachtig kwam ik aan in de *praktijk / kliniek* Het was super netjes en het personeel was erg vriendelijk!

Je voelt je direct op je gemak bij hun. Na een kleine 10 minuten was ik al aan de beurt.

Drs. Schiettecatte is een LANGE vriendelijke man vond ik! Eerst even een babbeltje over de gezondheid en toen ter zake..

Heb hem de foto van Fasiaroy laten zien en zij die wil ik hahah hij tovert de Mentor 450cc prothese te voorschijn maar zij meteen al das te klein. Ik zij dus ook dat ik zelf aan 500cc zat te denken en hij zij ik ook of 550cc en die bestel ik dan ook direct mee! HELEMAAL BLIJ!

Ik vroeg hem welke sport bh ik moest hebben en ik kreeg een 80E mee!

Ook zij hij : je hebt veel borst weefsel, een brede borst, brede schouders en een hele mooie voor situatie dus we gaan voor VOOR de spier,

herstel is sneller, je heb minder pijn en het is bij jou mooier. Oke even wennen ging er vanuit dat die dus altijd gingen hangen maar hij zegt onzin, gaat bij jou niet gebeuren!

Dus ik krijg : 500 of 550cc Mentor Rond high profile Cohesive I Prothese WOW!

Ik ben helemaal happy! :55: 10 Maart is de dag.. dat ik na 14 jaar eindelijk borsten krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetjeee 550 cc :101: dat is flink zeg! Ben echt benieuwd hoe het eruit komt te zien..superspannend! Eigenlijk had ik vandaag ook een afspraak met hem maar ik belde vandeweek met wat andere vraagjes en toen vertelde Melanie me meteen dat de afspraak niet door kon gaan omdat hij om 12.30 alweer moest opereren...Nu mag ik 7 maart om 11.45 en staat ook voor mij 10 maart gepland voor de operatie in de Atlas kliniek...spannend!! met een beetje mazzel zien we elkaar daar..voordat we het weten is het zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja top he voor de spier en 550cc had dat nooit verwacht.. Mijn voorkeur ging wel naar voor de spier uit vanwege me kids. Maar had er rekening mee gehouden dat dit niet zou kunnen.. Maar heb weefsel zat! :55: en ging er heen met de gedachten dat er niet meer dan 450cc in kon alles wat er boven kwam is mooi mee genomen :) Vind het echt een fijne vent en ben heeeeeeeel benieuwd naar 10 maart :55:


Gefeliciteerd! Was t makkelijk te vinden?
Fijn dat t voor de spier kan, zou haast nog bij hem op consul gaan haha,
Gaaf meis! Fijn weekend! Xx

Ik zou zeggen gewoon doen! Als je twijfels waarom niet? En je kan snel terecht bij hem voor intake en voor operatie :) en dat voor €2600,-!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetjeee 550 cc :101: dat is flink zeg! Ben echt benieuwd hoe het eruit komt te zien..superspannend! Eigenlijk had ik vandaag ook een afspraak met hem maar ik belde vandeweek met wat andere vraagjes en toen vertelde Melanie me meteen dat de afspraak niet door kon gaan omdat hij om 12.30 alweer moest opereren...Nu mag ik 7 maart om 11.45 en staat ook voor mij 10 maart gepland voor de operatie in de Atlas kliniek...spannend!! met een beetje mazzel zien we elkaar daar..voordat we het weten is het zover!

Ja klopt ze wouden mij ook eigenlijk verzetten.. Maar zit met de kids :s had net alles geregeld. En ik had me operatie al staan op 10 Maart zeg dan heb ik maar 3 dagen om er aan te wennen dat vind ik helemaal niks. Toen zij Melanie Kom maar om 8 uur dan kun je toch vast komen. Waren nog 3 meiden :) Melanie heeft trouwens ook 500cc Nice boobs hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!! Nu kan het aftellen beginnen!!

Ik heb je titel ff aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen dan kun je dit topic gebruiken om je verslag te schrijven over de operatie ;)

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! Nu kan het aftellen beginnen!!

Ik heb je titel ff aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen dan kun je dit topic gebruiken om je verslag te schrijven over de operatie ;)

Alvast heel veel succes!!

Hey ja leuk he! Nog 9 dagen :) Dank je voor het wijzigen hahah ben een half uur aan het zoeken geweest hoe je een topic moest plaatsen.. Wist ik veel dat je al in dat forums en dan het onderwerp moest zitten hahah Dacht staat in me menu maar nee :P

Ben nu al zenuwachtig :o Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik twijfel zeker niet hoor, heb er ontzettend zin in, hou t bij F van Straten, duel plane zou voor mij natuurlijker eruit zien, anders krijg ik die bollen, dat wil ik niet, zou er bij mij niet natuurlijk uitzien, en wil geen randen voelen, denk niet dat ik genoeg weefsel heb daarvoor, dunne huid heb ik, en super gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik twijfel zeker niet hoor, heb er ontzettend zin in, hou t bij F van Straten, duel plane zou voor mij natuurlijker eruit zien, anders krijg ik die bollen, dat wil ik niet, zou er bij mij niet natuurlijk uitzien, en wil geen randen voelen, denk niet dat ik genoeg weefsel heb daarvoor, dunne huid heb ik, en super gevoelig.

Ik koos ook uit die twee hahah ik ga alleen voor meer sexy boobs dus Schiettecatte voor mij :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk he! Jij gaat 11 Maart zag ik :) Kunnen we samen af tellen, welke kliniek word jij geopereerd?

kliniek heyendael nijmegen :) accz is dat vlgs mij!

Ik kijk uit naar je verslag, dan hoef ik misschien nog maar 1 dag ;)

Als je er fut voor heb dan he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend!! ik sta ook op 10 maart in de atlaskliniek...staat nog steeds als optiedatum omdat ik eerst schiettecatte wil zien en spreken...dat gaat nu 7 maart gebeuren...Dus vrijdag as weet ik meer...en dan word het meteen definitief gemaakt..(of niet :42: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hey ja leuk he! Nog 9 dagen :) Dank je voor het wijzigen hahah ben een half uur aan het zoeken geweest hoe je een topic moest plaatsen.. Wist ik veel dat je al in dat forums en dan het onderwerp moest zitten hahah Dacht staat in me menu maar nee :P

Ben nu al zenuwachtig :o Fijn weekend!

Maakt ook niet uit hoor, wij kijken er meestal wel naar waar het staat en waar nodig verplaatsen we het naar het juiste onderwerp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook even mee hoppah1987 , ben erg benieuwd naar het resultaat bij jou, de hoeveelheid cc's en de resultaten van schiettecatte.. Ik heb ook al contact gehad met diana, maar ik ben nog maar net bevallen en ze adviseerde om zeker 6mnd te wachten met een bv... Dus bij mij duurt het nog ff, maar ik kan hier heel veel info op doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend!! ik sta ook op 10 maart in de atlaskliniek...staat nog steeds als optiedatum omdat ik eerst schiettecatte wil zien en spreken...dat gaat nu 7 maart gebeuren...Dus vrijdag as weet ik meer...en dan word het meteen definitief gemaakt..(of niet :42: )

Ik hoor als het goed is vanmiddag me tijd :55: Zou bijna weer gaan bellen hahah WIL HET ZOOOOOO GRAAG WETEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook even mee hoppah1987 , ben erg benieuwd naar het resultaat bij jou, de hoeveelheid cc's en de resultaten van schiettecatte.. Ik heb ook al contact gehad met diana, maar ik ben nog maar net bevallen en ze adviseerde om zeker 6mnd te wachten met een bv... Dus bij mij duurt het nog ff, maar ik kan hier heel veel info op doen!

Oke ja mijn dochter word 18 maart 1 jaar :105: dus bij mij bijna een jaartje later op 8 dagen na hahah :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze op schema lopen ben je om 12.00u al onder narcose!!... Ik moest er om half 8 zijn... Was er 07.15u en om 07.45u was ik op de ok en om 8.30u lag ik op de verkoeverkamer... Om kwart voor 10 werd ik wakker.. En ook echt wakker! Had het gevoel of ik stijf stond van de redbull... Haha en om kwart voor elf zaten we in de auto onderweg naar huis... Dus het kan vrij snel.... Maar ik snap hoe je je nu voelt!! Zooooo spannend!!... Maar het valt achteraf erg mee....

Ps.. De Atlas kliniek is echt een super mooie kliniek met veel privacy, mooie kamers, en zeer vriendelijk personeel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cynthia weet jij hoe de nazorg loopt bij diana ? Heb je 'garantie'? Her ok gratis of betaald? Want dit loopt bij haar niet bij de chirurg toch, maar bij haar zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cynthia weet jij hoe de nazorg loopt bij diana ? Heb je 'garantie'? Her ok gratis of betaald? Want dit loopt bij haar niet bij de chirurg toch, maar bij haar zelf...

http://womenschoice.oswshop.nl/plastische-chirurgie/borstvergroting/borstvergroting-via-chirurgische-ingreep/protheses/mentor/

Das over de prothese die ik krijg.. Heb wel garantie dus :55: En moet na 2 weken terug naar atlas kliniek voor controle..

Ik hoop dat ik snel weer thuis ben maandag want ben nog nooit zo lang zonder me kids geweest haha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.