Ga naar inhoud

Hoppah1987 : 10 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Als ze op schema lopen ben je om 12.00u al onder narcose!!... Ik moest er om half 8 zijn... Was er 07.15u en om 07.45u was ik op de ok en om 8.30u lag ik op de verkoeverkamer... Om kwart voor 10 werd ik wakker.. En ook echt wakker! Had het gevoel of ik stijf stond van de redbull... Haha en om kwart voor elf zaten we in de auto onderweg naar huis... Dus het kan vrij snel.... Maar ik snap hoe je je nu voelt!! Zooooo spannend!!... Maar het valt achteraf erg mee....

Ps.. De Atlas kliniek is echt een super mooie kliniek met veel privacy, mooie kamers, en zeer vriendelijk personeel!!

Nou ik hoop dat het bij mij net zo gaat hahahah Vind het wel steeds moeilijker om afleiding te zoeken.. Kan aan niks anders denken NU AL!

Ben blij als het dinsdag is hahah dan heb ik het gehad, zie ook wel tegen de autorit op, heen van de zenuwen en terug van de pijn. Als ik daar 3 uur moet blijven na de operatie dan houd dat in dat ik 16.30 terug moet via Antwerpen en Utrecht.. Dat is dus midden in de spits :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen!! Ik=jaloers!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt ineens wel heel dichtbij he ;)

Heel veel succes!

Pff hou op schei uit hahah Ergens heeeeeeeel erg blij na 14 jaar.. Maar denk omdat het ook zo lang heeft geduurd is het best wel een "ding" geworden..

Heel apart dat dat tijdperk dan voor bij is.. Maar nu begint de angst wel te komen, straks vind ik ze niet mooi etc etc.. :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ze heeft bijna tieten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou was zoooooo benieuwd hoe ze er in bh uitzien hahah vind het in een sportbh maar slecht te zien..

Dus dacht ff spieken :P Zal je eerlijk zeggen toen Schiettecatte me een 80E sportbh mee gaf op de intake

wou ik al bijna gaan shoppen hahahahahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ho gaat het met je hoppah!? Is alles je meegevallen qua pijn en herstellen?

Hoe vind je het resultaat geworden van schiettecatte?

Ben erg benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoppah hoe gaat ie nu? Alles goed met je boobies?

Hoe is het herstel gegaan met Kids?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Niet meer online hoppah?

Ben nog erg nieuwschierig hoe het nu gaat met je boobies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.