Ga naar inhoud

implantatenwissel


floortje2014

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Na 18 of 19 jaar ben ik toe aan nieuwe implantaten (wat haat ik dat woord).

Ik heb nergens last van hoor,integendeel, niks te klagen, maar het is gewoon niet verantwoord. Toendertijd was15 jaar de max, dus vandaar dat 'k er nu maar eens werk van maak.

Heb ergens gelezen dat de materialen van nu veel langer mee kunnen, dat is fijn.

Woensdag a.s. 5 maart heb ik een consult, ben benieuwd, heb nog geen idee wat de kosten zijn, dat hoor ik dan wel.

Mijn 1ste bv was in Rotterdam, prima gedaan! Nu ga ik in Lanaken, dat is fijn kortbij huis, wel zo makkelijk.

Nou, ik hou jullie op de hoogte.

Fijn weekend, groeten Floortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea.

Nu heb ik maat 80c, voorheen een mini 75b. Maar eigenlijk heb ik ze altijd te groot gevonden, ja, klinkt vreemd.

Je zal wel denken, waarom laat je dan een bv doen, nou ik wilde gewoon borsten, maar vind grote borsten gewoon niet mooi als je fijn gebouwd bent. Maar nu ben ik dat niet meer hoor, haha, snoep een beetje te veel.

Deze keer wil 'k ze kleiner, ben ook niet meer vd jongste n.l. 61jaar alweer, dus je begrijpt dat ik dan voor kleiner ga, want er komt een moment dan ziet dat niet meer uit.

Als je jonger bent, sta je daar eigenlijk niet bij stil dat er een dag komt dat je ze moet ,,vervangen" en dan moet je nadenken over de maat, jaja.

Leuk dat gereageerd hebt, oh ja, heb nu siliconen met water omhuld, en ze zijn prachtig, best zonde eigenlijk (grapje)

Ben benieuwd, duurt nu te lang, afijn, fijn weekend.

Groetjes Floortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Floortje,

Ik snap dat wel hoor. Nu vind ik groot nog mooi, ik ben nu 30, maar ik realiseer me ook dat ik over bv 20 jaar mijn borsten zal moeten laten liften en dan voor kleinere implantaten zal moeten gaan omdat het er anders niet uit ziet. Geeft niks hoor.

Succes met je consult woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je ze laat vervangen.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur. De 1 houd van grot de andere van klein. Ik snap ook best dat als je ouder wordt je anders kijkt naar de grote.

Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.